En osaa suhtautua arvostuksella asiakaspalvelijaan, jos tatuoinnit näkyvät
Miksi et peitä niitä? Menetät monen kaupan niiden vuoksi.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi firma niin en tasan tarkkaan palkkaisi ketään tatuoitua tai lävistettyä. Ainoastaan jos ne saa piiloon niin ettei näy. Edellisessä työpaikassani kaikki lävistykset piti poistaa ja oli kyllä hassun näköstä kun porukka istui taukotilassa korvanlehdissä valtavat reiät;)
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Entisenä asiakaspalvelijana voin paljastaa, ettei se asiakaspalvelijakaan arvosta sinua, vaan toivoo että menet mahdollisimman nopeasti helevetin kuuseen siitä märisemästä.
Entinen asiakaspalvelija siellä jakaa viisauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa ei kunniallisilla naisilla ole tatuointeja vaan baaritytöillä ja kunnialliset naiset eivät myöskään tupakoi siellä julkisesti. Kun näette tatuoidun thainaisen vetelevän savuja liikkeensä edessä voitte miettiä millaisiin naisiin samaistutte tatuointeinenne.
Kuka menee rupumaahan rupumaaseen?
Thaikuissa vähän vilautat bahteja ja ass-kissing alkaa, vaikka olisit suttua täynnä.
Kuka menee thaikkuihin? En menisi ilmaiseksikaan katsomaan venäläisten sikailua.
Voi harmi. No lohduttaudu sillä että se asiakaspalvelija on sentäs töissä ja maksaa itse tatuointinsa.
Oletko omasta mielestä sen näköine ettet karkoita asiakkaita kaupasta tai onko alpesu epäonnistunut ? Ei ole kovin kiva haistella vanhalle lahnalle ja seisoneelle kuselle haisevaa tai kärpäs karkottimelle käryävää hiiva persettä. Näkemyksiä ja tyylejä on monia jotkuu tykkää jotkuu ei . Pysy pois ja tilaa netistä sieltä midtä satisfirenkin tilaat.
Ei kukaan sun arvostusta kaipaa, riittää että käyttäydyt kuten aikuisen kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on merkki elämänhallinnan puutteesta ja epäsiistin näköisiä. Itse en suostuisi tapailemaan naista jolla on tatuointeja.
Minä en edes pysty koskemaan tatuoituun naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on merkki elämänhallinnan puutteesta ja epäsiistin näköisiä. Itse en suostuisi tapailemaan naista jolla on tatuointeja.
Onneksi ongelmasi on puhtaasti teoreettinen.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitti. Tapailisit ihan ketä vain oikeaa naista jos joku suostuisi treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinuapa on voinut koskea tatuoitu nainen. Mieti, vaatteiden alla voi olla vaikka koko kroppa tatuointien peitossa ja sinä et tiedä niistä :D
Vierailija kirjoitti:
Entisenä asiakaspalvelijana voin paljastaa, ettei se asiakaspalvelijakaan arvosta sinua, vaan toivoo että menet mahdollisimman nopeasti helevetin kuuseen siitä märisemästä.
Tämäpä juuri, arvaan että olet itsekin tatuoitu elämänkoululainen. Tietty välinpitämätön asenne teitä yhdistää.
Itsekin olen entinen asiakaspalvelija (ei tatuointeja, lävistyksiä tms). Minulle puolestani asiakas oli tärkeä ja erinomainen palvelu kunnia-asia.
Minusta asiakaspalvelija on firman käyntikortti ja siksi panostaisin rekryssä sekä työntekijän ulkoiseen habitukseen, että käytökseen, oikeammin asenteeseen.
Kasvo- ja kaulatatuoinneista näkee, että aspa ollut joku narkki tai mt-potilas.
Sanon asiakaspalvelijalle, että kutsuu esimiehen paikalle. Asioin sitten esimiehen kanssa 👍
Haluaisin nähdä kun ap jää auton alle ja raivoaa tatuoidulle ensihoitajalle että älä koske .D
Kävin aikoinaan treffeillä miehen kanssa joka hehkutti,miten upeaa oli tavata nainen jolla ei ole tatuointeja. Mietin että jaahas,se oli tässä. Molemmat pakarani ovat nimittäin tatuoidut.
Miten sihtaudut lääkäriin, sairaanhoitajaan tai kirurgiin jolla on tatuointi, sekään ei nykyaikana ole harvinaista.
Sit kannattaa opetella suhtautumaan muihin ihmisiin arvostuksella. Muuten et sovellu ihmisyhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ottavat niitä tatuointeja omaksi ilokseen. Miten se on mitään teiltä pois?
Mutta eivät itse käytännössä näe niitä kuin peilikuvina silloin tällöin. Tiedän monta järkevämpää asiaa, joilla saa juuri itselleen iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, tatuoinnit siis toimivat.
Ihmiset ottavat niitä tatuointeja omaksi ilokseen. Miten se on mitään teiltä pois?