Miehet, joille normaalipainoinen nainen on "liian lihava"
Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta. Kommentoivat myös naisten painoa ja ulkonäköä paljon. Naisen ainoa arvo tuntuu olevan hänen hoikkuutensa ja ulkonäkönsä.
Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Jos otetaan vaikka nuorehko 180 cm, jolla on ok määrä lihasmassaa, tarkasteluun niin:
alle 62 kg: alipaino
62-70 kg: ihannepaino (tällöin on matala rasvaprosentti, noin 10-12%)
71-75 kg: "normaalipaino"
76-94 kg: ylipaino
yli 94 kg: sairaalloisen lihava
167 cm naiselle, jolla on vastaavat speksit:
alle 54 kg: alipaino
54-62 kg: ihannepaino
63-67 kg: "normaalipaino"
68-86 kg: ylipaino
yli 86 kg: sairaalloisen lihava
Tuohon alle 12% rasvaprosentti ei liity mitenkään ihannepainoon. Alle 12% rasvaprosentti on alle 1% prosentilla ihmisistä ja sen ylläpitäminen on hyvin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on kammottavan lihavia. Itse olen 178 cm mies ja 67-kiloisena juuri sopivan hoikka. Ja on muuten myös aika paljon lihasta. Ilman tuota lihasmassaa olisin varmaan luonnostaan lähempänä 63 kg. Ymmärrän tietenkin, että ihmisillä on erilainen luusto ja kantavat eri määriä vettä jne., joten ns. ihannepainot voivat heitellä parilla kolmella kilolla. Mutta yleisesti ottaen hyvin harva on juuri sopivan painoinen, ja melkein kaikki näistä ovat nimenomaan ylipainoisia.
Tämä on ihan hauska vitsi. Jos olet tosissasi niin otan osaa. 178/67 kokoisella miehellä ei voi olla aika paljon lihasta.
Ei todellakaan. Ennemminkin on sellainen kuivan maan orava.
Voi varmaan jäntevä olla? Ja voimaa tuon kokoisilla miehillä voi olla paljonkin.
Joskus kun minun piti saada pyykkikone rappuset ylös, niin itselläni ei mitään mahiksia, mutta kaverin urheilullinen mies juurikin pituus jotain 172-178cm väliltä ja paino varmaan 65-68kg tuli kantamaan sen ja hänelle se oli ihan helppo nopea homma. Nosti vaan sen koneen ja kantoi ylös. Harrasti crossfittiä niin siinä varmaan tottunut tuollaiseen nopeaan voimankäyttöön? Miehillä tosin on sellaista muutenkin enemmän, kun heillä on jopa 60% enemmän voimaa keskimäärin kuin naisilla. Yksilölliset erot toki olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki epämääräiset ilmaisut, kuten normaalisti, kohta, kiire, kohtuullinen yms pitäisi pikestaan kieltää.
Itse olen keski-ikäinen mies 175/83, joka etsii kumppanikseen "nuorekasta ja sopusuhtaista", ikäistään naista.
Treffeillä olen sitten tavannut niitä BMI30++ naisia, sekä sellaisia, jotka näyttävät mielestäni minua 10-15 vuotta vanhemmilta, vaikka olisivat oikeasti minua nuorempia.
Kun todellisuus ei vastaa vastaa puheita tai profiilikuva, niin tulee heti alkuun niin petetty olo, että ei kiinnosta selvittää, miten kultainen luonne siellä mahdollisesti piileekään ulkoisesti epämiellyttävän habituksen takana. Sanokaa vaan pinnalliseksi, mutta haluan itselleni kumppanin, jota en häpeäisi viedä vaikka linnan juhliin saati sitten esitellä parikymppisille lapsilleni.
Olethan itsekin yli
Ja kai nyt nainen näkee peiliin katsomalla, onko nuorekkaampi vai vanhemman näköinen kuin toinen ikäisensä nainen? Minulle on usein sanottu, että olen nuorekas ja komea, joten ei tarvitse pelkästään omaan arvostelukykyyn luottaa. Mutta minulla onkin kahdeksan vuotta itseäni nuorempi nainen.
Omaa naamaa on katsottu koko elämä. Ei siitä välttämättä huomaa vanhenemista yhtään. Ei miehet eikä naiset.
En ole kiinnostunut miehistä, joille olen karjamarkkinoilta ostettava lehmä, jonka muodot ja paino kaikkein tärkeimpiä ominaisuuksia minussa. Olen normaalipainoinen, hoikahko nainen.
Vierailija kirjoitti:
Moni nuori nainen on jo alta 3-kymppisenä niin lihava, että mahtavatkohan koskaan saada kumppania. Tai korkeintaan toisesta läskistä. Töissä yksi nainen, joka on nykyään 38v ja jo 10 vuotta sitten hänen BMI:nsä oli varmasti luokkaa 32. Tänä päivänä 😳
Kovastipa olet kiinnostunut vieraan painosta ja henkkoht asioista. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta japanilaiset naiset ovat siroja. Suomiakat ovat läskejä. M28
Vertaapa japanilaista miestä suomalaiseen,siinä sitä eroa vasta onkin. Enkä tarkoita sumo painijoita.
Totta. Japanilaiset miehet ovat todella lyhyitä.
Ja hoikkia mitä iso osa suomalaisista miehistä taas ei ole.
Hyviä käytöstapoja unohtamatta toisin kuin suomimiehet.
Ei yli 50kg painoinen ole normaalipainoinen, vaan lihava läskikasa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä kaikki japanilaiset miehet ole lyhyitä. Olen tavannut sellaisia 175-180cm lihaksikkaita ja jänteviä japanilaismiehiä myös. Matalat rasvat kyllä niilläkin.
Hyvältä kuulostaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Puhut varmaan omasta peilikuvastasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut varmaan omasta peilikuvastasi?
Totuus näköjään sattuu😉 Aina voit laihduttaa, jos itsekuria on edes sen verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on kammottavan lihavia. Itse olen 178 cm mies ja 67-kiloisena juuri sopivan hoikka. Ja on muuten myös aika paljon lihasta. Ilman tuota lihasmassaa olisin varmaan luonnostaan lähempänä 63 kg. Ymmärrän tietenkin, että ihmisillä on erilainen luusto ja kantavat eri määriä vettä jne., joten ns. ihannepainot voivat heitellä parilla kolmella kilolla. Mutta yleisesti ottaen hyvin harva on juuri sopivan painoinen, ja melkein kaikki näistä ovat nimenomaan ylipainoisia.
Tämä on ihan hauska vitsi. Jos olet tosissasi niin otan osaa. 178/67 kokoisella miehellä ei voi olla aika paljon lihasta.
Voi varmaan jäntevä olla? Ja voimaa tuon kokoisilla mie
Varmasti näin. Mutta jos tässä nyt puhutaan ulkonäöstä naistenkin kohdalla , niin olkoon vaan voimaa, niin ei sellainen laiha mies , vaikkakin jäntevä , ole ainakaan minun makuuni. En kuitenkaan sitä sano kenellekään päin näköä , mitä taas miehet harrastavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisviihteen suurkuluttajia. Sieltä nousee ajatus, että aikuisen naisen pitäisi olla 45 kg teiniä vastaava kropaltaan.
Tämä mullakin tuli mieleen, että tykkäävät naisella vartalosta joka muistuttaa enemmän tytön kuin naisen vartaloa. Joskus ihmetellyt kuinka miehet voivat tykätä thaikkunaisista, kun osa näyttää kropaltaan lähinnä kymmenen vuotiaalta tytöltä. Mutta ehkä siinä se idea onkin. Kuvottavaa.
Te naiset jotka olette kropaltanne enemmän tyttö kuin muodokas, niin pitäisi herätyskellojen soida, jos mies esimerkiksi tykkää, että sheivaatte kaiken pois.
Läpi koko dokumentoidun historian, Egyptin hautojen seinämaalauksissa, antiikin Kreikan ja Rooman patsaissa, klassi
No tuo koko viesti oli aika kyseenalainen. Jokainen voi googlettaa FEMALE BODY IN ART HISTORY ja nähdä niiden olevan pääosin normaalivartaloisia, ei alipainoisen näköisiä. Alipaino ei ole hedelmällisyysihanteeseen kuuluvaa. Ja Egyptin seinämaalauksissa on isot jalat, ei mitään pikkuvarpaita kuten ei vaikkapa Venuksen Syntymässä tai muissakaan usein..
Eli tuo kirjoittaja projisoi viestissään lähinnä omia mieltymyksiään joissa ei ole mitään pahaa, mutta jotka hän kieltämättä onnistui kuvailemaan hyvin etovaan sävyyn pikkuvarpeineen.. tuli mieleen joku pedofiiilin iltasatu, kun vibe oli tuollainen isä lapselleen mutta seksuaalisella sävyllä..
Alipainohan huonontaa hedelmällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jos otetaan vaikka nuorehko 180 cm, jolla on ok määrä lihasmassaa, tarkasteluun niin:
alle 62 kg: alipaino
62-70 kg: ihannepaino (tällöin on matala rasvaprosentti, noin 10-12%)
71-75 kg: "normaalipaino"
76-94 kg: ylipaino
yli 94 kg: sairaalloisen lihava
167 cm naiselle, jolla on vastaavat speksit:
alle 54 kg: alipaino
54-62 kg: ihannepaino
63-67 kg: "normaalipaino"
68-86 kg: ylipaino
yli 86 kg: sairaalloisen lihava
Normaalipaino tuolle 180-senttiselle on 60-81 kg.
Normaalipaino tuolle 167-senttiselle on 51-70 kg.
Asiaa auttaisi huomattavasti, jos te ette keksisi painorajoja omasta päästänne vaan käyttäisitte olemassaolevia määritelmiä. Sinun omasta päästä keksimäsi normaalipainon rajat ovat naurettavan pienet, tosiasiassa nuo "alipainoiseksi" määrittelemäsi painot ovat normaalipainon sisällä. Samoin alkupää "ylipainoksi" määrittelemistäsi painoista. Ihannepaino on ihan itsestäänselvästi normaalipainon sisällä! Eihän se muuten olisi ihanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisviihteen suurkuluttajia. Sieltä nousee ajatus, että aikuisen naisen pitäisi olla 45 kg teiniä vastaava kropaltaan.
Tämä mullakin tuli mieleen, että tykkäävät naisella vartalosta joka muistuttaa enemmän tytön kuin naisen vartaloa. Joskus ihmetellyt kuinka miehet voivat tykätä thaikkunaisista, kun osa näyttää kropaltaan lähinnä kymmenen vuotiaalta tytöltä. Mutta ehkä siinä se idea onkin. Kuvottavaa.
Te naiset jotka olette kropaltanne enemmän tyttö kuin muodokas, niin pitäisi herätyskellojen soida, jos mies esimerkiksi tykkää, että sheivaatte kaiken pois.
Läpi koko dokumentoidun historian, Egyptin hautojen seinämaalau
Alipainohan huonontaa hedelmällisyyttä.
Joo eikä alipaino ole ollut ihanteena eikä sitä näykään missään taidehistoriassa.
Terveen näköiset normaalivartaloiset hedelmälliset naiset yliedustuksessa, ei laihat. Heroin chic-ihannetta ei historiassa näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v
Minä taas tykkään nimenomaan solakkakroppaisista, hoikista ja jäntevistä miehistä. Muunlaiset ei oikeastaan sytytä, en osaa kuvitella itseäni yhtään isomman miehen kanssa.
Mutta en minäkään näitä missään livenä huutele, eikä toisaalta kukaan mieskään ole minulle selittänyt tykkäävänsä jostain ihan toisenlaisesta. En muista olenko ylipäätään koskaan livenä kuullut miesten arvostelevan naisten vartaloita, en varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Ennemminkin on sellain
Minä taas tykkään nimenomaan solakkakroppaisista, hoikista ja jäntevistä miehistä. Muunlaiset ei oikeastaan sytytä, en osaa kuvitella itseäni yhtään isomman miehen kanssa.
Mutta en minäkään näitä missään livenä huutele, eikä toisaalta kukaan mieskään ole minulle selittänyt tykkäävänsä jostain ihan toisenlaisesta. En muista olenko ylipäätään koskaan livenä kuullut miesten arvostelevan naisten vartaloita, en varmaan?
Itse olen kuullut. 50-luvulla syntynyt isäni on tällainen. Tuossa arvostelusta kehittyi itselleni syömishäiriö jo teininä.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti pitäisi olla juutaan isot meijerrit.
Yleensä näillä miehillä on mistä valita naisseuraa. Ap nyt itkee 10% miesten perään, kun eivät ole kiinnostuneet hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 175 cm pitkä ja painan 60 kg. Jos painaisin 16 kg enemmän, niin olisin vielä normaalipainoinen, mutta tuon kokoisena olisin aivan valtava. Tässäkin painossa on d-kupin rinnat, lähes 60 cm reidenympärykset ja metrinen lantio. Normaalipainoinen voi oikeasti olla todella tuhti, minä ainakin olisin 76-kiloisena.
Mä olin 173/75kg ja en ollut tuhtia nähnytkään. Vaan ihan ruipelo.