Ostin keväällä pari uutta kesämekkoa ja tajusin just etten ole käyttänyt kumpaakaan kertaakaan
Ei mulla vaan ollutkaan mitään tekemistä tai menoa koko kesänä vaikka toisin keväällä kuvittelin ja toivoin. Muutenkin tuntuu että koko kesä meni ihan humpsis vaan ja nyt alkaa olla jo elokuu puolessa välissä. Kesäkuukausi joo, mutta on tässä jo se tietty syksyn tuntu kun illat pimenee jo ysin aikaan ja öisin / aikaisin aamusta on melko viileää.
Jotenkin alakuloinen olo vaikka sinällään tykkäänkin syksystä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkuvassa yksinolossa mitään mieltä olekaan.
En ole keksinyt, miten löytäisin itselle sopivaa seuraa. Sopimatonta olisi kyllä tarjolla.
Seura on hyvää silloin, kun kokee sen olevan parempaa kuin yksinolo. Ikävä kyllä olen yksin 95% valveillaoloajasta. Ja nukkuessa tietysti, mutta unimaailmani onkin paljon seurallisempi ja kiehtovampi kuin ankea arkeni.
Onneksi itse ostan vain mekkoja, joita voi käyttää aina, eikä vain parin kuukauden aikana erityistapauksissa. Elämä on liian lyhyt, joten mekko päälle ja vaikka kasvimaata kitkemään tai roskia viemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii. Onhan lämpimiä päiviä tulossa ja kivoja tapahtumia
Näin syyskesällä on jo ällön nihkeitä ne lämpimät päivät vaikka oli sitä nihkeän kosteaa säätä kesälläkin monta viikkoa kun kaikki vaatteet liimautuu kiinni ihoon. Siinä menee nätti mekkokin ihan hukkaan kun ei se liehu ilmavana eikä laskeudu nätisti vaan tarrautuu jollekin kierteelle.
Ja mitä kivaa kesätapahtumaa vielä muka on? Älä vaan sano että joku metrihelunan konsertti.
Joo oot ihan oikeassa parempi maata kotona pieruverkkareissa.
Minä makaan kotonakin mekko päällä. Toki teikoimekko, mikä ei kiristä eikä purista. Omistan paljon mekkoja, osa kotona ja mökillä oleiluun, osa työ-ja kaupunki käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itse ostan vain mekkoja, joita voi käyttää aina, eikä vain parin kuukauden aikana erityistapauksissa. Elämä on liian lyhyt, joten mekko päälle ja vaikka kasvimaata kitkemään tai roskia viemään.
Myös minulla monta mekkoa, mitä voi käyttää kesät talvet. Talvella paksut sukkahousut ja tarvittaessa vaikka poolo alle, lisäksi neuletakki päälle.
Ostin vasta tori.fistä mekkopaketin, missä monta ihanaa mekkoa. Yksi on selvästi niin kesämekko, että odottaa tulevia hellepäiviä.
Muita voin käyttää ympäri vuoden. Pari on pitkähihaisia, mitä käyttää näinä viileinä päivinä.
Käytän pääasiassa mekkoja, siksi ostan ja omistan niitä useampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ostin laukunkin toiseen mekkoon sopivaksi. Kenkiäkin katselin, mutta onneksi en ostanut, niitäkin on tullut ostettua jo aiempia kesiä silmällä pitäen.
Niin ostin minäkin tuollaisen kivan kesäveskan ja sekin on vielä käyttämättä. Ja ostin ne uudet sandaalitkin. Kumpiakin on ennestäänkin vähintään riittävästi, mutta jotenkin sitä aina kuvittelee tarvitsevansa jotain uutta. Tai siis koko asun ja varuiksi ainakin kaksi..
Nyt kun oikein katsoin tuonne kaappiin niin varmasti olisi uusi ja ihana mekko jokaiselle kesäviikonlopulle ja voisi vielä lauantaina pitää yhtä ja vaihtaa sunnuntaiksi toisen. Ehkä jopa perjantaillekin löytyisi oma. En viitsinyt ihan laskemaan alkaa mutta on noita kertynyt jo se parikymmentä ainakin. Jokaiseen asuun löytyisi myös sopivat asusteet ja muut tilpehöörit eli enää ei tarvitsisi kuin jotain menoa.
Mulla myös joka lähtöön mekkoja, en muuta käytäkään. On niin helppo asu pukea päälle!
Sopii töihin, kaupungille ja kotoiluun/mökille.
Nyt jos koskaan on kesämekkokelit! Ostin itselleni uusia käytettyjä mekkoja. Ihan parhaita näin lämpiminä päivinä. Omistan paljon mekkoja ja kiva, kun ei joka päivä tarvitse pukeutua samaan asuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii. Onhan lämpimiä päiviä tulossa ja kivoja tapahtumia
Näin syyskesällä on jo ällön nihkeitä ne lämpimät päivät vaikka oli sitä nihkeän kosteaa säätä kesälläkin monta viikkoa kun kaikki vaatteet liimautuu kiinni ihoon. Siinä menee nätti mekkokin ihan hukkaan kun ei se liehu ilmavana eikä laskeudu nätisti vaan tarrautuu jollekin kierteelle.
Ja mitä kivaa kesätapahtumaa vielä muka on? Älä vaan sano että joku metrihelunan konsertti.
Joo oot ihan oikeassa parempi maata kotona pieruverkkareissa.
Minä makaan kotonakin mekko päällä. Toki teikoimekko, mikä ei kiristä eikä purista. Omistan paljon mekkoja, osa kotona ja mökillä oleiluun, osa työ-ja kaupunki käyttöön.
Minulla myös collegemekkoja ja hupparimekkoja kotoiluun ja mökille, ovat niin mukavia päällä, Erikseen töihin ja kaupungille sopivat mekot.
Verkkarit tai shortsit on mukavammat.
Ei jatkuvassa yksinolossa mitään mieltä olekaan.