Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilalle, kukkuulle ja Lempi-ilonalle (ainakin, miksei myös kaikille muille) parempaa mieltä ja voimia.

Tipille onnea työn saantiin!

muu unohtui...

Perhekerhoon lähdössä, tänään valokuvaus taas (paikkakunnan vaihdon etuja tai haittoja!!) ja taas vaate ongelma.

Meen tuijottaan poikien vaate kaappeja....

Mari ja pojat

Vierailija
2/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on pinossa kovin hiljaista.

Aialla varmaan on jo pieni nyytti sylissä??? Tuu kertoo kuulumisia kun jaksat ja ehdit.

Venla nukkuu rattaissa parvekkeella. Nukahti kun vietiin Veeti päiväkotiin ja edelleen jatkaa uniaan.

Veeti oli ihan tohkeissaan eilennä kun saivat kotiin päiväkodissa tekemänsä rairuohot ja munan jonka oli maalannut. Niitä ylpeänä täällä esitteli meille.MUn rairuohot ei oo edelleenkään kasvanet, sunnuntaina ne istutin. Ei ihan taida enään pääsiäiseksi ehtiä =)

Jaahas nyt neiti heräileekin. Kuuluu ähinää ja puhinaa.

Öttis, Veeti ja Venla tänään tasan 7kk (aika menee ihan liian nopeasti)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin hillitön LUMIpyry ulkona! Ja pupu loikki pihalla näköjään!!! Aamulla näytti ilman ihan siedettävältä enkä tajunnut että tuuleekaan kovasti. Laitoin sitten vähän vähemmän vaatetta Onnillekin kun käveltiin kerhoon tuohon lähelle. Haalari olis saanut olla mutta minäpä toimitin pojan matkaan farkuissa! Kauhea tuuli ja pari astetta pakkasta.

Jotenkin niin hyvälle mielelle tulin taas kerhossa. Onni oli niin reipas ja ihana koko ajan. Eilinen päiväkin oli jotain ihan outoa. Vasta illalla ulkoiltiin ja silti päivä meni tosi kivasti. Siis tarkoitan, että Onni on nyt ollut tosi hyvällä tuulella. Mutta syykin saattaa olla selvillä: on nukkunut taas hyvin. Yli 10h öitä ja päikyt päälle.

Kerhossa myös toinen asia saa hyvälle mielelle. Ryhmähän on esikkoryhmä, eli olemme esikoisten äitejä. Nyt 2 äitiä on sitten uudelleen raskaana, toinen vasta viikoilla 12 noin. Jotenkin niin onnellinen niiden puolesta.

No se siitä. Tässä kohtaa tuli vuodatus anopista mutta siirsin sen sähköpostiin. En viitsinyt tänne näin julkiselle puolelle kirjoittaa.

Näin muuten Teasta unta viime yönä. Jossain kaupungissa me oltiin, se on joku kaupunki, joka toistuu mun unissa usein. Ei siis mikään oikea olemassa oleva paikka. Mä hoidin Tean Pikkumyytä, se oli tosi tosi pieni. Ihan keskosen kokonen ja mä vaan ihmettelin kuinka jäntevä se oli:) Aamulla muistin tarkemmin unen mutta en enää.

No, nyt ajatus katkeilee kun tässä kikkailin näiden viestien kanssa. Mä taidan uhmata tuota lumipyryä ja lähteä Onnin kanssa hakeen mummun ja mennään katseleen kaupoille pyöriä. Jää Onnin päikyt taas autossa nukkumisen varaan. Ja se tietää sitten aikaista aamua huomenna varmaan;)

Nyt pukemaan.

Kiitos taas kun kuuntelitte:)

T-P

Vierailija
4/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun täällä on hiljaista,missä kaikki oooooon?????

Hilma meni just maate

Oli ihan poikki,yöllä heräs vissiin sata kertaa huusi äitiä,vettä,isii

yms.

Lopulta kolmen aikaan sanoin et nyt hilma pitää nukkua

kun ei äiti jaksaa muuten aamulla herätä.!!

Pienempi ei luonnollisesti herännyt sit kertaakaa.

Hilma varmaan vaikutti päikkärittömyys ja tappelu serkun kans...

Kahvi tippuu,mummo on kylässä!!

Ollaan tehty pääsiäisaskarteluja

ja oltu ulkona.

