Seurustelu lyhyemmän miehen kanssa
Onko täällä ketään kumppaniaan pidempää naista? Itse suht pitkänä naisena olen nyt ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa olen tavannut aivan ihanan miehen, mutta hän on minua lyhyempi. Itse olen tottunut, että miehet ovat olleet pidempiä, joten pituusero mietityttää. Tottuuko siihen vai alkaako se häiritsemään? Olen itse ollut aina hieman epävarma pituudestani. Olisin mieluusti lyhyempi.
Kiinnitättekö huomiota muiden pariskuntien pituuksiin?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että epävarmuutesi lähde on oma pituutesi, joka taas varmasti lähtöisin kulttuurin vihamielisestä suhtautuminen pitkiin naisiin. Käsittele se pois alta niin olet vapaa seurustelemaan miesten kanssa joita pituusero ei haittaa. Ehkä ihana kumppani auttaa siinä.
Itse käyn kuumana lyhyisiin miehiin ja naisiin, mutta olen ikävä kyllä itsekin lyhyt, vain 165cm, joten suurinosa on aina minua pidempiä. Joten en voi toteuttaa niitä seksuaalisia haaveita joissa olisin jättiläinen.
Mikä ihmeen vihamielinen suhtautuminen pitkiin naisiin? En todellakaan ole tällaista havainnut. Pitkänä naisena koen, että minulla on ihan eri tavalla auktoriteettia töissä verrattuna moneen kollegaan eikä päälleni puhuta koskaan. En haluaisi olla yhtään lyhyempi. Miehen löytäminen ei myösk
vau, 181cm nainen tekee lähtemättömän ensivaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että epävarmuutesi lähde on oma pituutesi, joka taas varmasti lähtöisin kulttuurin vihamielisestä suhtautuminen pitkiin naisiin. Käsittele se pois alta niin olet vapaa seurustelemaan miesten kanssa joita pituusero ei haittaa. Ehkä ihana kumppani auttaa siinä.
Itse käyn kuumana lyhyisiin miehiin ja naisiin, mutta olen ikävä kyllä itsekin lyhyt, vain 165cm, joten suurinosa on aina minua pidempiä. Joten en voi toteuttaa niitä seksuaalisia haaveita joissa olisin jättiläinen.
Mikä ihmeen vihamielinen suhtautuminen pitkiin naisiin? En todellakaan ole tällaista havainnut. Pitkänä naisena koen, että minulla on ihan eri tavalla auktoriteettia töissä verrattuna moneen kollegaan eikä päälleni puhuta koskaan. En haluaisi olla yhtään lyhyempi. Miehen löytäminen ei myösk
Eli nyt myönnätkin että pitkiin naisiin kohdistuu sukupuoli+pituus perusteista vihaa, mutta kuittaat ettei se haittaa koska sinulla on itsetuntoa. Kaikilla pitkillä naisilla ei ole, eikä sinun itsetuntosi tee sitä vihaa olemattomaksi. Aihetta on ihan tieteellisesti tutkittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kokenut epävarmuutta pituudestani. En ole edes mikään erityisen pitkä vaan vähän keskimittaista pidempi, mutta silti aina kavereitani päätä pidempi.
Mies ei ole minusta paljoa lyhyempi, mutta itse pitkien kanssa seurustelleena huomaan sen esimerkiksi halatessa. Muuten hän on kyllä täydellinen.
Tottuuhan tähän ajallaan?
AP
Jos miestä ei pituuseronne häiritse, niin älä anna häiritä sinuakaan.
Just näin, uskon että pituusero naisen hyväksi, on usein miehelle isompi ongelma. Jos teidän tapauksessanne miestä ei haittaa, niin miksi sinäkään antaisit haitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen vihamielinen suhtautuminen pitkiin naisiin? En todellakaan ole tällaista havainnut. Pitkänä naisena koen, että minulla on ihan eri tavalla auktoriteettia töissä verrattuna moneen kollegaan eikä päälleni puhuta koskaan. En haluaisi o
Voi jeesus. Se mitä on kommentoitu, on tapahtunut elämäni aikana vain 2-3 kertaa. Tämä ei kuule ole mitään vihaa.
Se, että olet noin helkutin heikko ihminen, ei todellakaan tarkoita että pitkiin naisiin kohdistuisi vihaa. Jos olisit 170 cm pitkä, keksisit jonkun muun syyn miksi sinua muka vihataan.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus. Se mitä on kommentoitu, on tapahtunut elämäni aikana vain 2-3 kertaa. Tämä ei kuule ole mitään vihaa.
Se, että olet noin helkutin heikko ihminen, ei todellakaan tarkoita että pitkiin naisiin kohdistuisi vihaa. Jos olisit 170 cm pitkä, keksisit jonkun muun syyn miksi sinua muka vihataan.
Oletko varma että sinulla on hyvä itsetunto? Pillastumisesi perusteella ei vaikuta siltä. Pahoitat mielesi sen takia että puolustan muita pitkiä naisia heihin kohdistuvalta vihapuheelta, vain koska itse et koe tarvitsevasi puolustusta. Mitä sinä sillä voitat?
Vai käyttikö kehosi kaiken energian pituuskasvuun ettei aivot kehittyneet tarpeeksi jotta edes ymmärtäisit lukemaasi? Logiikkasi uupuu ja vastaat jatkuvasti ohi pointtien. (Ps. parasta varmaan tähdentää sinulle että tämä oli vitsi, pitkiä naisia nimittäin pidetään kulttuurillisesti myös erityisen tyhminä ja kömpelöinä jostain syystä)
Lainaaminen ei onnistu, joten laitan irrallisen kysymyksen. Te jotka sanotte, että pitkiin naisiin kohdistuu vihaa, kertokaapa millä tavalla tämä viha ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että olet noin helkutin heikko ihminen, ei todellakaan tarkoita että pitkiin naisiin kohdistuisi vihaa. Jos olisit 170 cm pitkä, keksisit jonkun muun syyn miksi sinua muka vihataan.Oletko varma että sinulla on hyvä itsetunto? Pillastumisesi perusteella ei vaikuta siltä. Pahoitat mielesi sen takia että puolustan muita pitkiä naisia heihin kohdistuvalta vihapuheelta, vain koska itse et koe tarvitsevasi puolustusta. Mitä sinä sillä voitat?
Vai käyttikö kehosi kaiken energian pituuskasvuun ettei aivot kehittyneet tarpeeksi jotta edes ymmärtäisit lukemaasi? Logiikkasi uupuu ja vastaat jatkuvasti ohi pointtien. (Ps. parasta varmaan tähdentää sinulle että tämä oli vitsi, pitkiä naisia nimittäin pidetään kulttuurillisesti myös erityise
Tuo on ihan universaali fakta, että pienikokoisemmat ovat älykkäimpiä ja se johtuu siitä, että heidän on selviytyäkseen pakko olla. Tämä näkyy myös perheiden sisällä.
Ps. mene terapiaan, vihapuhe ei ole "vitsi".
Vierailija kirjoitti:
Joitakuita naisia ei onneksi pituus niin haittaa. Itse oon tupannut rakastumaan pituisiini tai hieman pidempiin naisiin. Toki myös lyhyemmät viehättävät, mutta vain pitkät tytöt jostain syystä vieneet jalat alta. Oon 179 cm mies.
Niin, koska he ovat sinuun verrattuna geneettisesti ylivertaisia ja heillä voi olla massaetukin.
Sama pituusgeeni ilmenee miehessä ja naisessa noin 15cm erolla. 170cm miehen pituusgeeni vastaa siis 155cm naisen pituusgeeniä.
Minä en rehellisesti sanottuna jaksa miestä, joka on "ihastunut" minuun. No, jos hän kanavoisi ihastumistaan erittäin kalliina lahjoina niin ehkä sitten, mutta kun tämä suomalaisten miesten ihastuminen on lähinnä helmassa roikkumista ja pillun vonkaamista, ja parhaimmillaan tekevät sinulle jonkun helvetin makaroonilaatikon. Jos haluaisin lapsen, tekisin lapsen, en ottaisi 170cm mieslasta riesoikseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakuita naisia ei onneksi pituus niin haittaa. Itse oon tupannut rakastumaan pituisiini tai hieman pidempiin naisiin. Toki myös lyhyemmät viehättävät, mutta vain pitkät tytöt jostain syystä vieneet jalat alta. Oon 179 cm mies.
Niin, koska he ovat sinuun verrattuna geneettisesti ylivertaisia ja heillä voi olla massaetukin.
Sama pituusgeeni ilmenee miehessä ja naisessa noin 15cm erolla. 170cm miehen pituusgeeni vastaa siis 155cm naisen pituusgeeniä.
Minä en rehellisesti sanottuna jaksa miestä, joka on "ihastunut" minuun. No, jos hän kanavoisi ihastumistaan erittäin kalliina lahjoina niin ehkä sitten, mutta kun tämä suomalaisten miesten ihastuminen on lähinnä helmassa roikkumista ja pillun vonkaamista, ja parhaimmillaan tekevät sinulle jonkun helvetin makaroonilaatikon. Jos haluaisin lapsen, tekisin lapsen, en ottaisi 170cm mieslasta riesoiksen
Vaikutat hieman omituiselta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vielä sanoa, että itse olen kyllä hoikka ja en mitenkään kamalan roteva. Toki en ole mikään pieni keijukainen, kun pitkänä voi olla vähän isommat luut, mutta pidän kuitenkin huolta itsestäni.
Mies on kyllä muutoin sitten minua rotevampi. Lähinnä mietin tässä että alkaako pituusero juurikin haittaamaan enemmän alkuhuuman hälvettyä vai tottuuko siihen.
Ap
Alkuhuuma hälvenee aina. Tällöin etua on esim. söpöstä ulkonäöstä, eli toista on mukava katsella, ja hyvistä yleisistä käytöstavoista ja moraalista, jotka takaavat miellyttävän kanssa-asumisen ja lojaliteetin himosta huolimatta.
Mutta jos olet ihastunut tuohon mieheen niin mikset vaan treffaile häntä ilman mitään sen kummempaa pitkän tähtäimen odotusta. Itse olen ainakin kokenut erittäin hyväksi tavata ja olla tekemisissä ihmisten kanssa, joista pidän. Harvemmin se panoasteelle etenee, mutta keskustelu ja flirttikin voi olla virkistävää. Tosin, miehen flirtti ei kyllä enää liikuta minussa mitään, mutta keskustelut ovat ihan kivoja joskus.
Vierailija kirjoitti:
Lainaaminen ei onnistu, joten laitan irrallisen kysymyksen. Te jotka sanotte, että pitkiin naisiin kohdistuu vihaa, kertokaapa millä tavalla tämä viha ilmenee.
Vihapuhetta (tässäkin ketjussa kaikki inhottava puhe tyyliin pitkät naiset sitä tätä tota). Haukkumista, seksualisointia, ja kummallisten stereotypioiden liittämistä olkinukkena joita toistetaan esim. mediassa, joka taas vastaavasti vahvistaa niitä ajattelutapoja ja vaikuttaa pitkien naisten elämään.
Sama juttu kuin jotkut kokee miehen lyhyyden pilkan aiheena. Tai lihavuuden, erityisesti jos kyseessä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat pituuden hallita elämääsi tuolla tavalla?
" ihana mies" mutta🤔🤔. Erikoinen tapa siltikin kyseenalaistaa. Minusta asiassa nyt päällimmäisenä loistaa : Mitä muut ajattelee kuitenkin. Tuskin nyt sitten on niin ihana mitä muiden annat ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että olet noin helkutin heikko ihminen, ei todellakaan tarkoita että pitkiin naisiin kohdistuisi vihaa. Jos olisit 170 cm pitkä, keksisit jonkun muun syyn miksi sinua muka vihataan.Tuo on ihan universaali fakta, että pienikokoisemmat ovat älykkäimpiä ja se johtuu siitä, että heidän on selviytyäkseen pakko olla. Tämä näkyy myös perheiden sisällä.
Ps. mene terapiaan, vihapuhe ei ole "vitsi".
Mitä helv. Sanot universaaliksi faktaksi että pitkät on juuri niin tyhmiä kuin vihapuheessa väitetään (ja vastaavasti että lyhyet selviää maailmassa vain älyllä), ja sitten käsket toisen mennä terapiaan koska vihapuhe on vakava asia. WAT :D
Onhan se ekologisempi vaihtoehto kuin pitkä mies. Uhka parisuhdeväkivaltaan ja vammoihin on pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että olet noin helkutin heikko ihminen, ei todellakaan tarkoita että pitkiin naisiin kohdistuisi vihaa. Jos olisit 170 cm pitkä, keksisit jonkun muun syyn miksi sinua muka vihataan.Ei täällä ole tainnut pahoittaa mieltään kukaan muu kuin sinä, kun meni noin tunteisiin. Kommentit pitkiin naisiin kohdistuvasta vihasta ovat minusta vain aivan naurettavia. Mitä ihmettä sinä voitat tuollaisella jankkaamisella? Menikö pasmat sekaisin, kun pitkä nainen kertoo omasta kokemuksesta, ettei ole mitään vihaa kohdannut pituuteen liittyen. Ensin minä en voi olla pitkä, kun en ole moista kokenut ja nyt kun tajuat, että olen oikeasti pitkä niin alkaa haukkuminen. Tervettä käytöstä kaiken kaikkiaan. Koitahan pärjäillä. Terapiasta voisi olla sulle apua.
Huutista. Pick me girl pahimmillaan.
Me ollaan naispari ja meillä on pituuseroa 10 senttiä. Pituus ei ole asia suhteessamme. Varmaan ainoa miinus lyhyemmälle on se, että pussaillessa hän joutuu olemaan varpaillaan. Istuessa tai makoillessa tuota ongelmaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan naispari ja meillä on pituuseroa 10 senttiä. Pituus ei ole asia suhteessamme. Varmaan ainoa miinus lyhyemmälle on se, että pussaillessa hän joutuu olemaan varpaillaan. Istuessa tai makoillessa tuota ongelmaa ei ole.
Miksei pidempi kyykisty vähän? Tai tuutte toisianne vastaan lol
kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon persseeessä, koska siinä vaiheessa se on jo sulanu