Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu lyhyemmän miehen kanssa

Vierailija
09.08.2025 |

Onko täällä ketään kumppaniaan pidempää naista? Itse suht pitkänä naisena olen nyt ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa olen tavannut aivan ihanan miehen, mutta hän on minua lyhyempi. Itse olen tottunut, että miehet ovat olleet pidempiä, joten pituusero mietityttää. Tottuuko siihen vai alkaako se häiritsemään? Olen itse ollut aina hieman epävarma pituudestani. Olisin mieluusti lyhyempi. 

Kiinnitättekö huomiota muiden pariskuntien pituuksiin? 

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Nakkaa hobbitti luiskaan.

Vierailija
22/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee niin, että minä naisena olen 175cm pitkä ja painan 56kg. Mieheni on 170cm ja painaa 77kg (on urheilija, lihasmassaa siis löytyy) ja olemme kyllä ihan rakastuneita. Ei sitä edes arjessa mieti pituuseroa eikä se meillä ole muutenkaan koskaan ollut mikään kynnyskysymys tai tapetilla. 

Kohta vietetään 10vuotishääpäivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muutenkin epävarma kun mietit mitä muut ovat mieltä? Sinä itse tiedät mikä sulle on tärkeintä,ihana ihminen vai pituus. Ja jos pituus on deal breaker,niin sitten se sinulle on. 

Vierailija
24/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Nicole Kidman (180 cm) oli naimisissa Tom Cruisen (170 cm) kanssa. Teillä ei ilmeisesti ole noin isoa eroa.

Ja ero tuli. Yksi eksä oli minua melkein 10 cm lyhyempi. Lisäksi oli muutenkin vähän pienikokoinen, siis vaikkapa käsivarret olivat lyhyet. Kyllä se tuntui aina hieman koomiselta hänen kanssaan olo. 

Vierailija
25/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä korkokenkiä, niin asia ok.

Vierailija
26/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua jo nyt asia mietityttää, niin voit uskoa, että mietityttää alkuhuuman hälvettyä vielä enemmän. Tämä pätee mihin tahansa muuhunkin seikkaan kuin vain pituuteen. Eli et ole hänestä tarpeeksi viehättynyt, kun tulee edes mieleen tehdä tällainen aloitus. 

Vierailija
27/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne pienintäkään seksuaalista vetoa pieniin miehiin ja se estää suhteen mahdollisuuden. Seksiä pitää olla ja toista pitää haluta, muuten homma ei toimi.

Vierailija
28/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali asia, minua ainakaan ei haittaisi mitenkään, jos oma kumppani olisi itseäni lyhyempi tai vielä vähemmän muiden kumppanien pituus liikuttaa. Muut asiat ovat tärkeämpiä,

29/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt avokki oli lyhyempi, koska hänellä jalat amputoitu. Ei mitenkään hävettänyt .

Vierailija
30/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 171 cm, niin 16X-senttiset miehet ei ole kiinnostaneet. Se on ulkonäköseikka, joka on osa kokonaisuutta. Ei voi mitään tälle mieltymykselle. Mutta sinähän olet jo pidemmällä, niin anna mennä vaan. Aina voi erota, jos se pituus alkaisi kovasti häiritsemään.

31/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Nicole Kidman (180 cm) oli naimisissa Tom Cruisen (170 cm) kanssa. Teillä ei ilmeisesti ole noin isoa eroa.

Ja ero tuli. Yksi eksä oli minua melkein 10 cm lyhyempi. Lisäksi oli muutenkin vähän pienikokoinen, siis vaikkapa käsivarret olivat lyhyet. Kyllä se tuntui aina hieman koomiselta hänen kanssaan olo. 

miksi sitten olit hänen kanssa?

Vierailija
32/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki "pitkät" naiset tyhmiä?  Vai onko AP poikkeus.

Vierailija
33/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki "pitkät" naiset tyhmiä?  Vai onko AP poikkeus.

No miten niin, voihan joku mieskin sanoa ettei halua vaikka lihavaa naista. Seksuaalinen vetovoima on aika tärkeää parinmuodostuksessa. Jokainen hakee mitä hakee. ps. En ole ap

Vierailija
34/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kokenut epävarmuutta pituudestani. En ole edes mikään erityisen pitkä vaan vähän keskimittaista pidempi, mutta silti aina kavereitani päätä pidempi. 

Mies ei ole minusta paljoa lyhyempi, mutta itse pitkien kanssa seurustelleena huomaan sen esimerkiksi halatessa. Muuten hän on kyllä täydellinen. 

Tottuuhan tähän ajallaan? 

AP 

Jos miestä ei pituuseronne häiritse, niin älä anna häiritä sinuakaan.

Vierailija
35/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kokenut epävarmuutta pituudestani. En ole edes mikään erityisen pitkä vaan vähän keskimittaista pidempi, mutta silti aina kavereitani päätä pidempi. 

Mies ei ole minusta paljoa lyhyempi, mutta itse pitkien kanssa seurustelleena huomaan sen esimerkiksi halatessa. Muuten hän on kyllä täydellinen. 

Tottuuhan tähän ajallaan? 

AP 

Tottuu. Oma mieheni on 2 senttiä lyhyempi ja sitä ei juuri huomaa, näytämme useimmiten samanmittaisilta, ja suutelukorkeus on loistava. 

Vierailija
36/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pitkä nainen ja roteva. 

Deletoin kaikki lyhyemmät tai sirorakenteiset miehet. En halua olla Amazoni, vaan miehen isossa sylissä kehräävä kissa. 

En koe seksuaalisesti haluttavaksi pienempiä miehiä. 180cm min tai 185cm ja muskelit ja dad-body sen olla pitää. 

Toki itse päätät mitä haluat mieheltä. Onnea! 

Minä taas en halua kadota Amazonin viidakkoon.

Vierailija
37/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm ja seurustelin aikaisemmin miehen kanssa, joka väitti joskus olleensa 166cm (ei kyllä ollut vaan oli aika lailla minun pituiseni). Mies oli muutenkin sirorakenteinen. Olen itse normaalipainoinen, mutta miehellä oli esimerkiksi kapeammat sääret kuin minulla. Hänellä oli myös hyvin pienet kämmenet.

Minua alkoi ennen pitkää häiritä tämä. Olen itse kuitenkin aika lyhyt ja tottunut siihen, että saan olla se pienempi osapuoli. Tuossa suhteessa tunsin usein itseni isoksi ja rotevaksi. Mies alkoi vähitellen tuntua epämiehekkäältä. Ero tuli lopulta ihan muista syistä.

Nyt olen suhteessa 180-senttisen miehen kanssa ja on kieltämättä ihanaa, kun mies on miehen kokoinen.

Vierailija
38/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen tottuu eikä myöhemmin kiinnitä mitään huomiota. Tuntuisi oudolta jos hän ei olisi sellainen kuin on.

-20 v naimisissa

Vierailija
39/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pitkä nainen ja roteva. 

Deletoin kaikki lyhyemmät tai sirorakenteiset miehet. En halua olla Amazoni, vaan miehen isossa sylissä kehräävä kissa. 

En koe seksuaalisesti haluttavaksi pienempiä miehiä. 180cm min tai 185cm ja muskelit ja dad-body sen olla pitää. 

Toki itse päätät mitä haluat mieheltä. Onnea! 

Hyvä että meillä on yhteiset näkemykset. Minä en halua sotanorsua naista. Vain pieni ja siro kelpaa.

M40, 175 cm, 90 kg. 

Vierailija
40/92 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sisäinen kauneus. Sitähän täällä toitotetaan.

Rumien ja vajaitten ihmisten paska sitaatti. Normaali nainen yli 170cm ja mies yli 190cm, sitä alle on vajaita kääpiöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä