Menetkö huomenna töihin?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai meen ja jokaisen pitää mennä. Aamulla klo 06.00 aloitan.
Hehheh. Minä käyn vasta nukkumaan tuohon aikaan. Kun herään iltapäivällä käyn ostamassa kaljaa SINUN RAHOILLASI ;)
Minun 3500 bruttopalkallani ei valitettavasti makseta kenenkään kaljoja. Kaikki on jo käytetty omaan koulutukseen, infraan ym. Toista se on rikkailla.
Menen, loma loppuu. Iltavuoroon klo 13.
Onneksi on vapaata. Mulla on jalat ihan p*skana.
Sairaslomaa on vielä ainakin kuukausi jäljellä.
Seiskalta, en toimistolle vaan sairaalaan.
Veetuttaa, eka työpäivä loman jälkeen, kahdeksan maissa meen, ja toimistolle näin loman jälkeen. Loppuviikosta etäilen.
En mene, olin viikonlopun töissä. Pari työasiaa pitää kyllä hoitaa huomennakin, mutta kotoa ja oman aikataulun mukaan.
En vielä huomenna. 2 viikkoa vielä kesälomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh. Minä käyn vasta nukkumaan tuohon aikaan. Kun herään iltapäivällä käyn ostamassa kaljaa SINUN RAHOILLASI ;)
Vtun loisiva vassupaska,sut pitää viedä saunan taa 🤬🤬
Rikosilmoitus tehty
Syöppä paskaa 🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin menen. Joskus klo 8-9 välillä siirryn kotitoimistooni etätöihin.
Kannattaa mennä konttorille. Siellä on sosiaalista toimintaa.
Höpöhöpö! Toimistolla ei käy kuin muutamat henkilöt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten itket kun jääkaapissa on vaan kaks nugettia ja ketsuppi,miten pärjätä seuraaviin tukiin. Ah, onneks on suojatyöpaikka.
Ei työnteossa ole mitään järkeä. Kaikki verorahat menevät puukkoraiskari-ma mujen elättämiseen. Jään kotiin ja otan samat etuudet itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Sairaslomaa on vielä ainakin kuukausi jäljellä.
Sairas on vuosilomalla siis, eikä sairauslomalla. Vedät sitten lomapalkan lisäksi Kelan sairauspäivärahan itsellesi. Työnantajallehan se kuuluisi, jos sinut on oikein kirjattu sairauslomalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei työnteossa ole mitään järkeä. Kaikki verorahat menevät puukkoraiskari-ma mujen elättämiseen. Jään kotiin ja otan samat etuudet itselleni.
Ja kaikki rahat menee sinun laistesi loisien elättämiseen! Olen ajellut uberillä, boltilla, käynyt parturissa. Kaikki on ollut tummia. Ne tekee työt ja sinä olet se vetorahoilla elätettävä loinen!
En mene, ma-ti mökkeilyä, loppu viikko pihatöitä kotona.
Työtön
Juu etänä aloittelen 8-9 välillä. Tiistaina sitten kiva mennä toimistolle kun kollegoita palailee lomilta :)