Huomenna meen aupairiksi(siivoo) yhdelle tutuntutulle päiväks.

Mummo tulee tyttöjen kans.

Pää lyöp ihan tyhjää

ei muista mitää kommetoitavaa

paitsi Onnea Leanna ja Sissi!!!!!!!! :)

Ramika ja Irmat

Vierailija
5/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii.....

Lempo: en olis uskonut moista arkirealismia löytyvän Danielle Steelin kirjoista : )

Mua on alkanut ärsyttää tää vaipparalli!!! Pikku-V n pottailut menee tosi heikosti, rasittaa pestä isomman pyllyä. ja pikkuinen kuluttaa lähes paketillisen vaippoja päivässä. Kakkii sellaisia pikkukakkoja tusinan päivässä.

Oon miettinyt kanssa pitäiskö jotain puolikestoilua alkaa pienen kanssa harrastaa, kun tuota vaippasaastetta tulee älytön määrä.

TEA ja T@HTI! puhuitte jostain huopakuorista, mistä niitä saa, saisko netistä tilattua jotain yksinkestaista aloituspakkausta, ja onko netissä kanssa ohjeet miten tuos sideharso piti taitella, yllättäen en muista vaikka pikku-V:n´vauva-aikana harrastin kestoilua melkein kuukauden : )

Tuntuu ettei pikku-V opi kuivaksi varmaan ikinä ja aamut on melkoista hässäkkää, niin en ehdi potalle huokutella. Pissat ja kakat tulee pottaan ainoastaan jos on ihan ilman pöksyjä ja ei aina silloinkaan. Aikasemmin ei ole rasittanut tää kuivaksiopettelu, lähinnä oon ihmetellyt mitä toiset stressaa, mut nyt rasittaa!!

Tänän imetin vauvaa ja pikku-V tuli viereen Emma-nuken kanssa ja alkoi sujuvasti sitä imettää " pikkutisseistä" , voi että huvitti..

Alkaa elossa olla jonkinlainen rytmi näiden kanssa ja jotenkin olen sopeutunut tähän verkkaiseen ja kaaottiseen lastentahtiin....

Lempo, lykkyä asuntopohdintoihin,kuulostaa siltä että teillä mietitään harkinnalla, se on viisasta! Hoitokuvioiden muutokset on p-mäisiä, kyllä tympäs mua kun pikku-V:n pph sairastui syksyllä ja tuli lennosta vaihto uuteen hoitopaikkaan.

Voimia kaikille tarvitseville, mieleen tulee ainakin Lila ja Kukkuu

jaha, pieni ei enää viihdy sitterissä

tiivii ja pojut

Vierailija
6/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois keksit tarpeen,ei oikein elämä kulje..

Eilen illalla potkasin varpaan seinän kulmaa,ei edes sattunu kauheesti mut kuulu rusahus.Sit varvas tuntu oudolle ja ku otin sukan pois ni sojotti ihan sivusuuntaa.Tälläsissä mua alkaa aina pyörryttää,niinpä nytkin ja ei ku miestä huutamaan apuun ;-))

Mies sai varvasta vähä suoremmaks ja sit iteki uskalsin sitä väännellä,taas naksu ja varvas meni suoraan.

Yöllä särki ja aamulla oli musta ja turvonnu ni ei kun terkkarille.Sieltä sitten taksilla röntgeniin ja takas terkkarille ja murtunuhan se typerä varvas on!!Nyt viikko mahd.paljon levossa ja kepit on ainaki 3viikkoo...saattaa viedä jopa 3kk et on kunnossa koipi!!

EN tykkää tälläsestä ja sit pitää kaikessa pyytää miestä apuu!!!!Enkä pääse mihinkää....Siis yks typerä varvas!

Onneks ja onneks mut miehen vatsatauti jatkuu ja on täällä kotona,joskin heikkona!!!

Mietityttää kovin pääsiäisen kauppa käynnit..

Kaffetta pitäs saada!

jatu

Vierailija
7/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan muiden viitoittamalla tiellä: meilläkin on väsyä ja kiirettä. Pääsiäisen pyhät rauhoittaa työkiireet, mutta vieraita tulee paljon.

Lilalle paljon voimia allergiataistoon. Toivon teille helpotusta. Äitisi hoitojen soisin myös jo loppuvan. ja hänen paranevan.

Meilläkin allergiat on taas ihan ärsyttävällä mallilla. Nöösän masu on kaikkea muuta kuin kunnossa. Yötkin tietysti on huonoja. Lisäksi uusia ongelmia on ilmennyt, pöly ja/tai siitepöly tekee kiusaa. Viime vuonna siitepöly vei vain ruokia pois. Nyt on silmäoireita jostain pöystä. Mistä näitä tulee koko ajan lisää.

T-P:lle pääsiäisratkaisuihin voimia.

Leannan perheelle paljon onnea ja ihanaa vauva-aikaa!

Toivotan jo kaikille oikein mukavaa ja iloista pääsiäistä! =)

Smuik!

-Mimmuli

Vierailija
8/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin jaksaa naurattaa miedän perheen sattumukset. Tämä päivä ei kuulu niihin. Saa nähdä, saanko kirjoitettua ees, kun näköjään väsy painaa jo niin kovin. Oltiin lähdössä muskariin ja esikoinen rupes pallottelemaan. Kielsin kerran, mutten toista kertaa, vaikka huomasin, että vaihtoi vain huonetta. Niinpä lastenkamarin kattoplafondi meni rikki. Kukaan ei onneksi loukannut, mutta sirpaleet levis pitkin huonetta ja lelujen päälle. Esikoinen aloitti siivoamista muskarin aikana ja jatkoi mun kanssa. Saatiin onneks huone nukkumakuntoon.

Mies kanniskeli sillä aikaa kitisevää Iikaa ja selvis, että poika on kuumeessa :(

TIIVII. Koitan laittaa tähän jotain vinkkejä, kun muutoin pian unohtuu.

ylipäätään kovasti (liikaakin) kestovaippatietoa löytyy täältä

http://www.kestovaippainfo.fi/

origamitaitos kuvin

http://www.kestovaippainfo.fi/perustietoa/vinkit.php?action=show_text&s…

muita taitteluohjeita

http://www.babyidea.fi/kestovaipoista/taittelu.html

" paikallisia" liikkeitä

http://www.ekolo.net/show.php?page=uutuudet

http://www.kestovaippakauppa.com/

http://www.pikku-eero.net/

Muuten vaan ihanuuksia

http://www.igulee.fi/

mm. villa/huopakuoria

Isommalle vois olla hyvät myös harjoitteluhousut. Nythän kertiksissäkin myydään " vaippoja, jotka tuntuu märältä" . Toisaalta ite oon tykänny taskuvaipoista, kun ne on mun mielestä näppäriä ja kuivuu nopeasti, esim Fuzzi Bunz. Eli kyllä pul-kuoret ja vaipatkin ihan hyviä on. Mutta villakuoret hengittää paremmin ja Pekalle ainakin on xl villakuoret, niin saa kunnolla imua yöksi.

Nyt ei kyllä järki riitä muuhun.

T@hti

Vierailija
9/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähden porukalle ei käynyt mitäää!!Huui!!

Jatu voi sun varvasta!! :(

Tiivii juu mekin kestoillaan ja ite tykkäään kans taskuvaiposta.Myös kotimaiset Ronja taskuvaipat on musta hyviä!!

Iguleen imuosat loistavia (plus ihania!)

Nyt nuikki kakkomaan!!

Ramika

ainiin olin tänään eläni ensimmäistä kertaa salilla!!!!!! :O

Vierailija
10/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa...

ONNEA LEANNA JA SISSI :))

Ynis: Jos sulla on tulossa Mikkeli-reissua tai /ja olis huoneessa tilaa yöpyä ni pistähän viestiä tulemaan! Mummo on siellä sairaalassa aika huonossa kunnossa. Käytiin jo sunnuntaina edes-takas päiväreissulla koko perhe. Lähtisin käymään uudestaan täs lähiaikoina...

jatun varpaalle paranemisia! huh... Tsemppiä!

Nyt oikeesti pitäis lähteä nukkuun.

Antakaa mulle lisää tunteja vuorokauteen etten katoa taas pinoista.

S-postit luen mut netti, millon ehtii??? Millon te ehditte???

Viikon päästä lauantaina on Dingo Vikingillä :) Ja meillä on hytti varattuna :))

Palataan taas!

Hyvää Pääsiäistä kaikille jo varuiksi!!!!

Mökille olis tarkoitus lähteä lauantaina.

Kerppu