Mies ei oikeasti tykkää?
Ei asuta yhdessä (miehen päätöksestä), nähdään ehkä kerran viikolla ja viikonloppuisin.
Mies on pääsääntöisesti ihana ja huomaavainen, mutta jos ollaan esim. useampi päivä yhdessä ja harrastettu paljon seksiä, tulee hetki kun vaikuttaa tylyltä ja kylmältä.
Eli tuntuu kuin esittäisi jotain, kun odottaa jotain, mutta, kun ei ole "panosta", näkyy todelliset ajatukset läpi.
Itse rakastan kovasti, mutta mieliala laskee jokaisen tällaisen episodin jälkeen. Ja jos yritän puhua miehelle, siitä tulee vain riita ja uhriutuu.
En tiedä uskoako päätä (anna olla, ei oikeasti rakasta) vai sydäntä.
Kommentit (23)
Etkö vielä tiedä, että jyystö on miehen käsitys seurustelusta ja parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa luottaa intuitioon
Tämäpä se. Intuitio sanoo luovuta. Iho huutaa päästä lähelle. Kumpaa kuunnella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa luottaa intuitioon
Tämäpä se. Intuitio sanoo luovuta. Iho huutaa päästä lähelle. Kumpaa kuunnella?
Kyllä se pääkoppa tietää, luovuta
Vierailija kirjoitti:
Etkö vielä tiedä, että jyystö on miehen käsitys seurustelusta ja parisuhteessa?
😜
voihan mies olla vahva introvertti-tyyppi. Alkaa jossain vaiheessa tarvitsemaan yksinoloa.
Meillä vähän sama mut toisinpäin...
Nyt en oo päässy naisen luo koska taloudellisesti tiukkaa, auton remonttiin meni n.800e ja tietty lomat takana ja säästöt syöty..
Naista ei ikinä oo kiinnostanu miten pärjään, ikinä ei oo kysyny että onko ruokaa tms. toki varmaan olettaa/luottaa että on ja onhan sitä kyllä. Ei todellakaan tee aloitetta että voisi maksaa kulkemiset tälläkertaa kokonaan... Yleensä ollaan jälkeenpäin tasattu menoja, oli ne sitten kauppa tai kulkeminen. Nyt ei tunnu kiinnostavan, muutenkin minä oon nyt ollu se joka maksanu enemmän, yhteisiä menoja nyt alla pitkälle toista sataa.. ja näistä myös juteltu että tasataan. eikö halua maksaa vai eikö pysty, jälkimmmäiseen en usko...
Toinen mikä on todella iso juttu on se kun mun 8v tytölle tuli pelkoja, rupesi itkemään julkisella paikalla, tietysti itse otin syliin ja lohdutin jne. mitä tekee nainen, hermostuu, kiukustuu ja rupeaa tiuskimaan jne. Ei minkäänlaista myötätuntokykyä? tää ei ollut ainoa kerta, näin on käynyt useasti...
Vierailija kirjoitti:
voihan mies olla vahva introvertti-tyyppi. Alkaa jossain vaiheessa tarvitsemaan yksinoloa.
Onhan se tuokin tapa ilmaista tilanne, jossa aloittaja käytetään vain seksiin.
Jatkan vielä.. pitää minua aivan ihanana miehenä, huomioin, teen kotitöitä(käytännössä kaikki koska sopivampi työ) kun oon hänen luona. Sänkyelämä on ihanaa jne... mutta sikti mulla on tunne että oon hänelle vain hyödyke.. olenko totuttanut liian hyvään? mun huolet ja murheet eivät häntä oo ikinä kiinnostanu, vähättelee tai ei vain jaksa kuunnella jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittajaa*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi sua ja sun umpeen kasvanutta vaghinaas
Minä olen introvertti nainen, ja käyttäydyn suurinpiirtein noin, jos vietän useamman päivän jonkun seurassa. Jossain vaiheessa tulee todella ärsyyntynyt olo, jota tietenkin yritän peitellä, mutta varmaan vaikutan tympeältä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä.. pitää minua aivan ihanana miehenä, huomioin, teen kotitöitä(käytännössä kaikki koska sopivampi työ) kun oon hänen luona. Sänkyelämä on ihanaa jne... mutta sikti mulla on tunne että oon hänelle vain hyödyke.. olenko totuttanut liian hyvään? mun huolet ja murheet eivät häntä oo ikinä kiinnostanu, vähättelee tai ei vain jaksa kuunnella jne..
Teidän pitäisi selvästi puhua asiat halki. Sun sanoa mitä mietit. Tappelu siitä varmaan tulee, siltä kuulostaa yhteiselämänne. Mutta ainakin saat selville, haluaako nainen jakaa yhteisiä kuluja tai miten hän kokee ne asiat. Molemmat voi ajatella, että asiat heitä kohtaan epäreiluja.
Jos taas homma ei muutu ja asiat ei selviä, no, kuulostaa siltä että siinä vaiheessa parempi sinunkin miettiä hommaa ihan vain tapailuna joka tapahtuu silloin tällöin jos silloinkaan. Vähän niinkuin irroittaa itseäsi suhteesta pikkuhiljaa
Mies leikkii jotain prinsessaa, on epävakaa. Nauti aikasi, tiedä paikkasi, mutta älä tuohon tyyppiin sitoudu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen introvertti nainen, ja käyttäydyn suurinpiirtein noin, jos vietän useamman päivän jonkun seurassa. Jossain vaiheessa tulee todella ärsyyntynyt olo, jota tietenkin yritän peitellä, mutta varmaan vaikutan tympeältä.
älä ny oot vaan panokone jota mies käyttää hyväkseen. ei susta ole itte ajatteleen mies vaan käyttää ja vie ku pässiä narussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän pitäisi selvästi puhua asiat halki. Sun sanoa mitä mietit. Tappelu siitä varmaan tulee, siltä kuulostaa yhteiselämänne. Mutta ainakin saat selville, haluaako nainen jakaa yhteisiä kuluja tai miten hän kokee ne asiat. Molemmat voi ajatella, että asiat heitä kohtaan epäreiluja.
Jos taas homma ei muutu ja asiat ei selviä, no, kuulostaa siltä että siinä vaiheessa parempi sinunkin miettiä hommaa ihan vain tapailuna joka tapahtuu silloin tällöin jos silloinkaan. Vähän niinkuin irroittaa itseäsi suht
On niistä puhuttu ja aina on ollut hänen puolelta selvää että haluaa kyllä maksaa.. mut tuo jotenkin rassaa ettei ikinä koskkaan oo ollu valmis tekemään sitä etukäteen, minä joudun kaiken kulkemisen maksamaan ensin ja jälkeenpäin sit tasataan.. onko sit pihi? jos se ja tuo tavallaan tunnekylmyys muiden huolia/murheita kohtaan niin ehkä mun tosiaan kannattais pikku hiljaa miettiä jotain muuta... hänen murheita ja huolia ollaan kyllä vatvottu ja paljon jos niitä on ollut.
Kellään muulla ollut samaa?