Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

# <:3)---- SyysSissien KE ja TO

04.04.2007 |

Ja MA ja TI löytyvät:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=&m=9972353&p=2&tmode=…

-------------------------------------*****-------------------------------------

Omia kuulumisia:

Päänsärky alkaa helpottamaan. Eilen oli monta hetkeä, kun ei särkenyt ollenkaan ja aamulla heräsin ilman särkyä. Nyt vähän jomottaa, mutta tuntuu kyllä, että ei kovana tule. Tänään kuitenkin soitan neuvolaan ja kyselen vähän!

Eilen oli maha turkasen kipeä, kiitos koulun keittolan, jonka pitäisi tehdä erityisruokavalion omaaville omat syötävät... Ja näin onkin ollut - eiliseen kahviin saakka. Erityisruokavalion omaaville on aina sivupöydässä omat tuotteet (hyla, maidoton, gluteeniton, kasvis, pähkinätön...) ja eilen kahvin kanssa oli kääretorttua ja koska sivupöydällä ei ollut mitään, ei edes lappua niin luonnollisesti ajattelin sen olevan ainakin HYLAa jota voin pieniä määriä nautiskella. No miten ollakkaan alle vartissa alkoi vatsan polte ja kaasua kerääntymään... Menipä sitten ilta tooooooooooooodellla mukavasti.... Taitaapa tämä mamma antaa tänään vähän palautetta....

Tänään tulee kuivausrummun välisarja!!!! Klo 16 tulevat äijät sen asentamaan!!! Ollaan me pe asti jo masiinaa käytetty, mutta ulos vedettävällä tasolla oleva sarja takaa vakaan ja turvallisen käytön... ja vasta nyt se saadaan... Niin ja kuivausrumpukin PITI olla asennussarjan kera meillä viime ke.... saatiin masiina pe...

Jaahas, mä lähden valmistautumaan taas kurssille.

Mukavaa päivää kaikille!!!

-PippuriMamma & " MatiasMatilda" 18+3

ps. Meikäläinen koettaa kovasti suunnitella kampaajalle menoa. On vaan pirun vaikeaa miettiä mitä päälleen tekisi Olen naturally blond pitkähköillä hiuksilla ja tahtoisin räväyttää...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tekisikin mieli munia, Kinder suklaamunia nimittäin :I

Harvinaisen pitkästyttävä työpäivä takana. Näin pääsiäisen alla kun ei mitään erityistä lasten kanssa touhuta, pääsiäis askartelutkin on tehtynä jne. Mutta kuluihan se päivä rupatellessa akkojen kanssa :)

Levinia, alkuraskauden ultrassa rv 11+0 ainakin tämä Kuutti oli tosi liikkuvainen. Ultraaja(t) naureskeli kun pikkuinen pomppi kuin aropupu. Mut kai niillä masussakin on levollisempia hetkiä ja sitten niitä vilkkaampia!

Minäkin muuten eilen ajattelin että missäköhän Äiti0004 luuraa?! Ei oo aikoihin kuulunut mitään.. :O

Tein eilen " pieniä" heräteostoksia netistä. Etsin erilaisia äitiyvaateputiikkeja ja etenkin sellaisia joilla ois myynnissä xs kokoa!! Missymommissakin on poistettu melkein kaikista malleista tuo xs :( Löysin sitten tasan YHDEN sellaisen liikkeen ja vielä edellusia vaatteita oli http://www.lastenvaatteet.com/index.php?cPath=1118

Tilasin Trend Farkut 49,90 :) ja tarjoushintaiset plyyshi housut+hupparin. Nuokin vaikutti isokokoisilta mulle, mutta pienempiä en löydä! (täytyy sit kaventaa reisistä jne.)

Masutuubin haluaisin vielä hommata, kunhan raahautuis kangaskauppaan!

Pääsiäistä toivotellen Dumle rv 17 alkoikin tänään

22/24 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ultsi! Onneksi oli kaikki hyvin!

Painajaisista oli puhetta. Mä olen kans nähnyt tavallista enemmän painajaisia ja tavallista enemmän muutenkin muistan unia herättyäni. Painajaiset ei ole kyllä vauvaan liittyneet ja aiheet vaihtelee. Kaksi kertaa olen nähnyt unta vauvaan liittyen. Kerran olin alkamassa imettämään ja mulle annettiinkin esikoinen, kun pyysin vauvan. Kerran taas olin synnyttämässä ja heräsin just kun pää alkoi tulla näkyviin. Jäi siis molemmilla kerroilla sukupuoli ja ulkonäkö hämärän peittoon.

Asunnosta: Meillä 108m2 4h+k omakotitalo.

Tänään kävin neuvolassa. Verenpaineet oli hyvät ja hemppakin 139! Ja silti oon väsynyt... Sydänääniä mitatessa Pikkis karkasi kokoajan, mut lopulta saatiin lukemat 136. Pikkis viihtyy alavatsalla, niin alhaalla kuin se vaan suinkin voi olla poistumatta kokonaan. Esikoinen oli huomattavasti ylempänä tässä vaiheessa. Kävellessä tuntuu ihan selvästi, et paino on alhaalla. Se on kuulemma ihan normaalia ja sieltä pitäis kohta alkaa nousemaan. Kohdunpohjan korkeudeksi saatiin 18cm. Esikoisesta oli 17cm rv 21+0. Tuliskohan tästä sit isompi vai mitähän meinaa?

Painosta oli kyselyä joskus aikaisemmin. Mulla on painoa kertynyt miltei 6kg. Esikoisesta oli näillä viikoilla tullut 7kg.

Iloista Pääsiäistä kaikille!

Edea+Pikkis 18+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin käväsee ennenkuin menen nukkuu.Lähdetään huomenna aamulla 06.00 ajelee nurmekseen ja tiedän jo nyt et oon väsy aamulla.

Tosi harmi kun piti ostaa tänään tukisukat matkalle mtta sitten vasta kotona muistin;(noh,pysähdellä pitää kuitenkin uesein.

Kävin aamulla terveyskeskuksessa mittauttaa verenpaineen ja oli yhdellä plussalla virtsa eilen.No nyt sain mittarin kotiin että voi tarkkailla kun on jo yksi raskausmyrkytys takana.

Täytyy katsoa nyt miten tuolla työssä alkaa asiat järjestyä,sen tiedän että nyt mun on pakko yrittää ottaa iisisti ettei paineet nouse ja pukkaa lisää plussia pissaan..

tuo rakkausvauva mun masussa on tosi vilkas tapaus.tossa oli muutama päivä kun ei tuntunut oikeastaan mitään mutta taas on rymynnyt ihan tavalliseen tapaan tuolla masussa,mitäköhän nuo oikein tuolla aikansa kuluksi puuhailee.Viimeksi kun oltiin ultrassa niin heitti volttia etu ja takaperin:)

Painoa mulla on nyt saman verran kuin lähtöpaino kun se aiemmin oli pudonnut ainakin 5kg.

Ekassa mulla oli lopussa 20 kg ylimääräistä mutta silloin olikin se myrkytys ja tokassa oli jotain 15kg lopussa extraa.

Enmä tässä nyt mitään dietti linjaa aio vetää kun tiedän että imetyksen ja vauvan hoidon myötä sitä on taas piakoin lähtö viivalla.Nyt ainakin pääsiäisenä aion herkutella pitopöydän antimia:)

Oikein rauhaisaa pääsiäisen aikaa teille kaikille mammoille:)

Vierailija
24/24 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka

tänne ei sen ihmeempää.Kamalan väsy olin tänään ja hermo kireellä.Meni hermo tähän joka päiväiseen siivoomiseen.Lapset levittää leluja ympäri kämppää minkä kerkeää.Poju litskas banaanin olkkarin lattiaan ja levitti sitä käsillä joka puolelle.Sohvalla hyppiminen on nyt tosi jee molemmista lapsista.Sohvapöytä/arkku viedään lähelle sohvaaa ja siitä hypätään sohvalle.Miljoona kertaa kieltäny tekemisistä tänään.Sitte se leikki loppu siihen,että poju tippu sohvan käsinojalta lattialle ja löi pään.Ei onneks käyny mitenkään pahasti.

Sitte sain onneks lapset ajoissa päikkäreille ja menin itsekkin nukkumaan.Olin niin poikki,että sängyssä pääsi itku.

Mä odottelen tälläistä paitaa.

http://www.bebelane.com/catalog/product_info.php?cPath=21_31&products_i…

Mä vaan valaana tartten isomman koon;) ja sinne pitäis tulla extra suuriakin kokoja myöhemmin keväällä.

Huomenna pitäis mennä appivanhempien luokse Raumalle.Saa nähdä kuinka käy reissun ku poju on räkänen ja ihan kiukkuinen.Poskihammas on tulossa läpi ja sekin varmaan itkettää.

vauva on ollu mun mielestä hiljainen tänään.Aamulla kyllä liikku ku heräilin.Toivon,että nyt ku menen nukkumaan ni tuntisin liikkeitä.

Rakkausvauva:Yritä levätä nyt kunnolla.Ja oikeesti haet sairaslomaa töistä hyvällä omallatunnolla jos siellä on liian rankkaa.Sulla on nyt tärkein tehtävä kasvattaa tuota rakkausvauvaa masussasi!

mutta ei ihmeempää tällä kertaa...taidan kömpiä pikku hiljaa yläkertaan ja sänkyyn päin.

AuringonTytär rv 17+