Naiset voisi hyvin lopettaa parturissa, kampaamoissa ja muissa kauneudenhoitoaloilla juoksemisen. Turha meno erä tällä saralla.
Naiset voisi hyvin leikata kotona tukan ja tehdä itse kauneudenhoitoja. Kaveri porukassa hoidatte vuorotellen toisia ja leikkaatte toistenne tukat. Näin säästätte selvää rahaa ja muutenkin saatte yhteistä aikaa ja sosiaalista elämää. Rahaa jää näin kaikilta säästöön. Naisten tukat muutenkin lyhyet ja helposti leikattavia joten kuka vaan sen osaa lyhentää ja värjätä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä anna kaverin tehdä mikroneulausta, happokuorintaa tai huulitäytteitä minulle. Nyt kun tarkemmin mietin, niin en kyllä niiden myöskään leikata hiuksiani.
nuo turhia hoitoja. Kun miehet ei noissa hoidoissa käy niin naisten myös turha noissa juosta ja rahaa haaskaamassa. Nuo ei mitään lääketieteellisiä hoitoja joten noi voitaisiin hyvin lopettaa.
Mies
Jospa pitäisit huolen vain omista hiuksistasi, omasta ihostasi ja omasta ulkonäöstäsi. Kiitos.
Haluat siis kaikkien kampaamoiden ja kauneushoitoloitten menevän konkurssiin, työttömyyden lisääntyvän ja valtion verotulojen vähenevän.
Itselläni on pitkät paksut hiukset (usean kampaajan kehuma tuo paksuus) enkä ole vuosiin käynyt kampaajalla. Leikkaan tosiaan itse ja värjäytän kotona (joku toinen auttaa minua, en värjää yksin). Minulla ei ole mitään tietynlaista leikkausta, jota pitäisi ylläpitää. Tietenkin joidenkin on käytävä kampaajalla, jos haluaa jonkin hiusmallin pitää jne. Ei siis kiinnosta muiden tekemiset, mutta on meitä naisia jotka emme käy kampaajalla. 😄
Get a life AP : keskity omiin murheisiisi joita varmasti riittää!
Ai näin kaikilla jää enemmän säästöön? No ei kyllä jää kampaajalla ja kosmetologeilla sen jälkeen mitään säästöön jos asiakkaat loppuu.
Lyhyet hiukset vasta vaativatkin erityisen hyvän kampaajan.
Aikanaan leikkasin itse hiukseni, mutta se oli tosi työlästä.
Ei tää suomen talous niin toimi että kaikki kuluttaminen ja palvelut lopetetaan. Ei sunkaan tukia sen jälkeen ole varaa maksaa.
Ja sinäkö määräät, miten naiset rahansa käyttävät?
Sukulaiseni on kampaaja joka kiertää pääkaupunkiseudun palvelutaloissa ja hoivakodeissa leikkaamassa vanhusten hiuksia. Hänellä on myös yksityisasiakkaita. Usein hän joutuu myös hoitamaan vanhusten, varsinkin miesten, päänahkaa ja hiuspohjaa. Laskun maksavat näiden vanhusten omaiset ja edunvalvojat. Jos hän ei tekisi työtään, vanhukset olisivat kuin röllipeikkoja.
Viime viikolla hän teki kampauksen erään vanhan naisen satavuotisjuhliin.
Meidän vanhempamme ja isovanhempamme maksavat eläkkeestään veroja, ja useimmilla heistä on takanaan pitkä työura. Mutta ap:n mielestä heidän ulkonäöstään huolehtiminen on turhamaisuutta ja rahojen tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset vasta vaativatkin erityisen hyvän kampaajan.
Aikanaan leikkasin itse hiukseni, mutta se oli tosi työlästä.
Minulla on millin sänki, ja kampaaja ajelee sen kahden viikon välein. N66
Suomalaisnaiset käyttävät jo nyt likimain vähiten rahaa ehostautumiseen koko planeetalla...
Eli ajetaan myös tuokin ala konkurssiin, sillä Suomi nousee. Täällä kyllä on sellaisia talousneroja ja älykköjä, että ei muualta löydy 🤡
Kauneusala on kyllä epäeettisempää puuhaa kuin huumekauppa, miljoonia ellei jopa miljardeja euroja vuodessa 95% ihan turhanpäiväisyyksiin.
Mä käyn kampaajalla 2 kertaa vuodessa. Rahaa menee n. 60e.
En käy kauneushoitolassa.
Yrittäminen kielletty. Siirrytään kommunismiin vaan..
Oikeastaan harvaa palvelua tarvitaan, kun kaiken voi tehdä itse. Jos tuolta kantilta ruvetaan asiaa miettimään.
Miksi ap on huolissaan naisten "menoeristä"? Mihin naisten tulisi mielestä rahansa mieluummin käyttää?
En kyllä anna kaverin tehdä mikroneulausta, happokuorintaa tai huulitäytteitä minulle. Nyt kun tarkemmin mietin, niin en kyllä niiden myöskään leikata hiuksiani.