Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset voisi hyvin lopettaa parturissa, kampaamoissa ja muissa kauneudenhoitoaloilla juoksemisen. Turha meno erä tällä saralla.

Vierailija
09.08.2025 |

Naiset voisi hyvin leikata kotona tukan ja tehdä itse kauneudenhoitoja. Kaveri porukassa hoidatte vuorotellen toisia ja leikkaatte toistenne tukat. Näin säästätte selvää rahaa ja muutenkin saatte yhteistä aikaa ja sosiaalista elämää. Rahaa jää näin kaikilta säästöön. Naisten tukat muutenkin lyhyet ja helposti leikattavia joten kuka vaan sen osaa lyhentää ja värjätä. 

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä anna kaverin tehdä mikroneulausta, happokuorintaa tai huulitäytteitä minulle. Nyt kun tarkemmin mietin, niin en kyllä niiden myöskään leikata hiuksiani.

Vierailija
2/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä anna kaverin tehdä mikroneulausta, happokuorintaa tai huulitäytteitä minulle. Nyt kun tarkemmin mietin, niin en kyllä niiden myöskään leikata hiuksiani.

nuo turhia hoitoja. Kun miehet ei noissa hoidoissa käy niin naisten myös turha noissa juosta ja rahaa haaskaamassa. Nuo ei mitään lääketieteellisiä hoitoja joten noi voitaisiin hyvin lopettaa. 

Mies 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa pitäisit huolen vain omista hiuksistasi, omasta ihostasi ja omasta ulkonäöstäsi. Kiitos.

Vierailija
4/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis kaikkien kampaamoiden ja kauneushoitoloitten menevän konkurssiin, työttömyyden lisääntyvän ja valtion verotulojen vähenevän.

Vierailija
5/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pitkät paksut hiukset (usean kampaajan kehuma tuo paksuus) enkä ole vuosiin käynyt kampaajalla. Leikkaan tosiaan itse ja värjäytän kotona (joku toinen auttaa minua, en värjää yksin). Minulla ei ole mitään tietynlaista leikkausta, jota pitäisi ylläpitää. Tietenkin joidenkin on käytävä kampaajalla, jos haluaa jonkin hiusmallin pitää jne. Ei siis kiinnosta muiden tekemiset, mutta on meitä naisia jotka emme käy kampaajalla. 😄

Vierailija
6/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a life AP : keskity omiin murheisiisi joita varmasti riittää! 

Vierailija
7/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai näin kaikilla jää enemmän säästöön? No ei kyllä jää kampaajalla ja kosmetologeilla sen jälkeen mitään säästöön jos asiakkaat loppuu.

Vierailija
8/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset vasta vaativatkin erityisen hyvän kampaajan.

Aikanaan leikkasin itse hiukseni, mutta se oli tosi työlästä.

Vierailija
9/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menoerä!

Vierailija
10/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää suomen talous niin toimi että kaikki kuluttaminen ja palvelut lopetetaan. Ei sunkaan tukia sen jälkeen ole varaa maksaa. 

Vierailija
11/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkö määräät, miten naiset rahansa käyttävät?

Vierailija
12/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni on kampaaja joka kiertää pääkaupunkiseudun palvelutaloissa ja hoivakodeissa leikkaamassa vanhusten hiuksia. Hänellä on myös yksityisasiakkaita. Usein hän joutuu myös hoitamaan vanhusten, varsinkin miesten, päänahkaa ja hiuspohjaa. Laskun maksavat näiden vanhusten omaiset ja edunvalvojat. Jos hän ei tekisi työtään, vanhukset olisivat kuin röllipeikkoja.

Viime viikolla hän teki kampauksen erään vanhan naisen satavuotisjuhliin.

Meidän vanhempamme ja isovanhempamme maksavat eläkkeestään veroja, ja useimmilla heistä on takanaan pitkä työura. Mutta ap:n mielestä heidän ulkonäöstään huolehtiminen on turhamaisuutta ja rahojen tuhlausta.

Vierailija
13/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset vasta vaativatkin erityisen hyvän kampaajan.

Aikanaan leikkasin itse hiukseni, mutta se oli tosi työlästä.

Minulla on millin sänki, ja kampaaja ajelee sen kahden viikon välein. N66

Vierailija
14/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaiset käyttävät jo nyt likimain vähiten rahaa ehostautumiseen koko planeetalla...

Vierailija
15/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ajetaan myös tuokin ala konkurssiin, sillä Suomi nousee. Täällä kyllä on sellaisia talousneroja ja älykköjä, että ei muualta löydy 🤡

Vierailija
16/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusala on kyllä epäeettisempää puuhaa kuin huumekauppa, miljoonia ellei jopa miljardeja euroja vuodessa 95% ihan turhanpäiväisyyksiin.

Vierailija
17/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kampaajalla 2 kertaa vuodessa. Rahaa menee n. 60e.

En käy kauneushoitolassa.

Vierailija
18/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäminen kielletty. Siirrytään kommunismiin vaan..

Vierailija
19/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan harvaa palvelua tarvitaan, kun kaiken voi tehdä itse. Jos tuolta kantilta ruvetaan asiaa miettimään. 

Vierailija
20/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap on huolissaan naisten "menoeristä"? Mihin naisten tulisi mielestä rahansa mieluummin käyttää? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän