Jääkö sinulla rahaa säästöön?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Jää ,laittanut jo vuosia sukanvarteen ettei Purra vie. 🤭
Samoin. Minun eläkerahojani ei viedä. Annan aina välillä lapsilleni.
ei, leikkausten takia varaa syödä vain kolmen päivän välein.
3 ammattia eikä töitä saa.
Ei jää tällä hetkellä , olen eläkkeellä. vuokra, sähkö, puh lasku+modeemilasku, kelan takaisinmaksu erinä, pojan auton käsirahan maksu erinä, ruokalakut. Just riittää niihin.
Eihän tätä saisi sanoa, mutta meillä ainakin jää 300€/kk säästöön. Olemme pitkäaikaistyötön pariskunta, joka on saanut puolitettua kauppalaskunsa. Ennen rahaa meni paljon turhuuksiin, mutta nykyään sitä katsoo tarkemmin mitä syö ja mitä ostaa.
50 e/kk menee ideksirahastoon. Toinen rahasto tällä hetkellä elää omaa elämäänsä. Ja joudun kuitenkin käymään säästötililläkin lähes joka kuukausi. Vähän tiukkaa tällä hetkellä elää pelkällä tkeläkkeellä, mutta näillä mennään. Toisinaan sitten jää säästöön pari sataa.
Huvittaa, kun nämä pienituloiset selittää taas noita tuhannen euron säästämisiään.
Ei jää. Välillä pätkätyöläisenä on tulottomia kuukausia niin ulosotto vie kolmanneksen palkasta ja lopusta jää 500 euron vuokran jälkeen n.600-700 mikä menee elämisen kustannuksiin sekä edellisten tulottomien kuiden palkkailuun. Ulosottoa on nyt jäljellä 4000 euroa joten valoa tunnelin päässä.
Asuntolaina loppui keväällä joten jää. Ja S-bonarit on sivussa myös.
N49
Ei. Jos on ylimääräistä rahaa, niin käytän sen. Yritän pieneltä osaltani auttaa talouden nostamisessa. Kuluttaminen sen nostaa.
595 euron tuloista ei tod. jää mitään säästöön. Eihän tuo raha edes riitä kaikkeen ja sekin kaiketi ollaan kohta poistamassa. Rupean rikolliseksi sitten. Sitä saa mitä tilaa...
Mulla on nollatulot, eli mä päinvastoin nyt syön niitä säästöjäni. Eläkettä ootellessa!
silloin kun myyn metsää,jää ihan mukavasti hilloa tilille.
Jää minulle. Yritän säästää vuoden aikana 2000 euroa. Teen myös pikkuhommia tutuille josta saan rahaa käteen. Työttämyysrahasta säästän 130 euroa kk.
Opintorahasta jää yleensä jotain säästöön. Asun yksiössä 2 kaverin kanssa ja käyn 3 kertaa viikossa leipäjonossa, joten ruokakulut on lähellä nollaa.
Nettopalkka noin 1700-1800 euroa (teen 50 % työaikaa). Rahaa jää säästöön johtuen pienistä asumiskustannuksista. Velattoman 78 m2 yhtiövastike n. 300 euroa, lisäksi yksi velaton sijoitusasunto joka myös "kuittaa" asumismenoja.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
2000 euroa menee automaattisesti säästötilille kerran kuukaudessa. Sieltä sitten laitan ajoittain sijoituksiin.
Ei. Kaikki rahat kulutan mitä saan. Osa-maksuihin menee ym. elämiseen. Miksi sääästäisin? Sitä voi kuolla vaikka huomenna.
Jää ,laittanut jo vuosia sukanvarteen ettei Purra vie. 🤭