No nyt: Seiska. Salakuva! Joel Harkimo ja Kerttu Rissanen Helsingin yössä
Purjehtiva poliitikko Joel Harkimo ja ryhmäliikuntaohjaaja Kerttu Rissanen bongattiin lauantaina (2.8.) helsinkiläisestä yökerhosta. Kaksikko oli liikkeellä isomman seurueen kesken, mutta viihtyivät rinnakkain pitkin iltaa.
https://image.seiska.fi/1890907.webp?imageId=1890907&width=1860&height=…
Kommentit (364)
*Mä en ole tuo
'69-vuotias nainen', joka 7-kymppisenä
olisi enemmänkin mun
vanhempieni ikäpolven edustaja.
Poistun ketjusta. Todella ala-arvoista,
kateellista kommenttia jengi heittää.
On ilmeisen hirveää olla ihan tavallinen tavis
ja ryvetä katkeruudessa.
Harri haastattei Jollea tveessä, missä Joel leveesti sanoi että osti purjeveneen, niin perään Harri oikaisi että minä sen ostin. Kyllä poka meni noloksi. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Harri haastattei Jollea tveessä, missä Joel leveesti sanoi että osti purjeveneen, niin perään Harri oikaisi että minä sen ostin. Kyllä poka meni noloksi. 🤣🤣🤣🤣🤣
Joo minäkin katsoin saman jakson juutuupista ja nauroin..koska kummaltakin helvetin tyhmää ....
Vierailija kirjoitti:
*Mä en ole tuo
'69-vuotias nainen', joka 7-kymppisenä
olisi enemmänkin mun
vanhempieni ikäpolven edustaja.
Poistun ketjusta. Todella ala-arvoista,
kateellista kommenttia jengi heittää.
On ilmeisen hirveää olla ihan tavallinen tavis
ja ryvetä katkeruudessa.
Todellakin. Jotkut ovat kateellisia ja katkeria kun Jollella iloa ja valoa elämässään. Hyeenamaisia aikuiskiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Kerttu tietää valmiiksi että tämä Jolle ei tee työkseen mitään vaan elää isin rahoilla. Tietää valmiiksi että Harri ja Jolle tekee välittömästi avioehdon, joten turha rahoja havitella.
No se on varmaa kun kyseessä Hartsan rahat.👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel Harkimo on rikas statusmies joten se saa oikeastaan naisen kuin naisen.
Tulot ovat luokkaa 59 kEur.
Statusta on Seiskasta.
Ehkä ymmärrämme asiat jotenkin toisin.
Ymmärtkö että hänen isä on rikas ja se nostaa Joelin tasoa? Vaikka Joel olisi työtön tai pienituloinen niin se olisi silti haluttu mies naisten keskuudessa koska sen isä on rikas?
Pitää olla aika reppana naiseksi jos rakkaus tuketuu Jollen isän rahoihin ja Harrin kuoleman odotukseen... huuuooohh.
Kyllä tällaisia naisia riittää...
Onpa paljon ikäviä kommentteja tässä ketjussa. Eikös Amanda H ja Kerttu oli ystäviä, joten ihan luonnollista, että liikkuu samoissa piireissä kuin Joel. Mutta olisihan se ihana, että Kerttu ja Joel löytäisivät toisensa. Molemmat vaikuttavat todella symppiksiltä. Kertun ex on vaan liian vanha hänelle ja joistakin miehistä tulee vanhemmitten äreitä ja kärttyisiä, joten pikkulapsielämä ei sovi kaikille.
Ihmisillä on hämärtynyt kuva miltä tavismies näyttää kun Internet on täynnä täydellisiä Photoshop-kuvia. Jos menee mihin tahansa julkkisten bileisiin niin huomaa miten tavanomaisilta näyttävät tosielämässä, ja nuoren Richard Geren näköisiä miehiä ei synny edes jokaiseen sukupolveen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel Harkimo on rikas statusmies joten se saa oikeastaan naisen kuin naisen.
Eikö tuon Kertun ex ollut jännämies? Kerttu kesytti sen. Ehkä Joel ei ole tarpeeksi jännä.
Aki Nikkinen on vain roolihahmo. Tiedoksi.
Pahalta näyttää! Eikö ajattele Jannia ollenkaan?! Erosta viikkoja ja uusi jo pyörityksessä?
Vierailija kirjoitti:
Pahalta näyttää! Eikö ajattele Jannia ollenkaan?! Erosta viikkoja ja uusi jo pyörityksessä?
Miksi pitäisi ajatella millään tavalla? Iloa ja valoa Jollelle. Ja kuplivia vapauden tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Jannihan sen eron taisi haluta. Ei halua lapsia eikä perhe-elämää. Haluaa olla maailman paras kartturi. Itse kertoi, että kartturihommat menee kaiken edelle.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on ehtinyt käydä jo panemassa vaikka kaupungin kirjastossa, junassa ja julkisessa vessassa!
Vierailija kirjoitti:
Onpa paljon ikäviä kommentteja tässä ketjussa. Eikös Amanda H ja Kerttu oli ystäviä, joten ihan luonnollista, että liikkuu samoissa piireissä kuin Joel. Mutta olisihan se ihana, että Kerttu ja Joel löytäisivät toisensa. Molemmat vaikuttavat todella symppiksiltä. Kertun ex on vaan liian vanha hänelle ja joistakin miehistä tulee vanhemmitten äreitä ja kärttyisiä, joten pikkulapsielämä ei sovi kaikille.
Eikö samana päivänä ollut Amandan veljen siunaustilaisuus? On ihan normaalia haluta päästä juttelemaan läheistensä kanssa, vaikkapa baariin.
Miten käy Aki Nikkisen? Saako se sitten Maisa Torpan näillä parinvaihtoviikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö samana päivänä ollut Amandan veljen siunaustilaisuus? On ihan normaalia haluta päästä juttelemaan läheistensä kanssa, vaikkapa baariin.
Hautajaisista yökerhoon!?
Vierailija kirjoitti:
Miettikää kuinka helposti nää julkkiset ja tasokkaat ihmiset löytää seuraa :) Molemmat ehtiny olla sinkkuina vasta muutaman kuukauden ja jo heillä on uutta sutinaa.
Tavis ihminen kun jää sinkuksi niin se on sinkkuna vuosien ajan koska sopivaa ei löydy.
Just mietin, että mulla ei oo nykyään enää mitään tarjottavaa: ei ole statusta, ei rahaa, ei suurta omaisuutta, ei huipputuloja, ei enää ulkonäköä, eikä edes nuoruutta. On vain mukava lempeä luonne, joka on kehittynyt ajan ja vaikeuksien myötä räiskähtelevästä äkäpussista. Ja elämänkokemusta kaikenlaista. Että vaikka puolitutut miehet käy kaikenlaista supattelemassa mulle ihan arkisissa ympyröissäkin, niin kukaan ei halua musta mitään vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja se Kertun ex Sami on rupsahtanut nyt. Oli pitkään todella komea, mutta ei enää. Näyttää vanhalta.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen mies. Kaikki miehet on sikoja!
Seiska noudattaa hyvää journalisista tapaa. Sanan- ja lehdistönvapauden airut maassamme.