Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut vasta viikon töissä kesäloman jälkeen ja nyt jo ahdistaa mennä töihin ja mietin haenko sairauslomaa

Vierailija
10.08.2025 |

Tuntuu, että en palautunut neljän viikon kesäloman aikana paljon yhtään. Monta kuukautta ollut töissä todella kiireistä, stressiä, riittämättömyyden tunnetta ja ylitöitä. Siihen samaan vielä se, että joidenkin mielestä en tee tarpeeksi töitä vaikka todellakin teen. Mulla eri toimenkuva kuin muilla niin eivät ehkä oikein tajua mitä mun työ vaatii. Samalla pitäisi olla osan päivästä kentällä tekemässä samaa kuin muut, mutta voin joutua siinä samalla hoitamaan omia töitäni ja se viivästyttää sitä kentällä työskentelyä.

Valmistuin huhtikuussa ja opintojen saattaminen loppuun vei mehut täysin totaalisesti. Omassa elämässä muutenkin vaikeaa ja kuormitus on valtavaa. Ahdistaa, masentaa, en saa kunnolla nukuttua ja uupumus painaa.

Tiedän vain, että jos nyt haen sairauslomaa uupumuksen tms. vuoksi niin paskaa tulee niskaan pomolta.

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

159: Rauhoitu hyvä ihminen ja yritä erottaa kommenteista yleiset ohjeet, joita ei ole edes tarkoitettu henkilökohtaisiksi ohjeiksi. Lohdutukseksesi voin sanoa, että itse olen levottomat jalat -tyyppiä eli minulle tekee levottoman yön pelkkä illalla juotu kolajuoma, kahvikaan ei ole niin paha. Lisäksi kahvia pahempia ovat kaikenlaiset teet rooibosta lukuunottamatta, mutta nämä eivät vaikuta niinkään jalkoihin, valvottavat vaan muuten.

No tuo on sun ongelmasi, ei mun. Kyllä se ärsyttää kun heti kuvitellaan mun juovan joka ilta kun yhtenä iltana juon. Jessus sentään. Kahvi ja kolaa en juo, teetäkin harvoin. Levottomista jaloista en kärsi. 

Tämä on mun aloitus ja mun ongelmat. Yleisen keskustelun voitte viedä muualle eli kiitos ja hei. Nyt sitten voikin tulla joku vinkumaan, että en mä määrää mitä tässä saa keskustella. No ei kyllä kiinnosta paskan vertaa ja ärsyttävän paskakommentit ilmiannan jokaisen. En jaksa katsella paskanpuhujia. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän