Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsetunto ongelma!!

Vierailija
04.04.2007 |

Pakko kysyä neuvoa teiltä rakkaat ihmiset! Olen joitakin kuukausia tapaillut erästä miestä, ainoastaan seksin merkeissä. Eikä siis tarkoituskaan mitään muuta. Olen 25-vuotias nainen, hoikka ja ihan ok näköinen. Mies jota tapailen on taas ns. kaikinpuolin ihanne mieheni, todella komea, hyvä kroppainen ja ihana muutenkin. Saisi naisen kuin naisen, ja naisia hänellä myös on ollutkin..

Ongelmanani kuitenkin on oma " häveliäisyyteni" miehen suhteen :(

Sängyssä jatkuvasti tarkkailen itseäni ja mietin mitä mies mahtaa esim kropastani ajatella, olenko liian lihava, roikkuuko tissit liikaa yms yms. en kehtaa hänen kanssa ns. irrotella ollenkaan, peittelen itseäni seksin aikana jne. Olen jotenkin mieltänyt ongelman niin, että mies on niin paljon " ylempänä" minua ulkoisten piirteiden ym takia ja luulen että hänen aikaisemmat " panonsa" ovat olleet paaljon paremman näköisiä ja kokoisia kuin itse olen. Pitkä ja vaikea sepustus, mutta olen tilanteeseen aivan loppu, miten saisin itseluottamustani parannettua? mies ei ole sen tyylinen että kehuisi tms joten en voi tietää mitä hän ajattelee..

Oliskos neuvoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vika. Et saanut lapsena riittävästi kehuja ja niinpä normaali itsetunto on jäänyt kehittymättä. Sitä voit kuntouttaa pokaamalla huomattavasti itseäsi rumemman tason miehiä. Aikansa kun ne sitten sinua ihailevat ja ylistävät niin lopulta vuosien kuluttua pissin määrä päässä nousee sille tasolle että voit luontevasti ylenkatsoa ketä vaan keksitkin paneskellakaan.

Vierailija
2/8 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi mies pitää sinusta. Et ole täynä itseäsi vaan valmis vakavaan suhteeseen. Kyllähän miehellä hyvännäköisiä panoja on ollut, mutta taakseen hän ne on jättänyt etsiessään sinua. Naista jonka hymy kertoo, ettei hän pohdi kelpaako mies hänelle vaan onko hän miehen mielestä sopiva lasten äidiksi. Älä turhaan enää piilota ihanaa vartaloasi rakastelussa. Mies haluaa nähdä jokaisen kaaresi huulista häpyhuulin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nyt jostain ihmeen syystä (mitä tuskin tapahtuu) miehesi alkaa sinua moittimaan aiheesta, sitten kannataa ihan tosissaan harkita että onko tämä nyt sittenkään se elämäsi kaveri. Tuskin sellainen pinnallinen suhde pitkälle kantaa...

M36

Vierailija
4/8 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naista jonka hymy kertoo, ettei hän pohdi kelpaako mies hänelle vaan onko hän miehen mielestä sopiva lasten äidik.

eikä lainkaan seksikästä. Ehkä viimeinen asia, mikä seksisuhteeseen kuuluu, on jonkun räkäisen jälkikasvun miettiminen. Haloo?

Vierailija
5/8 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hän sinua.

Vierailija
6/8 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meitä on moneksi.

Vierailija:

Vierailija:

Naista jonka hymy kertoo, ettei hän pohdi kelpaako mies hänelle vaan onko hän miehen mielestä sopiva lasten äidik.

eikä lainkaan seksikästä. Ehkä viimeinen asia, mikä seksisuhteeseen kuuluu, on jonkun räkäisen jälkikasvun miettiminen. Haloo?

Vierailija
7/8 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on se tekijä, joka ohjaa ihmiset toistensa seuraan, vaikka juuri sillä hetkellä ei olisi lapsia tarkoituskaan saada aikaiseksi. Mutta se, että kumppani näyttää hyvältä ehdokkaalta vanhemmaksi (tätä ei välttämättä tiedosta itse tilanteessa) on se, mikä ohjaa ihmisiä yhteen.

Vierailija
8/8 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se on se tekijä, joka ohjaa ihmiset toistensa seuraan, vaikka juuri sillä hetkellä ei olisi lapsia tarkoituskaan saada aikaiseksi. Mutta se, että kumppani näyttää hyvältä ehdokkaalta vanhemmaksi (tätä ei välttämättä tiedosta itse tilanteessa) on se, mikä ohjaa ihmisiä yhteen.