Täällä mökissä on 15 astetta sisällä saatana!!!
Kommentit (33)
Nauttikaa, se ei siitä nouse tänään ollenkaan. Ja ulkona sataa koko päivän.
Seuraavat 2 viikkoa on sääennustusten mukaan pelkkää sadetta ja alle 19 astetta
Mökissä +23, ulkona +18. Kyllä täällä tarkenee.
Eikö siellä ole uunia, lämpöpatteria, takkaa, kaminaa, ym?
Takka tulille, ilmalämpöpumppu päälle tai haaraperus -hyppelyä, jos ei ole edellisiä.
Meilläkin lattia jääkylmä ennen kun saatiin lämmöt päälle. Ja se lämpeneminen kesti ikuisuuden.
No parempi tuo on kuin se, että mökissä olisi +30 astetta. Sehän olisi kuin huonosti lämmitetty sauna.
Oletko jo käynyt ulkohuussissa?
Itse kaupunkiasunnossani makailen mukavasti sängyssäni. Ihan lämmintäkin täällä sisällä on. Ei tee yhtään mieli mökille eikä festareillekaan.
Parempi tääkin kuin talvi eli älkää ruikuttako. Lämmitys ja säänmukaiset vaatteet on keksitty.
Ulkona näyttäis olevan 17 ja puolipilvistä - mahtava sää. Eilen illan sai istua sortsit ja teepaita päällä pihalla yhdeksään asti. Torstain satoi kyllä vettä.
Mitä ihmettä?! Pääasia, että ei ole uuvuttava helle.
Kiukaaseen tuli, ovi auki, jos ei muuta lämmitystä.
Jos hirsitalo/ mökki, joutuu lämmittää melkein läpi kesän.
😄
Kyllä mulle kelpaisi. Olen kesät, talvet kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona on tällä hetkellä 9 ja sataa vettä.
Täälläpäin maailmaa, jossa itse asun, on tällä hetkellä (kellon ollessa 9.00) lämmintä varjossa + 29 astetta eli lämmin päivä taas tulossa.🌞🌵🌴🏊
No mitä AP odotit, nyt on jo virallisestikin talvi kun on talvipäivän seisokki ja päivät lyhenevät ryökäleesti.
Joulu on jo ovella 🤗
Mua ei haittaa nämä viileät säät yhtään mutta tuo ainainen sade alkaa vituttamaan.
Vierailija kirjoitti:
No parempi tuo on kuin se, että mökissä olisi +30 astetta. Sehän olisi kuin huonosti lämmitetty sauna.
Kyllä mä ottaisin mieluummin sen 30 astetta.
Vierailija kirjoitti:
No mitä AP odotit, nyt on jo virallisestikin talvi kun on talvipäivän seisokki ja päivät lyhenevät ryökäleesti.
Joulu on jo ovella 🤗
Talvipäivän seisokki? Itelläs on seisokki.
Vierailija kirjoitti:
Joulu on jo ovella 🤗
Sun aivoissa on seisokki.
Ulkona on tällä hetkellä 9 ja sataa vettä.