Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naisia enää kiinnosta pitkät miehet?

Vierailija
11.08.2025 |

Olen 192 cm mies ja tyytyväinen itseeni, en saa edes naisilta katseita enään, miksei naisia kiinnosta nykyään pitkät miehet?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä nuorempi kun olin niin naiset tuli kysyy ja sanomaa vau olet pitkä mies ja kiinnostui, mutta ei tässä 41 v iässä ole mitää saumaa näköjään naisiin.

Sepä se. Aika on ajanut näiden aikojen ohitse. Nuorena on tarvetta löytää kiva mies, jotta saa perheen. Kumppania etsitään luonnollisesti omasta ikäluokasta. Nuoret naiset ei pääsääntöisesti siis katsele sinua, vaikka olisit kuinka "wau". Sinun ikäisillä naisilla on jo elämää takana eikä monella naisella ole enää mitään pakonomaista tarvetta löytää miestä. Moni ajattelee kuten minä, mies tulee vastaan jos on tullakseen. Myös kriteerit kasvaa ja mikään pituus yksin ei enää todellakaan riitä. Moni on myös varattu, joten valikoima pienempi kuin nuorena. Mutta ei tämä tarkoita ettei naista voisi löytää. Tottakai voi, mutta vaivaa ja taitoa se vaatii enemmän kuin nuorena.

Jep ymmärrän sen hyvinkin, enkä ees halua lapsia.

Vierailija
42/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kaikille nykyään vaikeeta löytää kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noin pitkälle miehelle riittää ottajia, jos ei ole ihan hirveän ruma. 

Naiset rakastavat jättiläisiä. Parikymppisellä jättiläisellä voi olla jo 100 kaatoa takana.

Minulla alle 180cm miehellä nelikymppisenä nolla seksikertaa takana. Kerran vuosia sitten nuorten miesten auto ajoi ohitseni kadulla ja joku huusi, että "tuo äijä ei saa pillua!"

Tuskinpa he näkivät luonnettani sieltä autosta ja minun olevan paha ihminen. Teen valtavasti vapaaehtoistyötä. 

Vierailija
44/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varren lisäksi pitää olla ulkonäköä, sopiva ikä ja persoona. Lisäksi vaaditaan tietty kiinnostavuus. Harrastatko jotain?

Vierailija
45/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastavat jättiläisiä. Parikymppisellä jättiläisellä voi olla jo 100 kaatoa takana.

Minulla alle 180cm miehellä nelikymppisenä nolla seksikertaa takana. Kerran vuosia sitten nuorten miesten auto ajoi ohitseni kadulla ja joku huusi, että "tuo äijä ei saa pillua!"

Tuskinpa he näkivät luonnettani sieltä autosta ja minun olevan paha ihminen. Teen valtavasti vapaaehtoistyötä. 

No ei näytä oikein, oli kyllä ennen, miten on naiset niin muuttunut, en mä ole ruma.

Vierailija
46/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varren lisäksi pitää olla ulkonäköä, sopiva ikä ja persoona. Lisäksi vaaditaan tietty kiinnostavuus. Harrastatko jotain?

En oikein, mitä pitäisi harrastaa?

Vierailija
47/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies vaihtui pitkäksi mieheksi.

Vierailija
48/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin pitkänä miehenä sain naisia ollessani 30 v

Vierailija
49/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus kuuluu ulkonäköön. Tarkoitat varmaan naamaa ja hiusrajaa ja ehkä kroppaa.

Lisäksi persoona ei näy ulospäin, joten sitä ei vaadita tutustumiseen ollenkaan. Tutustuminen lähtee ulkonäön herättämästä kiinnostuksesta. Toki Ap ei täsmentäny tätä, että tulevatko naiset juttelemaan vai ei. 

Sama juttu "kiinnostavuuden" suhteen. Kiinnostavuus on oikeastaan sama kuin viehätysvoima eli se ei ole erillinen ominaisuus, vaan peniksen pituuden, luurangon pituuden, hiusrajan, naaman, vallan, elämäntyylin, rodun, iän, kehonkoostumuksen ja groomauksen summa. 

Vierailija
50/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus kuuluu ulkonäköön. Tarkoitat varmaan naamaa ja hiusrajaa ja ehkä kroppaa.

Lisäksi persoona ei näy ulospäin, joten sitä ei vaadita tutustumiseen ollenkaan. Tutustuminen lähtee ulkonäön herättämästä kiinnostuksesta. Toki Ap ei täsmentäny tätä, että tulevatko naiset juttelemaan vai ei. 

Sama juttu "kiinnostavuuden" suhteen. Kiinnostavuus on oikeastaan sama kuin viehätysvoima eli se ei ole erillinen ominaisuus, vaan peniksen pituuden, luurangon pituuden, hiusrajan, naaman, vallan, elämäntyylin, rodun, iän, kehonkoostumuksen ja groomauksen summa. 

Ei ei ei, naiset eivät halua missään jutella ei ees netissä esimerkiksi facebook dating, miksi ne sit painaa sydämiä ja tulee osuma, en ymmärrä, sitten ei kiinnosta yhtään, olen kyllästynyt, unohdan naiset ikuiseksi ajoiksi, yksinkin pärjää.

Vierailija
51/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä olen aina ollut, muttei naisseuraa tullut nuorempanakaan. Hävitty peli heti lähtöruudussa.

Vierailija
52/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni aina kiinnosti samanpituiset miehet tai pidemmät. Olen itse 176cm ja olen huomannut, että itseäni lyhyemmät/n. samanpituiset ovat tunteneet olonsa epävarmaksi tai epämukavaksi kanssani. Ei oo vaan jostain syystä ikinä toiminu. Itselle nyt vaan sitten sattui vierelle 186cm pitkä :)

Vierailija
53/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo naisia ei kiinnosta kun komeat top 10, en kuulu niihin. alkaan pelaamaan sotapelejä ja unohdan naiset.

Vierailija
54/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä enää, kun pariutuminen tapahtuu deittiapissa. Naiset syynäävät joka kohdan profiilista.

Laitoin itse juuri vasuriin pari tykkäystä, toisen koska miehellä oli väärä tyyli (elämme eri kulttuureissa) ja toisen siksi, että tällä luki että haluaa lapsia. Tuohon lapsikysymykseen on vain yksi oikea vastaus, ja se on että nainen ja kumppanuus on tärkeämpi, ja jos lapsia on tullakseen niin sitten niitä tulee. Mies joka priorisoi lapset ja valitsee naisen sen perusteella on naisen välineellistäjä ja sellainen mies ei ansaitse jatkopaikkaa. Hänellä on prioriteetit muutenkin metsässä.

Vierailija
55/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO JOO NAISET ON SUPER NIRSOJA

Vierailija
56/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellinen komea top 3 mies, 4000 palkalla oleva tumma komistus kelpaa, hieno mersu kylkeen. toki uusi 40 tuhatta euroa.

Vierailija
57/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 85% 183 cm ja pitemmistä miehistä on tutkitusti homoja.

Vierailija
58/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä naisia nykyään sit löytää?

Vierailija
59/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on niin suuri pituusero, että yletän seisaalteni ottaa hänet vain löysänä suuhuni. Sen jälkeen vaatii jo pientä jakkaraa tai ukon laskeuduttava alemmas.

Vierailija
60/78 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä enää, kun pariutuminen tapahtuu deittiapissa. Naiset syynäävät joka kohdan profiilista.

Kiva bait-postaus. 

Puhut kaikkien naisten puolesta ja venyttelet omaa klitorista kertomalla, miten joku ei 'ansaitse' sinua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan