No nyt: Seiska. Salakuva! Joel Harkimo ja Kerttu Rissanen Helsingin yössä
Purjehtiva poliitikko Joel Harkimo ja ryhmäliikuntaohjaaja Kerttu Rissanen bongattiin lauantaina (2.8.) helsinkiläisestä yökerhosta. Kaksikko oli liikkeellä isomman seurueen kesken, mutta viihtyivät rinnakkain pitkin iltaa.
https://image.seiska.fi/1890907.webp?imageId=1890907&width=1860&height=…
Kommentit (364)
Miehellä on rahaa ja naisella kauneutta. Mitä tuota enää miettimään. Kihloihin vaan, jos on koeajo suoritettu, ja sujui hyvin.
Kertulla on maailmankaikkeuden upein kroppa. Kasvotkin kauniit.
Miettiiköhän Jolle, että jos katsastaisi ekaksi koko kaupungin tarjonnan, ja sitten muuta maata? Ja purjehdusreissulla sitten vielä vähän laajemmalti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjallis haluaa olla jo suvun Grand Old Man, eli pian saatava lastenlasta peliin tai on itse käytävä siitoshommiin Hjollen ollessa merillä.
No kun sukua tippuu kuin kärpäsiä ympäriltä, niin varmaan se omakin loppu alkaa kauhistuttamaan. Taatusti haluaa nähdä jälkikasvua. Onneksi Hjallis otti Leenan siitostammakseen, on pitkä ja vahva nainen. Niin Kerttu kuin Janni himoitsee taatusti Leenan malligeenejä.
Leon ja Joelin äiti on Leena, Danin äiti on Meri-Kukka Forssius.
Leo ja Dan ovat menestyneet opinnoissa toisin kuin Joel.
Hjalliksella ei muuten ole enää kauheasti omaisuutta jäljellä. Kun sen jakaa kolmelle pojalle aikanaan, ei heistä kukaan niillä rahoilla elä. Asunnot toki saavat, mutta rahat elämiseen pitää itse tienata.
Vierailija kirjoitti:
Täähän päättyi paremmin kuin hyvin. Janni on onnellinen. Jolle on onnellinen. Kerttu on onnellinen. Joku rallikuski on onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjallis haluaa olla jo suvun Grand Old Man, eli pian saatava lastenlasta peliin tai on itse käytävä siitoshommiin Hjollen ollessa merillä.
No kun sukua tippuu kuin kärpäsiä ympäriltä, niin varmaan se omakin loppu alkaa kauhistuttamaan. Taatusti haluaa nähdä jälkikasvua. Onneksi Hjallis otti Leenan siitostammakseen, on pitkä ja vahva nainen. Niin Kerttu kuin Janni himoitsee taatusti Leenan malligeenejä.
Leon ja Joelin äiti on Leena, Danin äiti on Meri-Kukka Forssius.
Leo ja Dan ovat menestyneet opinnoissa toisin kuin Joel.
Hjalliksella ei muuten ole enää kauheasti omaisuutta jäljellä. Kun sen jakaa kolmelle pojalle aikanaan, ei heistä kukaan niillä rahoilla elä. Asunnot toki saavat, mutta rahat elämiseen pitää itse tienata.
Enpä vähättelisi. Asunnon jos saa perinnöksi, niin elämiseen ei tarvi niin hirveästi tienata, toki sen talon ylläpitoon menee rahaa. Mutta onhan tuosta helppo ponnistaa. Ja tuolla sukunimellä aukeaa moni ovi, mikä ei tavikselle aukea. Jos ei nyt ihan hupiukko ole, niin ihan hyvät lähtökohdat elämälle. Unohdit muuten Leenalta tulevan perinnön. Ja mikä perinnönjakotilaisuus tämäkin ketju nyt oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on rahaa ja naisella kauneutta. Mitä tuota enää miettimään. Kihloihin vaan, jos on koeajo suoritettu, ja sujui hyvin.
Mitä tarkoitat, että miehellä on rahaa? Joel Harkimolla ei ole ollut isot tulot, eikä mitään perittyä omaisuutta. Kyllä se oli Janni Hussi, joka siinä perheessä ansaitsi moninkertaisesti ja omaisuuskin oli selvästi suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Kerttu on suloinen. Jolle on kans. Hyvä matchi.
Vierailija kirjoitti:
Harri haastattei Jollea tveessä, missä Joel leveesti sanoi että osti purjeveneen, niin perään Harri oikaisi että minä sen ostin. Kyllä poka meni noloksi. 🤣🤣🤣🤣🤣..
Miten se Hjalliksen veli oli niin paljon tummempi kuin Hjallis? Hjallis on minusta blondi, ja jopa Amanda näyttää eteläeurooppalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerttu tietää valmiiksi että tämä Jolle ei tee työkseen mitään vaan elää isin rahoilla. Tietää valmiiksi että Harri ja Jolle tekee välittömästi avioehdon, joten turha rahoja havitella.
No se on varmaa kun kyseessä Hartsan rahat.👍🏻👍🏻👍🏻
Ehkä olen naiivi mutta luulen että he ovat bondailleet ihan erokokemuksia jakaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat, että miehellä on rahaa? Joel Harkimolla ei ole ollut isot tulot, eikä mitään perittyä omaisuutta. Kyllä se oli Janni Hussi, joka siinä perheessä ansaitsi moninkertaisesti ja omaisuuskin oli selvästi suurempi.
Uusi talo meren rannalla Sipoossa on monelle hyvin tienaavallekin vain kaukainen haave...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen naiivi mutta luulen että he ovat bondailleet ihan erokokemuksia jakaessa.
Toi on kuule just hyvä hetki iskeä mies. Hautajaiset ja erot, mies on herkillä, kun lupaat uutta valoisaa tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos molemmilla kello tikittää, ja 40-vuotissynttärit kauhistuttaa, niin nyt vaan pullaa uuniin. Kyllä Hjallis hoitaa Kertun ja vauvan, vaikka Jolle on merillä.
Kuinka monen nuoren naisen haave on muuttaa jonnekin Sipoon korpeen tulla paksuksi ja jäädä sinne yksin hoitamaan vauvaa, kun mies lähtee toteuttamaan itseään maailman ympäri yksinpurjehdukselle? Se muuten kestää useita kuukausia ja sitä ennen pitää treenata maailman merillä useita kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi talo meren rannalla Sipoossa on monelle hyvin tienaavallekin vain kaukainen haave...
Tontti on Hjalliksen, Janni omistaa talosta puolet, toisen puolen omistaa joko Joel tai Hjallis.
Ei toi musta oo paha suhde ollenkaan, jos on niinkin paljon yhteistä, että Amanda on molempien bestis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän 99% palstamammoistakin seurustelisi Harkimoiden isän tai pojan kanssa. Se on se raha ja status mikä viehättää naisia.
No en saatana ottaisi noin rumia ja tyhmiä vaikka kuin lisi rahaa. Hyi.🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tontti on Hjalliksen, Janni omistaa talosta puolet, toisen puolen omistaa joko Joel tai Hjallis.
Onko Janni saamassa talosta rahansa Joelilta tai Hjallikselta?
Rikkailla miehillä riittää naisia. Nuo ei edes harrasta kauheasti mitään karsintaa, niin heti on uusi.