Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, joille normaalipainoinen nainen on "liian lihava"

Vierailija
10.08.2025 |

Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta. Kommentoivat myös naisten painoa ja ulkonäköä paljon. Naisen ainoa arvo tuntuu olevan hänen hoikkuutensa ja ulkonäkönsä.

Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".

Kommentit (341)

Vierailija
301/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla paino on yksi asioista, joiden suhteen ovat yleensä epärehellisiä. Osa toki niin tyhmiä, etteivät ymmärrä mitä normaalipainoinen tarkoittaa. Ylimääräisiä kiloja kerryttäneillä naisilla on harmittavan usein deittimarkkinoilla tapana kokeilla kepillä jäätä, että jospa mies sittenkin lipsuisi periaatteestaan ja huolisi pullukan vierelleen. Sitten suuttuvat kun ei huolikaan.

Jostain kumman syystä silti monilla pullukoilla on se oma mies. 

Onhan niillä, kun on pariuduttu silloin kun on vielä oltu sutjakassa kunnossa. Harva mies perhettään rikkoo vaimon lihomisen takia, mutta harva myös toisella kierroksella valitsee mitään mätisäkkiä.

Onko sinulla jäänyt huomaamatta että myös miehet lihoo? Sen voit tarkistaa vaikka tilastoista . Ei se miesmätisäkki välttämättä hoikkaa naista saa sillä toisella kierroksella.

Vierailija
302/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 177 cm, 68 kg mies. Olen hoikka ja lihaksikas. En ottaisi naista, joka painaa yhtä paljon kuin minä ellei ole jotenkin huomattavan pitkä. 

Oon ton painoinen nainen ja käytän vaatekokoa S (joka vielä sopii, huom.). Treenaan kovaa. 

Mikä on pituutesi? Kova treenaaminen ei tässä hirveästi paina, kun naiset eivät pysty älyttömästi lihasmassaa kasvattamaankaan. Esimerkiksi lihaksikkaan 170 cm naisen ei tulisi olla painavampi kuin 65 kg, mieluummin lähempänä 60 kg. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua 163 cm/58 kg sinkkuna risoi se, että minua tultiin haukkumaan liian isoksi ja käskettiin laihduttamaan.

Outoa. Sinkkuna kolmatta vuotta, kukaan ei ole koskaan kommentoinut mitään tuon suuntaistakaan, lähinnä päinvastoin. Vientiä riittäisi liikaakin, harmi kun itse en vaan kiinnostu kenestäkään kuin noin kerran kymmenessä vuodessa.

N165/60

Vierailija
304/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ap on kiinnostunut lihavista miehistä? 

Vai mitä en nyt ymmärrä?

Sun ei kannata pyrkiä Mensaan.

Vierailija
305/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tiedä, että "normaalipainon" ylärajaa nostettiin joitakin vuosia sitten? Ilmeisesti koska suuri osa ihmisistä on nykyään niin lihavia, ettei heille tulisi paha mieli. Ja jotta lihavuus olisi uusi normaali. Ja jotta läskit saisivat "oikeutetummin" haukkua normaalipainoisia alipainoisiksi. 

Itse olen painorajoitusten mukaan "alipainoinen" ja koen nimenomaan olevani normaali. Tästäkin olisi mielestäni varaa pudottaa! Kyllä nykyajan "normaalipainoiset" OVAT lihavia, eivät vielä sairaalloisen, mutta ihraisia liikakiloja ON ja se näkyy ja on rumaa. Ja olen siis nainen. Pidän itseni hoikkana miellyttääkseni itseäni, en miehiä. Hoikkuus on myös terveysteko.

Milloin BMI yläraja on nostettu? Olen jo yli 60v ja kyllä se on tuo 24.9 ollut viimeiset vuosikymmenet. Laitapa linkki tänne asiasta, muuten ei voi uskoa. Vanhemmilla ihmisillä BMI saa olla vähän suurempi. Eipä sillä että se vaikuttaisi nuorten pariutumiseen, siitähän tässä ketjussa nyt on kyse.

Vierailija
306/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen, joka on käynyt kylpylässä on nähnyt karun totuuden pariskuntia katsoessaan. Epäsuhta on valtava. Miehet suht normaaleja ja vaimoväki kuin hikisiä valaita. Ei ole ihme, ettei miehelle enää sitten ns. maistu... Vaimo ei laihduttamaan suostu.

Sitten eron jälkeen vaimo lähteekin Turkkiin tai vieläkin köyhempiin maihin (koska Kreikassa ja Espanjassa on menekkiä vain hoikemmille) ja sieltä löytyykin vieläpä nuorempi herra. Joka on halukas menemään heti naimisiin, koska haluaa Suomeen. Saa sittenkin uutta seuraa lihavuudesta huolimatta ja uusi rakas pysyy vierellä niin kauan kunnes saa oleskeluluvan Suomeen.  

Näinhän se on. Naiset ovat aivan helvetin lihavia. Oma vaimo on normaalipainoinen ja muodot juuri oikeilla paikoillaan. Kyllä valaiden miehet katsovat kaihoisasti, että olisipa omakin nainen tuollainen.

Miten sinulta jää huomaamatta että miehet ovat yhtä lihavia?

Vierailija
307/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kenellekään. Johtuu todennäköisesti siitä että kuvittelee olevansa normaalipainoinen vaikka on oikeasti lihava. Yllättävän paljon suomessa on näitä. 

Vierailija
308/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otetaan vaikka nuorehko 180 cm, jolla on ok määrä lihasmassaa, tarkasteluun niin:

alle 62 kg: alipaino 

62-70 kg: ihannepaino (tällöin on matala rasvaprosentti, noin 10-12%)

71-75 kg: "normaalipaino"

76-94 kg: ylipaino

yli 94 kg: sairaalloisen lihava

167 cm naiselle, jolla on vastaavat speksit:

alle 54 kg: alipaino

54-62 kg: ihannepaino

63-67 kg: "normaalipaino"

68-86 kg: ylipaino

yli 86 kg: sairaalloisen lihava

Vierailija
309/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otetaan vaikka nuorehko 180 cm, jolla on ok määrä lihasmassaa, tarkasteluun niin:

alle 62 kg: alipaino 

62-70 kg: ihannepaino (tällöin on matala rasvaprosentti, noin 10-12%)

71-75 kg: "normaalipaino"

76-94 kg: ylipaino

yli 94 kg: sairaalloisen lihava

167 cm naiselle, jolla on vastaavat speksit:

alle 54 kg: alipaino

54-62 kg: ihannepaino

63-67 kg: "normaalipaino"

68-86 kg: ylipaino

yli 86 kg: sairaalloisen lihava

siis *nuorehko 180 cm mies

Vierailija
310/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki epämääräiset ilmaisut, kuten normaalisti, kohta, kiire, kohtuullinen yms pitäisi pikestaan kieltää. 

Itse olen keski-ikäinen mies 175/83, joka etsii kumppanikseen "nuorekasta ja sopusuhtaista", ikäistään naista. 

Treffeillä olen sitten tavannut niitä BMI30++ naisia, sekä sellaisia, jotka näyttävät mielestäni minua 10-15 vuotta vanhemmilta, vaikka olisivat oikeasti minua nuorempia.

Kun todellisuus ei vastaa vastaa puheita tai profiilikuva, niin tulee heti alkuun niin petetty olo, että ei kiinnosta selvittää, miten kultainen luonne siellä mahdollisesti piileekään ulkoisesti epämiellyttävän habituksen takana. Sanokaa vaan pinnalliseksi, mutta haluan itselleni kumppanin, jota en häpeäisi viedä vaikka linnan juhliin saati sitten esitellä parikymppisille lapsilleni.

Olethan itsekin ylipainoinen.

Lisäksi mistä nainen voisi ti

Moni nainen tykkää miehistä, jolla on ns dadbody, eli hieman vatsaa. Ei minuakaan naisissa pieni pömppömasu haittaa, mutta se, että on järkky laardipylly, paksut reidet ja roikkuvat "allit" käsivarsissa on turnoff. Ja kaikki em vielä yhdistettynä todella huonoon kuntoon on kyllä sellainen kombo, että ei kiitos. 

Vaikka itseltäkin se iskävatsa löytyy, niin olen kuitenkin liikunnallinen ja vedän 10-20 km reippaita kävelylenkkejä viikottain sen lisäksi että pyöräilen työmatkat 25 km päivässä seitsemän kuukautta vuodessa. Ei yksikään nainen ole sanonut, että minun.pitäisi laihduttaa kun.BMI on 27.

Ja kai nyt nainen näkee peiliin katsomalla, onko nuorekkaampi vai vanhemman näköinen kuin toinen ikäisensä nainen? Minulle on usein sanottu, että olen nuorekas ja komea, joten ei tarvitse pelkästään omaan arvostelukykyyn luottaa. Mutta minulla onkin kahdeksan vuotta itseäni nuorempi nainen.

Vierailija
311/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki epämääräiset ilmaisut, kuten normaalisti, kohta, kiire, kohtuullinen yms pitäisi pikestaan kieltää. 

Itse olen keski-ikäinen mies 175/83, joka etsii kumppanikseen "nuorekasta ja sopusuhtaista", ikäistään naista. 

