Kävin noilla paljon hehkutetulla viinideitillä Vallisaaressa, ja pakko sanoa, että todellisuus oli aika karu varsinkin naisille
Naisia oli selvästi enemmän kuin miehiä, ja iso osa miehistä käytti aikansa kiertämällä vain 2030-vuotiaiden hoikkien kukkamekkotyttöjen luona. Jos ikä tai paino oli väärä, mies nyökkäsi kohteliaasti ja vaihtoi pöytää heti kun kello kilahti.
Näin vierestä, kun nelikymppinen nainen yritti useammalla kaadolla saada juttua aikaiseksi, mutta kaverit vain pyöräyttivät viiniä lasissa ja vilkuilivat ympärilleen etsiäkseen seuraavaa mielenkiintoista kohdetta. Lopulta tämä nainen totesi kaverilleen: Ei tässä enää ole mitään toivoa ja jäi istumaan yksin viinilasi kädessä.
Ruusujen jako illan lopuksi oli oma lukunsa. Moni nainen jäi kokonaan ilman. Yksi kertoi antaneensa ruusun itse itselleen ihan vitsinä, mutta kyllä siitä näki, että oikeasti harmitti. Ja samaan aikaan yksi nuori nainen sai kolme ruusua ja poistui saarelta kahden miehen kanssa, jotka nauroivat ja kantoivat hänen laukkuaan.
On tämä nykydeittailu aika raadollista. Ja kyllä. Miehiä kiinnostaa ulkonäkö, ikä ja kroppa, vaikka täällä kuinka toistellaan, että "persoonallisuus on tärkein". Persoona on tärkeä, mutta vain jos se mahtuu XS-kokoiseen mekkoon.
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Näköjään some on tuhonnut lajityypilliset tapamme solmia parisuhteita.
Kyllä edelleen voi mennä ihan perinteisesti bailaamaan. Nytkin oli viikonloppuna Helsingissä vaikka mitä, ilmaisesta kalliiseen.
Ja jos on kavereita, niin perinteisissä kotibileissä esim. miehet lähestyy naisia ihan tavalliseen tapaan.
Ei noihin kannata osallistua jos koko on yli 36.
Olen ihan hyvännäköinen ja hoikka, urheilullinen 40-vuotias nainen. Eipä tulisi mieleenikään, että 20-30-vuotias mies katselisi mun perään. Yhtä lailla minusta olisi outoa, jos 45-vuotias mies yrittäisi vikitellä 25-vuotiasta saati sitten että nainen kiinnostuisi iäkkäämmästä miehestä.
XS-kokoiseen mekkoon ja jos on hhh-kupin kokoiset rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nuori, akateeminen mies Helsingissä, niin mahdollisuudet ovat loputtomat. Tuskin edes tarvitsee osallistua millekään viinideiteille.
Jos mies on ulkomaalainen, niin onko sama?
Voisko noita viinideittejä järjestää iän mukaisesti vaikka 5 vuoden ikäeroilla?
20-25 v.
25-30 v.
30-35 v.
35-40 v.
40-45 v.
45-50 v.
50-55 v.
55-60 v.
jne.
No minkä.okäisiå.nämä miehet oli? Tosi noloa, jos olivat yli 40, normaalia, jos itsekin alle 30
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan hyvännäköinen ja hoikka, urheilullinen 40-vuotias nainen. Eipä tulisi mieleenikään, että 20-30-vuotias mies katselisi mun perään. Yhtä lailla minusta olisi outoa, jos 45-vuotias mies yrittäisi vikitellä 25-vuotiasta saati sitten että nainen kiinnostuisi iäkkäämmästä miehestä.
Aloituksessa tuskin ajettiin tuota takaa. Eihän tilaisuuteen menijät tiedä etukäteen minkä ikäisiä muut siellä ovat.
Vierailija kirjoitti:
AP: Sun tarvitsee vain olla osallistumatta, niin voit välttää sen.
Lisäksi, mistä löytyy linkki VALLISAAREN tapahtumiin? Miksi valituksissasi tuntuu olevan selkeä alueellinen sävy?
https://vallisaari.fi/fi_FI/kavijoille/ajankohtaista-ja-uutisia/easycaf…
Huh huh. Oliko liian vaikeata laittaa toi guugleen?
Miten jollekin voi tulla yllätyksenä tai uutena tietona, että sekä naisia että miehiä kiinnostaa ulkonäkö, ikä ja kroppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nuori, akateeminen mies Helsingissä, niin mahdollisuudet ovat loputtomat. Tuskin edes tarvitsee osallistua millekään viinideiteille.
Jos mies on ulkomaalainen, niin onko sama?
Ulkomaalaistainen (kurdi tms) uber kuski kertoi tänään mulle että suomalaiset naiset käyvät käsiksi, vaikka itse haluaisi vaan ajaa ja vaimo ja lapsi odottaa kotona. Vähintään kerran viikossa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP: Sun tarvitsee vain olla osallistumatta, niin voit välttää sen.
Lisäksi, mistä löytyy linkki VALLISAAREN tapahtumiin? Miksi valituksissasi tuntuu olevan selkeä alueellinen sävy?
https://vallisaari.fi/fi_FI/kavijoille/ajankohtaista-ja-uutisia/easycaf…
Huh huh. Oliko liian vaikeata laittaa toi guugleen?
"
Thursday 10.7 at 5-8pm
Only 20 places for men & 20 women!
Ages 23-39"
Melko lavea ikähaarukka.
Todella säälittäviä mieheä jotka tuonne menevät, eivät saa muuten :D
Vierailija kirjoitti:
Voisko noita viinideittejä järjestää iän mukaisesti vaikka 5 vuoden ikäeroilla?
20-25 v.
25-30 v.
30-35 v.
35-40 v.
40-45 v.
45-50 v.
50-55 v.
55-60 v.
jne.
Ketä miestä noihin kiinnostaisi mennä.
Ei v--tu teidän naisten kanssa. Eipä ihme että lentokoneet thaimaaseen ovat nykyisin täyteen buukattuja.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa ulkonäkö, ikä ja kroppa
Siis tietenkin? Ei kai tämä voi olla kenellekään naiselle yllätys? Tosin tuntuu, että osa naisista elää aivan tynnyrissä, ja sitten vasta vanhennuttuaan tajuavat nämä perusasiat mitä esim. minä tiesin jo teininä (koska olin lukenut paljon kirjallisuutta ja tarkkaillut eri kulttuureja). Ihan vaikkar populäärikulttuuria tarkkailemalla tuo oli selkeä kuvio.
Rupiset vanhat miehet jää yksin kun unelmoivat sellaisista mitä eivät koskaan voi saada.
Vierailija kirjoitti:
No minkä.okäisiå.nämä miehet oli? Tosi noloa, jos olivat yli 40, normaalia, jos itsekin alle 30
Samaa olin tulossa kysymään. Jos miehet olivat keski-ikäisiä ja pokailivat huomattavasti nuorempia naisia, ei se varmaan suju livenä yhtään sen paremmin kuin Tinderissäkään. Eli sinne ovat tulleet miehet, joilla on isoja vaikeuksia pariutua kenenkään kanssa saati saada irtoseksiä.
Jos taas nuoret pokasivat nuoria, niin sittenhän tilanne oli aivan normaali. Ja jos miehiä oli vähemmän kuin naisia, osa jäi ilman paria.
Luin Hesarista tuosta jutun, jo siinä mietin, ettei varmaan ole kovinkaan kiva tilaisuus, on vähän kuin tuolileikki (se vanha seuraleikki, jossa hitain jää ilman tuolia), että varta vasten korostuu se kuka jää ilman paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa kysymään. Jos miehet olivat keski-ikäisiä ja pokailivat huomattavasti nuorempia naisia, ei se varmaan suju livenä yhtään sen paremmin kuin Tinderissäkään. Eli sinne ovat tulleet miehet, joilla on isoja vaikeuksia pariutua kenenkään kanssa saati saada irtoseksiä.
Jos taas nuoret pokasivat nuoria, niin sittenhän tilanne oli aivan normaali. Ja jos miehiä oli vähemmän kuin naisia, osa jäi ilman paria.
Luin Hesarista tuosta jutun, jo siinä mietin, ettei varmaan ole kovinkaan kiva tilaisuus, on vähän kuin tuolileikki (se vanha seuraleikki, jossa hitain jää ilman tuolia), että varta vasten korostuu se kuka jää ilman paria.
No ohan se nyt hauska nauraa jollekin naiselle joka jää ilman paria xD
En ole nähnyt että joku mies korostaisi persoonallisuuden merkitystä?
Tai jos näin sanoo, niin varmaan vitsailee tai sitten tarkoittaa, että valitsen sen persoonaltaan sopivan, niiden kauniiden joukosta, enkä lyhyt tukkaisten, painavien yli 30v joukosta.
Miehiä kiinnostaa ulkonäkö, ikä ja kroppa
Siis tietenkin? Ei kai tämä voi olla kenellekään naiselle yllätys? Tosin tuntuu, että osa naisista elää aivan tynnyrissä, ja sitten vasta vanhennuttuaan tajuavat nämä perusasiat mitä esim. minä tiesin jo teininä (koska olin lukenut paljon kirjallisuutta ja tarkkaillut eri kulttuureja). Ihan vaikka populäärikulttuuria tarkkailemalla tuo oli selkeä kuvio.