En osaa suhtautua arvostuksella asiakaspalvelijaan, jos tatuoinnit näkyvät
Miksi et peitä niitä? Menetät monen kaupan niiden vuoksi.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Kävin aikoinaan treffeillä miehen kanssa joka hehkutti,miten upeaa oli tavata nainen jolla ei ole tatuointeja. Mietin että jaahas,se oli tässä. Molemmat pakarani ovat nimittäin tatuoidut.
Mitä iloa sinulle tuottaa tatuoinnit pakaroissa? Vai onko niissä ohjeita miehille?
Painan 150 kiloa,hampaita puuttuu ja kehoni on täynnä verestävää ihottumaa. Mutta ei tatuointeja.
Olen varma,että jos vierekkäin olisimme minä ja hoikka,hyvähampainen mutta tatuoitu nainen ja pitäisi valita jonmpikumpi,niin ap su muut tatuontien vihaajat tarraisi siihen tatuoituun naiseen!
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa ei kunniallisilla naisilla ole tatuointeja vaan baaritytöillä ja kunnialliset naiset eivät myöskään tupakoi siellä julkisesti. Kun näette tatuoidun thainaisen vetelevän savuja liikkeensä edessä voitte miettiä millaisiin naisiin samaistutte tatuointeinenne.
Naisiinhan sinä siellä keskityit, heh. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin aikoinaan treffeillä miehen kanssa joka hehkutti,miten upeaa oli tavata nainen jolla ei ole tatuointeja. Mietin että jaahas,se oli tässä. Molemmat pakarani ovat nimittäin tatuoidut.
Minulla ei ole tatuointeja, mutta minunkin kohdallani juttu olisi ollut ohi. Miehillä, joille naisten tatuoinnit ovat jokin elämää suurempi asia, on muitakin naisiin liittyviä asennevammoja.
Eiköhän ne tatuoinnit sitten olisi ennemminkin sinulle elämää suurempia asioita jos eri mieltymyksen omaavan miehen voi noin vain dumbata? Ja mistä tiedät tuon asennevamman jos sinulla kerran ei ole tatuointeja?
Vierailija kirjoitti:
Miten sihtaudut lääkäriin, sairaanhoitajaan tai kirurgiin jolla on tatuointi, sekään ei nykyaikana ole harvinaista.
Siten, että impulsiivinen kirurgi ehtii tehdä montakin hoitovirhettä, ennenkuin oppii paneutumaan potilaaseen. Omalle kohdalle on sattunut kaksi. Kumpikin on päässyt kuin koira veräjästä. Käsivarret täynnä leimoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tatuointeja, mutta minunkin kohdallani juttu olisi ollut ohi. Miehillä, joille naisten tatuoinnit ovat jokin elämää suurempi asia, on muitakin naisiin liittyviä asennevammoja.
Eiköhän ne tatuoinnit sitten olisi ennemminkin sinulle elämää suurempia asioita jos eri mieltymyksen omaavan miehen voi noin vain dumbata? Ja mistä tiedät tuon asennevamman jos sinulla kerran ei ole tatuointeja?
Olenhan minä nähnyt ja kuullut, miten miehet puhuvat ja kirjoittavat tatuoinneista. Luulitko, että vain tatuoidut osaavat lukea näitä ketjuja?
Ja miksi luulet, että kysymys on "eri mieltymyksestä"? Minun mieltymykseni on ei tatuointeja, tosin se koskee itseäni eikä muita ihmisiä. Tuon ekan kirjoittajan tapaaman miehen mieltymys oli ei tatuointeja. Mieltymys tatuointien suhteen on siis sama, olisin dumpannut miehen asennevamman vuoksi enkä eri mieltymyksen.
En tippaa tatuoituja tarjoilijoita
Vierailija kirjoitti:
Painan 150 kiloa,hampaita puuttuu ja kehoni on täynnä verestävää ihottumaa. Mutta ei tatuointeja.
Olen varma,että jos vierekkäin olisimme minä ja hoikka,hyvähampainen mutta tatuoitu nainen ja pitäisi valita jonmpikumpi,niin ap su muut tatuontien vihaajat tarraisi siihen tatuoituun naiseen!
No, jos ulkomuoto on kuin grönlanninvalaalla, niin ei tatuoinnit enää siinä konkurssissa haittaakaan. Silloin käy sääliksi, kun näkee periaatteessa kauniin, mutta tatuoinneilla pilatun naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ottavat niitä tatuointeja omaksi ilokseen. Miten se on mitään teiltä pois?
Mutta eivät itse käytännössä näe niitä kuin peilikuvina silloin tällöin. Tiedän monta järkevämpää asiaa, joilla saa juuri itselleen iloa.
Tupakka, alkoholi ja herkutko?
En menetä Ap. Tämä kertoo enemmän huonoa sinusta kuin minusta. Asiakas ei ole aina oikeassa enkä halua asiakkaakseni kaltaisiasi ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En antaisi tatuoinnin vihaajan koskea minuun. Ihmisestä näkee jos hän vihaa tatuointeja vaikka pilden toivossa muuta väittäisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ottavat niitä tatuointeja omaksi ilokseen. Miten se on mitään teiltä pois?
Mutta eivät itse käytännössä näe niitä kuin peilikuvina silloin tällöin. Tiedän monta järkevämpää asiaa, joilla saa juuri itselleen iloa.
Samaa mieltä. Enemmän ne ovat muiden harmina, kuin moisia rumiluksia pitää katsella.
Rumiahan ne on, tatuoinnit. Ostan mielummin taulun seinälle, jota voi katsoa ja tarvittaessa vaihtaa. Oman ihon kuvia en pystyisi jatkuvasti näkemään. Jotkut laittavat tatuoinnin esim pohkeeseensa, ettei itse sitä tarvitse nähdä. Älytöntä.
Ikävää ettet voi. Oletko ajatellut hankkia apua ongelmaasi?
Kirjatkaa tosiaan hoitotahtoon, että tatuoitu ihminen ei saa osallistua hoitoonne. Osataan jättää sitten kuolemaan.
Terveisin, tatuoitu ensihoitolääkäri
Näin jo aikuisena miehenä tatuoitu nainen tuo heti mieleen sukupuolitaudit.
En voi sille mitään mutta tällainen tulee heti mieleen. Anteeksi siitä.