Heräsin hiestä märkänä ahdistukseen
Vatsaan sattuu, hirveä hiki ja ahdistaa. Pitkä lista tekemättömiä asioita jotka pitäisi hoitaa mutta ei vaan jaksaisi. Miten saada kaikki tekemättömät asiat pitkältä ajalta tehtyä?
Kommentit (24)
Annapa kun arvataan, näit painajaista että kela oli jo suljettu ja edessä oli TÖIHIN! lähtö? Ja se löi ahdistukset tulille ja alkoi hiestämään niin helvetisti?
Noh, kannattaa totutella ajatukseen, sillä se on oikeastikin edessäpäin, koska muiden rahat ja maksuhalukkuus sekä kärsivällisyys on jo loppu.
Vierailija kirjoitti:
'Ensi viikonloppuna sitten vähemmän 'keittoa' niin kyllä se siitä.'
Ei minulta, joka käytän simppeliä lainausmerkkiä.
//
Minun nyk. asuntoni menee täydelliseen remonttiin, joka kestänee pitkään. Keittiöt, vessat, kaikki pitää päivittää vuosikymmenten takaa tähän päivään.
Remonttipölyä tulee.. paljon!
Sen valmistuttua on huolellinen loppusiivous (tämän jälk. asuntonäytöt voivat alkaa).
Ikkunoita en tämän takia pese.
Muutoin luovutan kohteen tyhjänä ja tiptop.
*Vielä ikkunoista.
Minua varten ei Savossa oltu ikkunoita pesty, eikä minkäänlaista alkeellistakaan pintaremppaa.
//
Jään tauolle kommentoinnin osalta.
//
Jos näkyy rivivälillisiä tai minuna signeerattua (tai kommenttia P_pp@/måde-aloituksissa, nämä eivät minulta).
OgE
Itse en kommentteissani valehtele tai keksi juttuja, omasta päästäni. Kyllä ne on kaikki mulle sattuneet. Tosin kommentin laitettuani luin sen uudestaan ja mietin, et ei se ihan noin mennytkään, yhdistin päässäni kaksi eri tapahtumaa, jotka nekin molemmat totta.
En todellakaan ole harhainen vaan sinä kiellät kaiken totuuden. Se tarkoittaa että sinä olet harhainen ihminen. Koitas nyt vain olla itsellesi armollinen ja tehdä omat hommasi kuntoon.