Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei nyt tosissaan apua! (huutonet)

Vierailija
03.04.2007 |

Hei!

Kyselin täällä jo aiemminkin apua mutta nyt on ihan tosi kyseessä. Itku tulee ja lapsi roikkuu lahkeessa ja netissä on surkea puolivalmis myynti-ilmoitus ja tosissani haluaisin päästä kuitenkin kamasta eroon hinnalla millä hyvänsä. Eli olen uusi Huutonet-käyttäjä ja aivan pihalla (vaikka av:lla kaikki tuntuvat olevan ammattilaisia). Laitoin kohteen myyntiin ja se näkyy minulla omissa tiedoissa mutta ei sitten siellä myyntilistalla. Mistä ihmeestä tämä johtuu?

Sitten toinen kysymys. Kuvia oli useampia ja kaverini laittoi kuvat nettiin. No yritin kopioida osoitetta sinne tekstiin tuon mallin mukaan eli tuo < -merkki ja siitä eteenpäin kaikki ohjeen mukaan. No kuvan kohdalle tuli vain pieni sininen laatikko, jossa kysymysmerkki. Mitä tein väärin?

Jos joku jaksaisi vastata mahdollisimman yksinkertaisesti. Olen ihan epätoivoinen, kun en vaan tajua. Oikeesti tulee itku ihan just! Auttakaa joku pliis.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ettei kohteesi näy heti myytävissä on ihan normaalia, mulla on joskus kestänyt tosi kauan ennenkuin kohde näkyy " yleisesti" .

Vierailija
2/5 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene aijaa. com

-lisää kuva koneeltasi

-kun se on ladannut sen niin otat eka linkin ja copy/paste se linkki sinne sun tuotekuvaukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ladata kuvat sivulle www . aijaa . com

Sitten huutonetissä siinä kohteesi sivulla menet osioon Täydennä kohteen kuvausta (löytyy sieltä alhaalta!)

Aijaa sivulle kuvan latauksen jälkeen tulee muistaakseni 4-5 riviä erilaista tekstiä. Kopioit niistä ylimmäisen ihan sellaisenaan ja liität sinne Täydennä kohteen kuvausta - osioon. Sitten painat enteriä tai kirjoitat seuraavalle riville kuvauksen esim. Punainen paita koko 110 cm, sininen paita koko 104 cm jne.

Teksti ei itselläni aina tule nätisti kuvan kanssa, joten yleensä laitan ensin kuvan, sitten menen uudelleen Täydennä kohteen kuvausta - osioon ja kirjoitan tuotteen kuvauksen.

Jos et saanut vieläkään onnistumaan, kysele lisää s.e.r.i.e@suomi24.fi

Vierailija
4/5 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kysele lisää s. e. r. i. e@suomi24. fi

Vai miten tuo onnistu sulla?

Vierailija
5/5 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon aijaan avulle onnistuin. en ole vielä tarkistanut näkyykö kohde mutta kuva-asia ainakin kunnossa. kiitokset kaikille!

ap