Miksei naisia enää kiinnosta pitkät miehet?
Olen 192 cm mies ja tyytyväinen itseeni, en saa edes naisilta katseita enään, miksei naisia kiinnosta nykyään pitkät miehet?
Kommentit (78)
Olen kuitenkin pitkä ja komea mies ja en kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varren lisäksi pitää olla ulkonäköä, sopiva ikä ja persoona. Lisäksi vaaditaan tietty kiinnostavuus. Harrastatko jotain?
En oikein, mitä pitäisi harrastaa?
Koris ja lentis sopivat pitkälle miehelle.
Tyypillisesti miehen ulkonäössä naama kattaa 50% miehen haluttavuudesta, pituus 25%, muu vartalo 25%. Eli vaikka mies on pitkä, jos muut speksit eivät ole kunnossa, naiset tuskin tulevat olemaan kovin kiinnostuneita. Noin keskimäärin. Ja tietenkin miehen viehätysvoimaan vaikuttaa myös ei-fyysiset seikat.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisesti miehen ulkonäössä naama kattaa 50% miehen haluttavuudesta, pituus 25%, muu vartalo 25%. Eli vaikka mies on pitkä, jos muut speksit eivät ole kunnossa, naiset tuskin tulevat olemaan kovin kiinnostuneita. Noin keskimäärin. Ja tietenkin miehen viehätysvoimaan vaikuttaa myös ei-fyysiset seikat.
ilmeisesti en sitten ole komea kun en kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et.
Niin en ymmärrä, sain vielä nuorempana naisia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostaisi? Miehet eivät elätä naista, vaan käyttävät näitä seksuaalisesti hyväkseen s eksiorjina. Ihan kaikissa pituuksissa. En ole kiinnosunut tällaisesta elämästä tai huomiosta.
Lääkkeet!
Tuo seksiorjahullu on jo inhimillisen avun ulottumattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varren lisäksi pitää olla ulkonäköä, sopiva ikä ja persoona. Lisäksi vaaditaan tietty kiinnostavuus. Harrastatko jotain?
Minä ehdottaisin marjastusta ja sienestystä.
Minä vain suoraa luovutan, pitkä ja ok näköinen tavallinen mies ei kelpaa kun aasialaisille naisille, ei kiinnosta.
SUOMALAISET LIHAVAT NAISET LUULEE ITTESTÄNSÄ LIIKOJA.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä nuorempi kun olin niin naiset tuli kysyy ja sanomaa vau olet pitkä mies ja kiinnostui, mutta ei tässä 41 v iässä ole mitää saumaa näköjään naisiin.
Jokainen vanhenee, se lienee selvää.
Pitkä mies pitkät piuhat. Sen sijaan tuollaiset 168 senttiset, mielellään sutki savolainen sydäntenmurskaaja, standup pälpättäjä, masa niemi aikoinaan jo toimi roolimallina jonka jokainen nainen toivoisi löytävänsä itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä pitäisi yleensä olla lisänä edes hivaus persoonaa
Olen pitkä, mutta penis on hitonn pieni. -Ap
Olet sitten muutenkin pieni ja siro.
Mulla on ihana 172cm älykäs ja kultainen nörtti. Juuri sopiva mies minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostaisi? Miehet eivät elätä naista, vaan käyttävät näitä seksuaalisesti hyväkseen s eksiorjina. Ihan kaikissa pituuksissa. En ole kiinnosunut tällaisesta elämästä tai huomiosta.
Pitäisikö miehen siis elättää nainen? Mihinkäs se tasa-arvo nyt unohtui?
Sehän se orjuutta on jos elätetään seksiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdottaisin marjastusta ja sienestystä.
Ehdottaisin näitä lyhyelle miehelle kun on jo valmiiksi niin lähellä maata.
Joo ei jaksa ees jauhaa naisista, niistä on vain harmia.