Seurustelu lyhyemmän miehen kanssa
Onko täällä ketään kumppaniaan pidempää naista? Itse suht pitkänä naisena olen nyt ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa olen tavannut aivan ihanan miehen, mutta hän on minua lyhyempi. Itse olen tottunut, että miehet ovat olleet pidempiä, joten pituusero mietityttää. Tottuuko siihen vai alkaako se häiritsemään? Olen itse ollut aina hieman epävarma pituudestani. Olisin mieluusti lyhyempi.
Kiinnitättekö huomiota muiden pariskuntien pituuksiin?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitkä nainen ja roteva.
Deletoin kaikki lyhyemmät tai sirorakenteiset miehet. En halua olla Amazoni, vaan miehen isossa sylissä kehräävä kissa.
En koe seksuaalisesti haluttavaksi pienempiä miehiä. 180cm min tai 185cm ja muskelit ja dad-body sen olla pitää.
Toki itse päätät mitä haluat mieheltä. Onnea!
Hyvä että meillä on yhteiset näkemykset. Minä en halua sotanorsua naista. Vain pieni ja siro kelpaa.
M40, 175 cm, 90 kg.
Meinaatko, että sinulla on noin lyhyenä ja pyöreänä miehenä hirveästi varaa valita, ellet mee Thaimaasta hakemaan? Mun mies on sua melkein 10 cm pidempi ja painaa saman verran lihaksista huolimatta.
Huomaa että epävarmuutesi lähde on oma pituutesi, joka taas varmasti lähtöisin kulttuurin vihamielisestä suhtautuminen pitkiin naisiin. Käsittele se pois alta niin olet vapaa seurustelemaan miesten kanssa joita pituusero ei haittaa. Ehkä ihana kumppani auttaa siinä.
Itse käyn kuumana lyhyisiin miehiin ja naisiin, mutta olen ikävä kyllä itsekin lyhyt, vain 165cm, joten suurinosa on aina minua pidempiä. Joten en voi toteuttaa niitä seksuaalisia haaveita joissa olisin jättiläinen.
Jos tosissasi haluat seurustella miehen kanssa niin en näe että siinä olisi pituudella hirveästi väliä. Ennemminkin ihmettelen, että haluat seurustella miehen kanssa ylipäätään.
Olen itse tutustunut niin moneen, että samat luonneviat tuntuvat olevan sekä pitkillä että lyhyillä. Ainut vinkki on, että tutustu siihen mieheen nyt edes muutama kuukausi ilman romantiikkaa, jotta näet onko tämä tasapainoinen yksilö. Äärimmäisen harva testosteroni-eläin on.
Vierailija kirjoitti:
Saatan huomata, mutta en ainakaan negatiivisella tavalla kiinnitä huomiota. Enoni on 156cm ja sekä hänen exänsä että nykyinen vaimonsa ovat häntä pidempiä
Sun enosi on ovistoppari.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että epävarmuutesi lähde on oma pituutesi, joka taas varmasti lähtöisin kulttuurin vihamielisestä suhtautuminen pitkiin naisiin. Käsittele se pois alta niin olet vapaa seurustelemaan miesten kanssa joita pituusero ei haittaa. Ehkä ihana kumppani auttaa siinä.
Itse käyn kuumana lyhyisiin miehiin ja naisiin, mutta olen ikävä kyllä itsekin lyhyt, vain 165cm, joten suurinosa on aina minua pidempiä. Joten en voi toteuttaa niitä seksuaalisia haaveita joissa olisin jättiläinen.
Ja mistä se kulttuurinen viha on lähtöisin? Miesten paskasta itsetunnosta ja inhosta sitä kohtaan, ettei voi fyysisesti alentaa ja dominoida itsensä kokoista naista. He ova kiukkuisia siitäkin, jos eivät voi alentaa ja dominoida itseään pienempääkin naista. Kerta kaikkiaan kaikki naisen omanarvontunto sapettaa heitä.
usein pieni mikki hiiri mies ei lihaksia, ja jättimäinen mamma vaimona, läski joka voisi tukehduttaa tuon mikki hiiren allensa, mutta näin vakka löytää kantensa
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen vihamielinen suhtautuminen pitkiin naisiin? En todellakaan ole tällaista havainnut. Pitkänä naisena koen, että minulla on ihan eri tavalla auktoriteettia töissä verrattuna moneen kollegaan eikä päälleni puhuta koskaan. En haluaisi olla yhtään lyhyempi. Miehen löytäminen ei myöskään ole ollut mikään ongelma, vaan on ollut varaa valita yli 180 cm pitkien joukosta, joilla ei ole itsetunto-ongelmia.
Joitakuita naisia ei onneksi pituus niin haittaa. Itse oon tupannut rakastumaan pituisiini tai hieman pidempiin naisiin. Toki myös lyhyemmät viehättävät, mutta vain pitkät tytöt jostain syystä vieneet jalat alta. Oon 179 cm mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deletoin kaikki lyhyemmät tai sirorakenteiset miehet. En halua olla Amazoni, vaan miehen isossa sylissä kehräävä kissa.
