Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvainen alapää naisella.

Vierailija
09.08.2025 |

Mites muut miehet pidättekö runsas karvaisesta alapäästä naisella?

Itse tykkään karvaisesta pillusta ja jos vielä kainaloistakin naisella löytyy karvaa tai edes voimakas sänki niin kiihottaa erityisen paljon.. Posliini ei kyllä miellytä mutta ei se panemattakaan jäisi.

-Mies 47v.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaah, jokapäiväinen karvakeskustelu. Miten virkistävä aihe.

Ilmestyy yhtä varmasti, kun kullimittauskin.

Ja joku peppeseksivääntö.

Palstan pyhä kolminaisuus: karvat, kullien kokohuolet ja anaali.

Joo ihan kumma, että seksistä ja seksimieltymyksistä kirjoitaan. Sitten joku vielä hehkuttaa karvatonta broileria. 

Tai kuselta haisevaa puskaa.

Paitsi, että puska ei haise. 

Useammin kuin se broileri.

Vierailija
22/29 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli hyvin sanottu että vaikka puska miellyttää niin posliini ei jää panematta. Se on just niin. Itse oon käyny vuosia brassilla ja suurin osa miehistä on tykännyt. Pari on tullut vastaan ketkä sanonut että tykkää enemmän karvoilla mutta se toinen pani kiihkeästi silti vuoden verran ku meillä oli seksisuhde ja toinenkin kyllä kävi ihan kuumana muhun ja vaikka kevyesti kosketeltiin niin en antanut sille pillua vaikka se kovin ois halunnu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma fb-kaveri tykkää myös karvaisesta mallista enemmän kuin posliinista. Täytyy sanoa, että itsekin tykkään enemmän siitä, että on jotain karovja alhaallakin. Olen aika laiska pitämään posliinina, joten aika usein karvoja on, tuo kysenen fb kamu saa sitten pitää puskan myös siistinä, kun tykkää parturointihommistakin. En voi valittaa, tuntuu lähestulkoon täyspalvelulta. 

Vierailija
24/29 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen alapää,  hyi helvetti se on kun se olisi paskanen.

Vierailija
25/29 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinua voi nyt yllättää tämä paljastus, joten parempi, että istut alas, ellet ole jos istumassa. Alapään vo pestä. Vessakäyntienkin yhteydessä voi käyttää sellaista jännää bideesuihkua, jolla voi pestä alapäästään vaikka virtsaroiskeet. Sitten ei haise. 

Vierailija
26/29 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinua voi nyt yllättää tämä paljastus, joten parempi, että istut alas, ellet ole jos istumassa. Alapään vo pestä. Vessakäyntienkin yhteydessä voi käyttää sellaista jännää bideesuihkua, jolla voi pestä alapäästään vaikka virtsaroiskeet. Sitten ei haise. 

Ai pesemällä sieltä lähtee karvat pois ja pillu muuttuu puhtaan ja kauniin näköiseksi?  No kappas,  aina sitä oppii uutta.

Vierailija
27/29 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla miehellä on tuo homma, olen tottunut välillä ajamaan posliiniksi ja aina kun teen sen, on mies ihan ':(' mutta urheasti kyllä seksii menemään :D

Pidän hänen mieliksi sitten jonkinlaiset kainalokarvat ja häpykummun myös pörröisenä. 

Olen bi, enkä itse mitenkään erityisen karvaorientoitunut, kaikki karvatyylit käy, lemppareita varmana posliini ja sitten puska mutta häpyhuulet siistitty. Kainalokarvat saa olla ja säärikarvat yms. ex-tyttisten kanssa tärkeintä ollut että toisella on hyvä olla tyylinsä kanssa. 

Häpyhuulissa ehdottomasti täyspuska karvaa ja niihin ei kosketa.

Tummahiuksisena kiharapäänä myös alapää ja nivuset, persereikä ja sääret aina rohkeasti runsaasti karvaiset.

Klanaan vain joskus pillunpäällisen ja muuten annan olla luomu.

Mies vaatii ja naattii. Sormet pyörittelee vitunkarvoja ja haistelee. Värjää joskus omat kyrpäkarvat mustaksi.

Vierailija
28/29 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin yh lla on kunnon karvat.   Viikonloppuna kävin kylässä kun hänen lapset oli iso äidillä.  Juotiin valko viiniä. Parin tunnin päästä nosti hametta ja nuolin  valkoisten alushousujen päältä pilluaan. Ja sitten meni panemiseksi. Antoi aamulla kunnon kokoiset housunsa lahjaksi. 

Vierailija
29/29 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini kiitos, paljon kivempi nuolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän