Miksei naisia enää kiinnosta pitkät miehet?
Olen 192 cm mies ja tyytyväinen itseeni, en saa edes naisilta katseita enään, miksei naisia kiinnosta nykyään pitkät miehet?
Kommentit (78)
Mutta ois kiva kuulla naisen mielipide, että mitä naiset etsii täydellistä top 10 miestä vai ? harva semmoinen on.
Minä olin vloppuna viihteellä yksin ja katselin naisia, en kiinnostanut ketään, vaikka olen ihan komea ja pitkä mies, en siis ymmärrä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Etsivät jotain täydellistä alfaa joka käy joka toinen päivä salilla treenaamas.
No se plussaa jos muuten asiat kunnossa ja miellyttävä ja naista kunnioittava tasveraisena. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Mutta onneksi sitä pärjää elämässä yksinkin :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostaisi? Miehet eivät elätä naista, vaan käyttävät näitä seksuaalisesti hyväkseen s eksiorjina. Ihan kaikissa pituuksissa. En ole kiinnosunut tällaisesta elämästä tai huomiosta.
Pitäisikö miehen siis elättää nainen? Mihinkäs se tasa-arvo nyt unohtui?
Persut vaatii naista kotiorjaksi lapsia vääntämään. Onneksi nykynaisilla omatilipussi ja vapaus päättää mitä tekevät. Aamen. 😆😆😆😆
Miten niin enää? Täällä on kyllä niin pimeitä avauksia, että hyvää päivää.
Itse tykkään pitkistä miehistä, mutta en minä mitään valintaa tee yksin pituuden perusteella.
Olen 167 cm mies, ja naisia on aina riittänyt.
Olen käyttänyt pituuttani hyödyksi. Olen ollut aina se hauska, vähän poikamainen, vilkas pikkumies, joka ei ole fyysisesti uhkaava eikä pelottava. Tämä on toiminut aina. Ei kaikkiin, mutta moneen. Jos olen mennyt juttelemaan, minua ei ole säikähdetty vaan juttujani on pidetty hauskoina. Kun olin nuorempi, naiset koskettelivat minua estottomasti. Sain puhelinnumeroita helposti (tämä kaikki tapahtui siis ennen Tinderiä). Sain treffejä helposti. Ja treffeiltä pääsin myös jatkoille helposti.
Kyllä kiinnostaa, mutta vaatiihan se jotain muutakin kuin pelkän pituuden.
Ei ole koskaan kiinnostanut pitkät miehet. Olen 164 cm ja mies voi olla vähän pidempi tai saman pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei hirveästi auta, jos naama ei ole kohdillaan.
Kyllä on, tule vaikka katsomaan.
Sinulla on naama kohdillaan ja olet pitkä? No sitten käytöksessäsi on jotain vialla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostaisi? Miehet eivät elätä naista, vaan käyttävät näitä seksuaalisesti hyväkseen s eksiorjina. Ihan kaikissa pituuksissa. En ole kiinnosunut tällaisesta elämästä tai huomiosta.
Siinä sulla ääripäät: mies elättäjänä ja/tai hyväksikäyttäjänä.
Pituus ei herätä kiinnostusta mieheen.
Minä en jaksa ees yrittää enää luovutan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei hirveästi auta, jos naama ei ole kohdillaan.
Kyllä on, tule vaikka katsomaan.
Sinulla on naama kohdillaan ja olet pitkä? No sitten käytöksessäsi on jotain vialla.
Varmaan johtuu siitä.
Kyllä minä ennen sain ihan hyvin naisia. Nuorempana siis. Tinder on pilannut kaiken.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä nuorempi kun olin niin naiset tuli kysyy ja sanomaa vau olet pitkä mies ja kiinnostui, mutta ei tässä 41 v iässä ole mitää saumaa näköjään naisiin.
Sepä se. Aika on ajanut näiden aikojen ohitse. Nuorena on tarvetta löytää kiva mies, jotta saa perheen. Kumppania etsitään luonnollisesti omasta ikäluokasta. Nuoret naiset ei pääsääntöisesti siis katsele sinua, vaikka olisit kuinka "wau". Sinun ikäisillä naisilla on jo elämää takana eikä monella naisella ole enää mitään pakonomaista tarvetta löytää miestä. Moni ajattelee kuten minä, mies tulee vastaan jos on tullakseen. Myös kriteerit kasvaa ja mikään pituus yksin ei enää todellakaan riitä. Moni on myös varattu, joten valikoima pienempi kuin nuorena. Mutta ei tämä tarkoita ettei naista voisi löytää. Tottakai voi, mutta vaivaa ja taitoa se vaatii enemmän kuin nuorena.
Jos syntyy puolin ja toisin rakkautta niin ihonväri ei meinaa mitään. 😁