Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverin käytös

Vierailija
10.08.2025 |

Töissä oli työkaveri Katja kenen kanssa ystävystyttiin, tultiin hyvin juttuun ja luottamus oli molemminpuolinen. Sitten hän jossain vaiheessa alkoi kaveerata myös erään toisen työkaverin, sanotaan vaikka Minnan, kanssa. Katja kehui alati Minnaa ja he tapasivat myös vapaa-ajalla. Minäkin pyytelin Katjaa mm syömään ja tarjouduin hänen muuttoavukseen mutta hän ei tarttunut niihin ja selkeästi keksi syyn ettemme olisi tekemisissä. Töissä Katja tuo edelleen esiin, monta kertaa viikossa, miten he ovat Minnan kanssa paljon tekemisissä. En vaan ymmärrä miksi hänen pitää kertoa tuo sama asia minulle alituiseen. En ole tyhmä, ymmärrän kyllä kerrastakin että he ovat ystäviä ja että minä en ole toivottua seuraa joten en ole enää kysellyt näkemistä ym. Koko kuvio tuntuu musta pahalta mut jokainen valitsee ihmisensä eikä siinä mitään. Mutta miksi mulle pitää kehuskella heidän ystävyydellä kun minut on lempattu? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä sinä nyt haet tällä aloituksella. Taidat olla kovin nuori ja/tai ensimmäisessä työpaikassasi etkä ole vielä oivaltanut, että sinä olet siellä töissä eikä kaveeraamassa ja seurustelemassa.

Vierailija
2/4 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hän saa valita, kenen kanssa viettää aikaa vapaa-ajallaan. Kannattaa nyt muistaa se, että olet työkaveri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta miksi mulle pitää kehuskella heidän ystävyydellä kun minut on lempattu?"

Luultavasti vain muistuttaa siitä, että viihtyy enemmän sen seurassa, että pysyisit jatkossakin kauempana. Ei kaunista käytöstä, mutta ei se taida välittää miltä sinusta tuntuu.

Aikuisuus ei tarkoita aina kypsää käytöstä.

Vierailija
4/4 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajattelematonta käytöstä työkaveriltasi. Minulla on samanlainen kaveri, joka aina ylistää yhtä ystävistään ja kertoo aina heidän hauskoista tapaamisistaan. Se tuntuu pahalle, kun olen muutenkin yksinäinen. Ihmettelen toden teolla miksi tarvitsee ylistää yhtä ihmistä, kun kaikki näkevät sen sanomattakin, että tulevat hyvin toimeen. Se tuntuu välillä jopa tahalliselta käytökseltä.