Kaunein haalari ja väri mielestäsi tällä hetkellä tytölle(miksei pojallekkin)?
Itse tässä pähkäilen välikausihaalarin ostoa ja mietin ostaako Reimatec vauvamallinen beige/vaal.punainen(ilmeisesti sama haalari oli tilaajalahjana vauvalehdessä) tai lime värinen, esim Remu, jos näitä vielä saa..Mitä olette valinneet, ovatko esim. nuo Jonathanin lime väroset haalarit minkävärisiä luonnossa, kävisikö tytöllekkin?
Olisi mielenkiintoista lukea teidän muiden mielipiteitä ja kuulla minkälaisia hankintoja olette tehneet?
Kommentit (5)
on mielestäni todella kauniin sävyinen haalari. Harmi vain olen jo ostanut haalarin kevääksi alesta.
Asumme kaukana pääkaupunkiseudun ostosparatiisista ja himoitsen lapselleni Ticketin vk-haalaria. Osaisiko joku kertoa, mistä liikkeestä kannattaisi kysyä, jos he vaikka voisivat sitten lähettää tänne? Ticketin anorakki ja light rain set meillä jo on ja haalari vielä puuttuu. Kertokaa oi ihmiset, mistä olette omanne ostaneet tai myynnissä nähneet! =)
Salima
Ja siihen yhdistettynä vaaleanpunaiset asusteet.
Olemme saaneet kehuja aivan tuntemattomiltakin ja parin päivän aikana jopa neljältä eri taholta.
Keltainen on tosi kauniin sävyinen ja haalarin suunnittelu rauhallinen. Yläosa keltainen ja alaosa muta.
Yleensä en muuten pidä ollenkaan keltaisesta eli tämä on meillä ihan poikkeus, mutta olen tyytyväinen, etten valinnut pinkkiä haalaria. Sillä tätä oli kahta väriä tarjolla.
Ostin tytölle aluksi koon 92cm, kun 86cm ei missään ollut. No onneksi löysin 86cm haalarinkin. Se on ihanan pirteä!