Miksi kaikki reimatecit ei kelpaa huutonetissa?
Kommentit (33)
Minulla on myynnissä uudet reimatecin rukkaset ja yhtään huutoa ei tule. Kuitenkin muita reimatec rukkasia on huudettu paljon korkeammalla hinnalla.
Mistä se mahtaa johtua, huuteleeko joku kaveri muiden kamoja vai onko ilmoitukseni jotenkin huono
tiettyjen myyjien tuotteita vaikka muilla olis sama tuote halvemmalla myynnissä
A) Sä olet uusi myyjä
B) Sulla on negoja ja/tai neutraaleita liikaa (=yksi tai kaksi voi olla liikaa joillekkin huutajille)
C) Huonot kuvat
D) PK:ta ei ole laitettu kohteeseen
E) Liian suuri aloitushinta
F) Liian suuri korotus
elikkä palautteita alle 100 mutta mielestäni aika paljon. Kaikki positiivisia, kuvat selkeitä, postarit ilmoitettu. Hinta halvempi kuin muilla vastaavilla nyt myynnissä olevilla.
A) Liian iso lähtöhinta!!!!
B) HINTAVARAUS!!!!
C) Liian iso kuva!
Kannattaako laittaa hirveän alhainen lähtöhinta vaikka ei olis takoituskaan luopua tuotteesta sillä? Mikä idea siinä on ?
Poista ilmoituksesi.
Voi teitä naiset, huonomillakin sitä kauppaa käydään. Ootte törkeitä
Onhan tuolla rukkaset joilla lähtö 19 euroa ja useampi huuto tullut.
T: Ei ap
Vierailija:
Poista ilmoituksesi.
Voi teitä naiset, huonomillakin sitä kauppaa käydään. Ootte törkeitä
miksi siitä sinun pitää pulttia ottaa
Tuo on huutonetin huippu.... käyn aina välillä katteleen mitä kaikkee KIVAA ja HALPAA on laittanut myyntiin =)
9 tuotetta olen ilmoittanut myyntiin, kaikki ovat menneet heti kaupaksi.
Muutama päivä sitten ilmoitin pari lisää, ja heti on huutoja tullut.
Ei mun tuotteiden menekin salaisuus ainakaan ole lukuisa palautteiden määrä!
Hintaakin olen saanut hyvin, enemmän kuin olisin ajatellut.
valmiita maksamaan toiselle myyjälle enemmän vain ilmoituksen ulkonäön takia
Ja koska korotus on noin iso, tulee sellainen tunne, että hv täytyy olla pilvissä!
Vierailija:
valmiita maksamaan toiselle myyjälle enemmän vain ilmoituksen ulkonäön takia
Vierailija:
Tuo on huutonetin huippu.... käyn aina välillä katteleen mitä kaikkee KIVAA ja HALPAA on laittanut myyntiin =)
Vierailija:
Ja koska korotus on noin iso, tulee sellainen tunne, että hv täytyy olla pilvissä!
Sun mielestä on siis ihan ok lätkäistä euron korotus johonkin lastenvaatteeseen?
myytyä (ainakaan hintaan jolla saisin omanipois) koska olen aloitteleva myyjä/ostaja huutonetissä? Näinkö tämä todella menee? Minulla on vain 4 palautetta kaikki postiviivisia, kahdesta kaupastani ostajani ei valitettavasti minulle palautetta antanut vaikka noutaessaan tuotetta kehuvat... :(
Siksi paikkakunnalla on väliä itselleni - ostan vain pääkaupunkiseudulta.
Rukkasia en osta käytettynä, vain uusia, sillä ne kuluvat huonoiksi alta aikayksikön. Haalareita yms ostan vain jos väri on kiva.