Treffeillä olen sitten tavannut niitä BMI30++ naisia, sekä sellaisia, jotka näyttävät mielestäni minua 10-15 vuotta vanhemmilta, vaikka olisivat oikeasti minua nuorempia.

Kun todellisuus ei vastaa vastaa puheita tai profiilikuva, niin tulee heti alkuun niin petetty olo, että ei kiinnosta selvittää, miten kultainen luonne siellä mahdollisesti piileekään ulkoisesti epämiellyttävän habituksen takana. Sanokaa vaan pinnalliseksi, mutta haluan itselleni kumppanin, jota en häpeäisi viedä vaikka linnan juhliin saati sitten esitellä parikymppisille lapsilleni.

Olethan itsekin yli

Ja kai nyt nainen näkee peiliin katsomalla, onko nuorekkaampi vai vanhemman näköinen kuin toinen ikäisensä nainen? Minulle on usein sanottu, että olen nuorekas ja komea, joten ei tarvitse pelkästään omaan arvostelukykyyn luottaa. Mutta minulla onkin kahdeksan vuotta itseäni nuorempi nainen.

Näkee kyllä itsensä, mutta mistä hän voi tietää, minkäikäisenä muut häntä pitävät? Jos menen samanikäisen, mutta nuoremman näköisen kaverin kanssa peilin eteen, saatan ajatella, että kaveri näyttää ikäistään nuoremmalta. Kumpi meistä siis on ikäisensä näköinen ja kumpi jotakin muuta?

Vierailija
312/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla paino on yksi asioista, joiden suhteen ovat yleensä epärehellisiä. Osa toki niin tyhmiä, etteivät ymmärrä mitä normaalipainoinen tarkoittaa. Ylimääräisiä kiloja kerryttäneillä naisilla on harmittavan usein deittimarkkinoilla tapana kokeilla kepillä jäätä, että jospa mies sittenkin lipsuisi periaatteestaan ja huolisi pullukan vierelleen. Sitten suuttuvat kun ei huolikaan.

Jostain kumman syystä silti monilla pullukoilla on se oma mies. 

Onhan niillä, kun on pariuduttu silloin kun on vielä oltu sutjakassa kunnossa. Harva mies perhettään rikkoo vaimon lihomisen takia, mutta harva myös toisella kierroksella valitsee mitään mätisäkkiä.

Onko sinulla jäänyt huomaamatta

Totta kyllä. Minullakin on tullut 32 vuodessa eli siitä kun kävin armeijassa 20 kiloa lisää painoa. Ex-vaimolla tuli varmaan saman verran. Mutta nyt uudella kierroksella kiinnitän paljon enemmän huomiota treffikumppanin painoon kuin 25-vuoden avioliiton aikana. Koska minun ei ole mikään pakko löytää itselleni kumppania. Mutta jos sopivan nätti ja sopusuhtainen löytyy, niin tervetuloa elämääni.

M50+

Vierailija
313/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

@310 Unohdit sen keski-ikäisillä naisilla leuan alla usein roikkuvan heltan. Siitä tulee aina vanha Helka-tätini mieleen.

Vierailija
314/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olethan itsekin yli

Minä ymmärrän miehiä täysin tässä asiassa, vaikka olenkin nainen. Ensinnäkin ihmettelin joskus tilastoja, joiden mukaan miehet ovat ylipainosempia kuin naiset. Katukuva kun näyttää ihan muuta. No selvää on, että BMI on molemmille sukupuolille sama, mutta miehelle epäedullisempi mittari. Tuttavani (mies), joka kilpailee triathlonissa ja on todella hoikka, mutta silti terveellä tavalla lihaksikas, on hieman yli normaalipainon rajan. Ei hänellä kuitenkaan ole mistä ottaa rasvaa pois. Sitten taas en ole koskaan, siis ikinä nähnyt naista, jonka BMI olisi yli 25 ja joka näyttäisi omaan silmääni hoikalta tai edes sopivalta. Ei 26 BMI:llä vielä valtavan lihavia olla, mutta kyllä heillä aina on näkyvästi ylimääräistä. Naisilla on vaan kova tarve selittää, että juuri hänen kohdallaan BMI johtuu isoista lihaksista tai että BMI on epäkelpo mittari.

Naiset usein kiistävät oman ylipainonsa ja pyöreytensä. Se on sitten eri asia, että jokaisella on oikeus olla ylipainoinen, eikä se tee kenestäkään huonoa ihmistä. Mutta moni tuntemani nainen näkee itsensä vääristyneesti, eli että kuvitellaan että ollaan hoikkia ja vaaka vaan valehtelee. Pariskuntia katsoessa tiedän toki esimerkkejä myös toisinpäin, mutta suurimmassa osassa naisen ylipaino on huomiota herättävä, kun miehellä on korkeintaan hieman vatsakumpua. Monesti samanikäisissä pariskunnissa nainen myös näyttää vanhemmalta, ehkä osittain johtuen painosta. Tätähän ei tietenkään mielipiteenä naiselta hyväksytä, mutta minä ymmärrän miehiä jotka haluavat nuoremman naisen. Kyllähän miehille ulkonäkö on usein tärkeää parisuhteessa, ja kun toinen rupsahtaa vierellä ja itsellä riittää kysyntää, niin voi tulla kiusaus pettämiseen yms., mikä ei siis tietenkään ole oikein.

Vierailija
315/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nuori nainen on jo alta 3-kymppisenä niin lihava, että mahtavatkohan koskaan saada kumppania. Tai korkeintaan toisesta läskistä. Töissä yksi nainen, joka on nykyään 38v ja jo 10 vuotta sitten hänen BMI:nsä oli varmasti luokkaa 32. Tänä päivänä 😳

Vierailija
316/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisviihteen suurkuluttajia. Sieltä nousee ajatus, että aikuisen naisen pitäisi olla 45 kg teiniä vastaava kropaltaan.

Tämä mullakin tuli mieleen, että tykkäävät naisella vartalosta joka muistuttaa enemmän tytön kuin naisen vartaloa. Joskus ihmetellyt kuinka miehet voivat tykätä thaikkunaisista, kun osa näyttää kropaltaan lähinnä kymmenen vuotiaalta tytöltä. Mutta ehkä siinä se idea onkin. Kuvottavaa.

Te naiset jotka olette kropaltanne enemmän tyttö kuin muodokas, niin pitäisi herätyskellojen soida, jos mies esimerkiksi tykkää, että sheivaatte kaiken pois.

Läpi koko dokumentoidun historian, Egyptin hautojen seinämaalauksissa, antiikin Kreikan ja Rooman patsaissa, klassisissa tauluissa, varhaisessa ja nykyaikaisessa polno

No tuo koko viesti oli aika kyseenalainen. Jokainen voi googlettaa FEMALE BODY IN ART HISTORY ja nähdä niiden olevan pääosin normaalivartaloisia, ei alipainoisen näköisiä. Alipaino ei ole hedelmällisyysihanteeseen kuuluvaa. Ja Egyptin seinämaalauksissa on isot jalat, ei mitään pikkuvarpaita kuten ei vaikkapa Venuksen Syntymässä tai muissakaan usein..

Eli tuo kirjoittaja projisoi viestissään lähinnä omia mieltymyksiään joissa ei ole mitään pahaa, mutta jotka hän kieltämättä onnistui kuvailemaan hyvin etovaan sävyyn pikkuvarpeineen.. tuli mieleen joku pedofiiilin iltasatu, kun vibe oli tuollainen isä lapselleen mutta seksuaalisella sävyllä.. 

Vierailija
317/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa kuvitella itseäni minkään dadbody-miehen kanssa, eli miehellä ei saa olla mahaa. Ylipainoinen mies olisi kauhistus. 

Ei minulla itsellänikään ole pömppömahaa tai reidet hinkkaa yhteen, vaikka onkin muutama kilo liikaa massaa päällä. 

Vierailija
318/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta japanilaiset naiset ovat siroja. Suomiakat ovat läskejä. M28

Vertaapa japanilaista miestä suomalaiseen,siinä sitä eroa vasta onkin. Enkä tarkoita sumo painijoita.

Totta. Japanilaiset miehet ovat todella lyhyitä. 

Ja hoikkia mitä iso osa suomalaisista miehistä taas ei ole.

Vierailija
319/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikki japanilaiset miehet ole lyhyitä. Olen tavannut sellaisia 175-180cm lihaksikkaita ja jänteviä japanilaismiehiä myös. Matalat rasvat kyllä niilläkin. 

Vierailija
320/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on kammottavan lihavia. Itse olen 178 cm mies ja 67-kiloisena juuri sopivan hoikka. Ja on muuten myös aika paljon lihasta. Ilman tuota lihasmassaa olisin varmaan luonnostaan lähempänä 63 kg. Ymmärrän tietenkin, että ihmisillä on erilainen luusto ja kantavat eri määriä vettä jne., joten ns. ihannepainot voivat heitellä parilla kolmella kilolla. Mutta yleisesti ottaen hyvin harva on juuri sopivan painoinen, ja melkein kaikki näistä ovat nimenomaan ylipainoisia. 

Kyllä sinä olet aika rimpula , sori vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi