Kävin noilla paljon hehkutetulla viinideitillä Vallisaaressa, ja pakko sanoa, että todellisuus oli aika karu varsinkin naisille
Naisia oli selvästi enemmän kuin miehiä, ja iso osa miehistä käytti aikansa kiertämällä vain 2030-vuotiaiden hoikkien kukkamekkotyttöjen luona. Jos ikä tai paino oli väärä, mies nyökkäsi kohteliaasti ja vaihtoi pöytää heti kun kello kilahti.
Näin vierestä, kun nelikymppinen nainen yritti useammalla kaadolla saada juttua aikaiseksi, mutta kaverit vain pyöräyttivät viiniä lasissa ja vilkuilivat ympärilleen etsiäkseen seuraavaa mielenkiintoista kohdetta. Lopulta tämä nainen totesi kaverilleen: Ei tässä enää ole mitään toivoa ja jäi istumaan yksin viinilasi kädessä.
Ruusujen jako illan lopuksi oli oma lukunsa. Moni nainen jäi kokonaan ilman. Yksi kertoi antaneensa ruusun itse itselleen ihan vitsinä, mutta kyllä siitä näki, että oikeasti harmitti. Ja samaan aikaan yksi nuori nainen sai kolme ruusua ja poistui saarelta kahden miehen kanssa, jotka nauroivat ja kantoivat hänen laukkuaan.
On tämä nykydeittailu aika raadollista. Ja kyllä. Miehiä kiinnostaa ulkonäkö, ikä ja kroppa, vaikka täällä kuinka toistellaan, että "persoonallisuus on tärkein". Persoona on tärkeä, mutta vain jos se mahtuu XS-kokoiseen mekkoon.
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus oli paljon karumpi miehille.
Suomiakkojen taso vain laskee. Läskejä, työttömiä, vasemmistolaisia, miesvihaajia, femceleitä ja body count yli 8 omaavia suomiakkoja.
No thank you.
Jos mun body count olisi jäänyt seiskaan, en olisi eläissäni saanut orgasmia. Vasta nro 9 oli sen verran taitava ja kokenut, että osasi soittaa naista kuin instrumenttia ja opettaa minulle kuinka kehoni toimii. Ja miksei olisi osannut, hänen body count liikkui jo siinä vaiheessa tuhansissa. Bad boys rules.
Semmoista se on. Miehet varmaan olivat pävikaljuisia pallomahoja kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika raadollista se on.
Miehille hoikkuus on tosi tärkeää. Olen toistuvasti hämmästynyt siitä kun on jostain asiasta käynyt ilmi, että mukava, eläväinen ja sievä mutta ylipainoinen nainen ei ikää kuin edes rekisteröidy miehille potentiaalisena kumppanina, mutta vaatimattoman näköinen tuppisuu tai outo draamakuningatar on aina parisuhteessa tai naisena kiinnostava, kunhan on hoikka.
Tiedän vastakkaisiakin esimerkkejä, mutta ne ovat kyllä vähemmistö.
Niin ja oli outoa tajuta joskus nuorena, että kaikki ne meikit ja vaatteet ja tyylit olivat enimmäkseen yhtä tyhjän kanssa, ellei sitten itselleen tai kavereille halua laittautua.
Jos olet oikean ikäinen, hoikka ja normaalinnäköinen (ei tarvitse olla nätti), niin kaikkien miesten mielestä olet kiinnostava nainen. Että näillä ehdoilla miehet eivät ole valikoivia!
Ei miehiä kiinnosta sun meikit, vaatteet, tyylit, matkustelut, mielenosoitukset tai kokemukset monista seksikumppaneista. Nämä ovat naisia kiinnistavia jutuja ja miehelle herkästi jopa turnoff.
Ihan kuin mies valittaisi, että tietää joka urheilijan ja on kaupungin kovin darts sankari eikä siltikään naiset kiinnostu. Ei tietenkään kun suurin osa haluaa ihan muuta.
Naiset ei tunnu ymmärtävän vieläkään miehiä ja toisinpäin
Vierailija kirjoitti:
Onko yllätys, että miehet toimivat noin? Että kaikki haluavat nuoren, kauniin ja hoikan?
Kaikki miehet haluavat, mutta eivät saa. Suurin osa vaihtaisi lennosta tuollaiseen, jos se olisi mahdollista.
Sitten miehet itkevät, että naiset on kranttuja= kaikille miehille ei riitä nuoria, kauniita ja hoikkia naisia.
Miehet ei saa kun eivät itse ole nuoria, komeita ja normaalipainoisia (urheilullisia). Pitäisi myös olla sosiaalisia taitoja.
Moni mies löytäisi kumppanin jos olisi ymmärrys siitä keille kelpaa. Mutta ei, päätä on mukava hakata seinään JA katkeroitua.
Naisia harmittaa, kun miehet ei halua läskiä naista.
Ei, se sinun kehitysvammainen poikasi ei kiinnosta. Eikä myös isäsi. Eikä isoisäsi. Saati syrjäytynyt hikihaisuinen nörtti, joka on ollut kotonaan viimeiset kymmenen vuotta.
Onko tuollainenkin deittihomma, missä naisia on enemmän kuin miehiä? Hienoa!
Se on vaan aina karu kohtalo näissä deittiasioissa olla sen sukupuolen edustaja, josta on ylitarjontaa. Raakkaus on todella kovaa ja epäreilun suoraviivaista, tätähän miehet kokevat mm. Tinderissä ja monessa muussa yhteydessä. Helposti tuleekin tunne, että täytyisi olla täydellinen, koska kilpailua on vaan niin tuhottoman paljon.
Kuka lähtee viinin hörppijäisiin? Toinen alkoholisti, joka nimittää ongelmaansa "viiniharrastukseksi".
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ap horisee?
Sitä suututtaa, kun on läski eikä saa miestä sen takia.
Tyypillinen sinkkunainen. Katkera ja läski. Oikea jumalan lahja miehille...
En lähtisi tuollaiseen tilaisuuteen. Kauhea olla jossain saarella jossa kerrotaan mitä pitää tehdä. Vielä ilman ikärajoja mikä on tietenkin pettymys monelle. Ennemmin baari-iltoja sinkuille. Tai mitä tahansa iltoja, lenkkejä, näyttelyitä, kirjakerhoja. Voi tulla ja mennä, kun haluaa. Ja ruusujen sijaan vaihtaa numeroita tai sometilejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus oli paljon karumpi miehille.
Suomiakkojen taso vain laskee. Läskejä, työttömiä, vasemmistolaisia, miesvihaajia, femceleitä ja body count yli 8 omaavia suomiakkoja.
No thank you.
Jos mun body count olisi jäänyt seiskaan, en olisi eläissäni saanut orgasmia. Vasta nro 9 oli sen verran taitava ja kokenut, että osasi soittaa naista kuin instrumenttia ja opettaa minulle kuinka kehoni toimii. Ja miksei olisi osannut, hänen body count liikkui jo siinä vaiheessa tuhansissa. Bad boys rules.
Baittihan tää on, mutta naiset arvistaa kokenutta miestä. Naiselle turnoff on kokemattomuus miehessä.
Miehellä täysin päinvastoin, mikä on yksi syy miksi noiremmat viehättävät.
Jonkun takia nainen haluaa miehen jolla paljon aeksikumppaneita/suhteita ja vielä ihmettelee kun ei itse ole se viimeinen.
"153. kerta toden sanoo!"?
Jos naisetkin arviataisivat miehessä viattomuutta ja kokemattomuutta olisi paljon vähemmän naisia jotka tulevat saman pelimiehen pelaamiksi. Naiset päättävät, että miehelle bodycount on sulka hattuun ja miehet, että naisella se on rasite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ap horisee?
Sitä suututtaa, kun on läski eikä saa miestä sen takia.
Tyypillinen sinkkunainen. Katkera ja läski. Oikea jumalan lahja miehille...
Yksi mies riittää yhdelle, naisilla ei ole tarvetta olla vaikuttava henkilö muiden (miesten) silmissä. Ja syytä miehiä kun ei sitä onnistu tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Aika raadollista se on.
Miehille hoikkuus on tosi tärkeää. Olen toistuvasti hämmästynyt siitä kun on jostain asiasta käynyt ilmi, että mukava, eläväinen ja sievä mutta ylipainoinen nainen ei ikää kuin edes rekisteröidy miehille potentiaalisena kumppanina, mutta vaatimattoman näköinen tuppisuu tai outo draamakuningatar on aina parisuhteessa tai naisena kiinnostava, kunhan on hoikka.
Tiedän vastakkaisiakin esimerkkejä, mutta ne ovat kyllä vähemmistö.
Ihminen voi laihduttaa. Mutta yritäpä lisätä pituutta tai peniksen kokoa. Deittailu on tämänkin takia naisille helpompaa.
Ihmettelen, että mitä 40v nainen kuvittelee mieheltä saavansa. Itse olen aivan kurkkuani myöten täynnä vokottelua, flirttiä, vonkaamista, ja ihan kaikkea sitä mitä miehet nyt naislle "tarjoavatkaan" eli käytännössä munaansa eikä mitään muuta, enkä ole vielä lähelläkään 40v.
Jos pitäisi valita ottaisinko miehen vai loppuelämän lahjakortin alkoon niin ottaisin ehdottomasti sen alkon. Onneksi yhteiskunnalla on paljon muutakin tarjottavaa, kuin parisuhde.
Nämä siittäjäkoiraat saavat siis aivan vapaasti puolestani vokotella ihan ketä haluavat. Olen erittäin rentoutunut kun nautin viiniä ja kukista yksin. Ja kuinka stressaantunut olisin, jos joku predator tuijottaisi ja kuolaisi pilluani näistä nauttiessani.
Rehellinen vinkkini kaikille naisille, joilla ei ole syystä tai toisesta vientiä. KIITTÄKÄÄ JUMALAA JA NAUTTKAA ELÄMÄSTÄNNE :D Ja nuorille naisille vinkiksi että katsokaa mallia zoomereista, miten välttää epätoivottua mieshuomiota.
Tämä viinideitti on naisille suunnattu. Jos miehille tekiai vastaavan olisiko se brenkkudeitti urheilubaarissa? Sama, mutta kaljatuopin ja urheilutrivian ääressä. Tuolla olisi ylitarjontaa miehiatä ja vajausta naisista.
Tämä on hyvin puusilmäistä JOS sitä ajattelee pariutumiaen kannalta.
Tuo maksaa 59€. Epätoivoinen on mies, että maksaa tuon päästäkseen viiniä lipittämään.
Sama kuin puhe latotansseista ja miesten puutteesta. Aina on naisten harrastuksissa ollut miesvajetta ja päinvastoin
"Moottoripyörän huoltokurssideitit. Opit huoltamaan pyörää ja samalla saat flirttailla sinkkujen kanssa"
Tuo olisi täynnä sinkkumiehiä. Ongelmana on ettei taitaisi kiinnistaa naisia
Ap on viimeinkin löytänyt jonkun nurkkauksen, missä on vähemmän naisia kuin miehiä.
Tinderissä ja muissa on paljon enemmän miehiä kuten lähes kaikissa kaupungeissa paitsi Helsingissä. Yökerhoissa on myös paljon enemmän miehiä.
Miehet antavat tykkäyksen apeissa yli 60% naisista ja naiset palkitsevat 5% miehistä tykkäyksellä.
Ap varmaan 'rakastaisi' miehen elämää, kunnes löytyisi hajun perusteella roikkumasta hirressä jostain heinäladosta.
Tämä.