Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei oikeasti tykkää?

Vierailija
10.08.2025 |

Ei asuta yhdessä (miehen päätöksestä), nähdään ehkä kerran viikolla ja viikonloppuisin.

Mies on pääsääntöisesti ihana ja huomaavainen, mutta jos ollaan esim. useampi päivä yhdessä ja harrastettu paljon seksiä, tulee hetki kun vaikuttaa tylyltä ja kylmältä.

Eli tuntuu kuin esittäisi jotain, kun odottaa jotain, mutta, kun ei ole "panosta", näkyy todelliset ajatukset läpi.

Itse rakastan kovasti, mutta mieliala laskee jokaisen tällaisen episodin jälkeen. Ja jos yritän puhua miehelle, siitä tulee vain riita ja uhriutuu.

En tiedä uskoako päätä (anna olla, ei oikeasti rakasta) vai sydäntä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naiseni ei toisaalta kestä sitä että mies on välillä vähävarainen.. mut välillä nyt vaan on tiukempaa.. Tiedän että hänellä on taatusti rahaa, vanhempansa ovat rikkaita ja syytävät nyt iäkkäinä(+-70v) kaikin mahdollisin keinoin varallisuutta hänelle etukäteen ennen kuin heistä aika jättää, tietysti verottajan sallimissa puitteissa... lahjakortit vanhentuu kaappiin jne...

Vierailija
22/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies leikkii jotain prinsessaa, on epävakaa. Nauti aikasi, tiedä paikkasi, mutta älä tuohon tyyppiin sitoudu.

Niin. Ja kuten aiempi kommentoija sanoi, pitäisi vierottautua.

Ongelma on, että en itse saa kevytsuhteesta mitään. Minun pitää tietää, että paikkani on siinä kainalossa nyt ja aina.

Miksi tämä on niin raastavaa. Ja miksi miehen iholla on niin hyvä olla. Melkein mahdotonta luopua siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tykkäät pelimiehestä joka panee sinua ja luulet että se rakastaa mutta se käyttää hyväuskoisuuttasi vaan hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan