Mikä on liikaa petikumppaneita naisella?
Petikumppanilla tarkoitan sellaisia joiden kanssa on ollut yhdynnässä asti. Mikä on mielestänne liikaa? Realistisia lukuja sitten eikä mitään lapsellisia 1 tai 2. Ei myöskään toiseen suuntaan trollaten vastata.
Vai onko asialla mitään väliä? Mennyt on mennyttä ja tärkeintä, että nainen on kanssasi ja on uskollinen?
Kommentit (178)
2 oli itsellä ja 2 vaimolla takana kun teininä tutustuttiin. Ilmeisesti riittävästi että osaa molemat arvostaa ihmistä kenen kanssa seksi ja kaikki muukin toimii.
Eipä oo mitään väliä itselle. Itsellä ja miehelläni on ollut paljon aiempia kumppaneita. Mutta omasta mielestäni se on hyvä merkki, koska seksi selvästi kiinnostaa. Eikä ole itsetunto ongelmia, sekä tiedän olevani hyvä seksissä niin kestän vertailua.
N43
Mulla on kai jotain 30 paikkeilla. Viimeiset 26 vuotta yhden ja saman miehen kanssa enkä ole ikinä pettänyt ketään. Mitä se ketään kiinnosta mitä on ollut ennen tai tulee sen jälkeen jos suhde päättyy. Miehelle luku ihan ok ja hänellä vähintään saman verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kuuluisi kenellekään tai olisi edes keskustelun arvoinen asia? Ja miksei kysymyksenasettelu koske yhtä lailla miehiä? Itselläni kumppaneita on ollut neljä, mutta ei kiinnosta tyttöystävän lukema, olkoon mitä on.
Jos ei aihe kiinnosta, niin voit poistua keskustelusta. Sä et päätä mistä täällä saa keskustella. Aihe tähän keskusteluun tuli toisesta ketjusta jossa joku kysyi mitä omainaisuuksia haluaa/ei halua puolisolle. Siellä useampi vastasi, että nainen ei saa olla jakorasia tms.
ap
Anna kun arvaan, pyörit öisin hikisenä lakanoissasi ja mietit kuinka moni kulli on tyttöystäväsi sisällä pumpannut?
Mitä sä sekoilet? Mä olen nainen. Ja kyllä petikumppaneita on ollut useampi.
ap
Jos nainen on ollut ainakin kihloissa niin 2-3 on maksimi silloin.
Miksi kysyt selvää asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisen iästä.
2-kymppinen = yli 10 on liikaa
3-kymppinen = yli 20 on liikaa
4-kymppinen = yli 30 on liikaa
jne.
En nyt kirjaimellisesti tarkoita. Ei semmoista miestä olekaan, jonka jonkun listan kanssa tenttaisi naista ja sanoisi "olet tosi ihana tyyppi muuten, mutta sun kiintiö on nyt valitettavasti ylittynyt kahdella miehellä. Kiitos ja näkemiin."
Nyrkkisääntö on, että niistä menneistä säädöistä ei kannata juuri sen paremmin tentata kuin tilitellä, vaan keskittyä nykyiseen suhteeseen. (Paljon irtosuhteita omanneelle naisille suosittelen kuitenkin lukumäärän valehtelua pienemmäksi, jos joku ihastusmies välttämättä haluaa tietää.)
Menneet ovat menneitä, eikä siellä menneisyydessä enää tapahdu mitään, vaikka ehkä haluaisikin jotain muuttaa.
Haha, montako petikaveria minulle nyt sitten sallitaan, ja se numerohan kasvaa, jos vain elinpäiviä riittää, vai kuinka?
Kun en millään haluaisi olla sellainen kyläpyörä... Mitähän tututkaan asiasta ajattelevat...
N68, Helsinki
Kyllä se on ikä jaettuna kolmella, joka alkaa olla liikaa. Itselläni se olisi 17, mutta todellinen luku on 4.
M51
Tietyllä tapaa kiihottavaa jos naisella on ollut paljon petikumppaneita, mua ainakin kiihottaisi miettiä että montako penistä tämä pillu on imenyt tyhjiin ennen mua. Mutta voittaako kiihotus sitten pelon kondyloomasta tai herpeksestä, sitä on paha mennä sanomaan kun ei ole kokemusta tällaisesta naisesta.
Ei mikään. Mitä enemmän, sen parempi. Omalla naisystävällä on ollut miehiä varmaan kolminumeroinen määrä, ja minua ajatus vain kiihottaa. Hän on sitä paitsi oppinut heidän kanssaan kaikenlaista kivaa, josta nyt sitten minä saan nauttia😉
Uuden tyttöystävän kanssa meni mukavasti, kertoi kysymättä minun olevan numero noin 400
200 ekaa ennen avioliittoa, loput liitossa. Kolmen kuukauden jälkeen se liitto kuitenkin pääsi voitolle
"Osta pullo viinaa ja vedä käteen, palaan mieheni luo"
Menneillä ei väliä. Meidän avioliiton aikana ei yli kahta vuodessa eikä tuttuja eikä paikkakuntalaisia. Reissupanot sallittuja.
Tämän takia linnakundeilla on kysyntää koska "menneillä ei väliä"
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo mitään väliä itselle. Itsellä ja miehelläni on ollut paljon aiempia kumppaneita. Mutta omasta mielestäni se on hyvä merkki, koska seksi selvästi kiinnostaa. Eikä ole itsetunto ongelmia, sekä tiedän olevani hyvä seksissä niin kestän vertailua.
N43
joko tonni on mennyt rikki?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kai jotain 30 paikkeilla. Viimeiset 26 vuotta yhden ja saman miehen kanssa enkä ole ikinä pettänyt ketään. Mitä se ketään kiinnosta mitä on ollut ennen tai tulee sen jälkeen jos suhde päättyy. Miehelle luku ihan ok ja hänellä vähintään saman verran.
sulla on ollut aikamoinen paukutus makuu huoneesa nuorena. 3-4 eri miestä vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Tietyllä tapaa kiihottavaa jos naisella on ollut paljon petikumppaneita, mua ainakin kiihottaisi miettiä että montako penistä tämä pillu on imenyt tyhjiin ennen mua. Mutta voittaako kiihotus sitten pelon kondyloomasta tai herpeksestä, sitä on paha mennä sanomaan kun ei ole kokemusta tällaisesta naisesta.
Tällaisia naisia joilla on paljon miehiä löytyy virosta ja venäjältä. Ei maksa paljoa per sessio.
Kyllä varteenotettavalla puolisoehdokkaalla pitäisi olla vähintäin toistakymmentä vakavaa suhdetta aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisen iästä.
2-kymppinen = yli 10 on liikaa
3-kymppinen = yli 20 on liikaa
4-kymppinen = yli 30 on liikaa
jne.
En nyt kirjaimellisesti tarkoita. Ei semmoista miestä olekaan, jonka jonkun listan kanssa tenttaisi naista ja sanoisi "olet tosi ihana tyyppi muuten, mutta sun kiintiö on nyt valitettavasti ylittynyt kahdella miehellä. Kiitos ja näkemiin."
Nyrkkisääntö on, että niistä menneistä säädöistä ei kannata juuri sen paremmin tentata kuin tilitellä, vaan keskittyä nykyiseen suhteeseen. (Paljon irtosuhteita omanneelle naisille suosittelen kuitenkin lukumäärän valehtelua pienemmäksi, jos joku ihastusmies välttämättä haluaa tietää.)
Menneet ovat menneitä, eikä siellä menneisyydessä enää tapahdu mitään, vaikka ehkä haluaisikin jotain muuttaa.
Haha, montako petikaveria minulle nyt sitten sallitaan, ja se numerohan kasvaa, jos vain elinpäiviä riittää, vai kuinka?
Kun en millään haluaisi olla sellainen kyläpyörä... Mitähän tututkaan asiasta ajattelevat...
N68, Helsinki
Parin vuoden päästä 59 kumppania vielä sopii 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemus on pelkästään plussaa, myös seksiasioissakin. Joten typerä on koko kysymys.
Kokemus on sitä, että panee parisuhdekumppaniaan tuhansia kertoja, ei sitä, että uikuttaa lukuisten eri ukkojen alla kerran tai pari.
Totta, mutta nuoruuden useat seksisuhteet kertovat siitä, että seksi kiinnostaa. Toki, jos on pitkiä seurustelusuhteita nuorena, niin ei se lukumäärä kasva. En tiedä vaimoni lukemaa, mutta tiedän, että paljon. Ei haittaa yhtään, koska tavattuamme, ollaan kokemusta kartutettu vain kahdestaan, ja paljon. Ainakin oman vaimon kohdalla aktiivinen seksielämä ennen on korreloinut suoraan parisuhdeseksin määrään. Vuosia yhdessä pian 30, ja seksiä on ollut noin 400X/ vuodessa koko ajan. Tämä on se lukema, mikä kiinnostaa, ei mikään entisten panojen määrä.
Luulen että se riippuu vähän, pedin koosta.