En koe seksuaalisesti haluttavaksi pienempiä miehiä. 180cm min tai 185cm ja muskelit ja dad-body sen olla pitää.
Minä taas en halua kadota Amazonin viidakkoon.
Minimieskö siellä piipittää!!
Vierailija kirjoitti:
Kätevää kun voit pistää miehen nippuun koska tahansa, nostaa vaikka kaapin päälle jäähtymään
Pitkä ei ole sama kuin vahva. Eikä myöskään läski ole sama kuin vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en halua kadota Amazonin viidakkoon.
Minimieskö siellä piipittää!!
Joku sintin kokoinen pelokas inceli 🙄
Vierailija kirjoitti:
Isot tytöt ei vaan oikein kelpaa edes niille lyhyille henkilöille.
Ei kukaan halua tulla litistetyksi hengiltä kesken yön.
Pitkä ei ole sama kuin läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen vihamielinen suhtautuminen pitkiin naisiin? En todellakaan ole tällaista havainnut. Pitkänä naisena koen, että minulla on ihan eri tavalla auktoriteettia töissä verrattuna moneen kollegaan eikä päälleni puhuta koskaan. En haluaisi olla yhtään lyhyempi. Miehen löytäminen ei myöskään ole ollut mikään ongelma, vaan on ollut varaa valita yli 180 cm pitkien joukosta, joilla ei ole
Jos et tiedä, et ole oikeasti pitkä nainen. +190cm naiset kuulee koko elämänsä kirahvi ja amazoni vitsejä, haukutaan hongankolistelijoiksi ja miehiksi/transuiksi, miehet yökkäilee ettei sellaisten kanssa voi seurustella.
Täytyy vielä sanoa, että itse olen kyllä hoikka ja en mitenkään kamalan roteva. Toki en ole mikään pieni keijukainen, kun pitkänä voi olla vähän isommat luut, mutta pidän kuitenkin huolta itsestäni.
Mies on kyllä muutoin sitten minua rotevampi. Lähinnä mietin tässä että alkaako pituusero juurikin haittaamaan enemmän alkuhuuman hälvettyä vai tottuuko siihen.
Ap
Olen 179cm pitkä nainen ja olen tapaillut 174cm pitkää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki "pitkät" naiset tyhmiä? Vai onko AP poikkeus.
Tiedän useammankin poikkeuksen, mutta on pitkissäkin pinnallisia bimboja, kuten kaiken pituisissa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi elokuva Materialists käsittelee tätä aihetta nasevasti. Tosiaan, naiset haluaa pitkiä miehiä ja miehet haluaa hoikkia ja nuoria naisia.
Itselleni miehen pituus ei ole määrittelevä seikka. Exäni oli 20 cm pidempi minua ja suutelu seisten oli kamalaa kun alkoi aina pyörryttää kun pää taipui niin taakse. Aattelen et sängyssä kun makoillaan niin ei sillä oo kyllä väliä onko mies 170cm vai 180cm.
Itseasiassa tykkään keskimittaisista, vähän tanakoista miehistä joilla on rutikuiva lakoninen huumorintaju.
Yksi kaverini nirsoili Tinderissä että joku viestejä lähettelevä mies on hänelle liian lyhyt. Mies oli vastannut että okei, otan sit uudelleen yhteyttä jos vielä kasvan. Rakastan rakastan rakastan!
Mullakin on nyt 20cm pidempi mies, ja tuo pussailu seisaaltaan on todella epäkäytännöllistä! Niska jumissa saman tien. Toki nautin siitä kun näen peilikuvamme heijastuksen ja näytän lyhyeltä hänen vieressään (olen 172). Aiemmin olen seurustellut noin itseni pituisten miesten kanssa, eikä ole haitannut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen vihamielinen suhtautuminen pitkiin naisiin? En todellakaan ole tällaista havainnut. Pitkänä naisena koen, että minulla on ihan eri tavalla auktoriteettia töissä verrattuna moneen kollegaan eikä päälleni puhuta koskaan. En haluaisi olla yhtään lyhyempi. Miehen löytäminen ei myöskään ole ollut mikään ongelma, vaan on ollut vara
Olen 181 cm. Haluaisin tavata ihmisen, jolla on pokkaa väittää etten olisi pitkä. Joku on sanonut hongan kolistajaksi, ja sekin oli nainen. On varmaan joku lyhytkin mies tullut jotain piipittämään, mutta mitä väliä? Itsetunto-ongelmat ovat korvien välissä. Sellaista ihmistä ei taida ollakaan, jolle ei jostain ulkonäköön liittyvästä asiasta ole sanottu jotain ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sisäinen kauneus. Sitähän täällä toitotetaan.
Rumien ja vajaitten ihmisten paska sitaatti. Normaali nainen yli 170cm ja mies yli 190cm, sitä alle on vajaita kääpiöitä.
Taitaa olla sitten niin. Oli niin vajaan ääliön kirjoitus, että jos olet nainen olet alle 170 ja jos olet mies, niin olet alle 190.
Saatan huomata, mutta en ainakaan negatiivisella tavalla kiinnitä huomiota. Enoni on 156cm ja sekä hänen exänsä että nykyinen vaimonsa ovat häntä pidempiä