Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salakuvaako mies?

Vierailija
09.08.2025 |

Nyt kommentteja, kiitos. 

Minulla on uudehko suhde ja olen muutaman kerran joutunut tilanteeseen, että mietin salakuvaako mies.

Hänen tietokonepöytänsä on sängyn vieressä. Pöydällä on irtonäyttö, näytön yläreunassa irtokamera (näyttö ja kamera on sängyn suuntaan) ja läppäri, jonka kansi kiinni. Irtonäyttö on aina pimeä (virta pois) vaikka läppärissä olisi virrat päällä. Mies tekee välillä etätöitä ja tarvitsee siihen tietokoneen kameraa.

Näytön yläreunaan kiinnitetyn irtokameran (suorakaiteen mallineen ja noin 4 cm pitkä) toisen reunan ympäri on paksu teippi eli en näe onko kameran virtavalo päällä vai ei. 

Nyt muutaman kerran juuri ennen sänkyyn menoa mies on mennyt läppärille ja sanonut laittavansa sen pois päältä. Viimeksi näin vilaukselta läppärin näytön ja siinä ei ollut mitään ohjelmia päällä vaan ainoastaan desktop näkyvillä. Seksin jälkeen kun olen noussut sängystä ja mennyt viereiseen huoneeseen, olen nähnyt kun mies sängystä noustessaan menee tietokoneelle ja klikkaa hiireen (näyttö on pimeänä). 

Tämä on nyt tapahtunut pari kertaa. Ja nyt tuli mieleen että ei kai hän vain kuvaa?! En uskaltanut vielä kysyä mitään ja syynä se että meillä on vasta noin puolen vuoden suhde takana, ei olla mitään nuoria ja meidän seksielämä on ihan perus eli ole pyytänyt mitään ihmeellistä mitä sen vuoksi kannattaisi kuvata. Eli kaikki on hyvin ja niin normaalia ja tavallista kuin olla ja voi. Mies on ollut kaikin puolin kunnollinen ja normaali. 

Mitä ihmettä teen? En halua pilata suhdetta jos hän ei kuvaakaan ja olen tehnyt virhepäätelmän. Miten saan selville tilanteen. Olisi kamalaa pilata suhde näin vakavalla turhalla epäilyllä.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo siinä vaiheessa kun olisin nähnyt kameran sänkyyn päin ja klikkauksen olisin ITSE mennyt koneelle ja tutkinut miehen läsnäollessa mitä siinä tapahtuu.

En voi käsittää sinun toimintatapaasi. Ja vielä epäröit ottaa asiaa puheeksi! Mitä helvettiä, jos tämä kerran totta on. Ei kukaan voi olla noin sinisilmäinen!

Mies voi puolustautua, että sinä näit kameran olevan sänkyä päin ja hänen klikkaavan kuvauksen loputtua eli hyväksyit asian. 

Vierailija
42/97 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee provosta kyse kun käytännön ehdotukset ratkaisuiksi torjuttiin jotta keskustelu jatkuisi pidempään. Näitä saman kaavan provoja palstalla näkee usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo siinä vaiheessa kun olisin nähnyt kameran sänkyyn päin ja klikkauksen olisin ITSE mennyt koneelle ja tutkinut miehen läsnäollessa mitä siinä tapahtuu.

En voi käsittää sinun toimintatapaasi. Ja vielä epäröit ottaa asiaa puheeksi! Mitä helvettiä, jos tämä kerran totta on. Ei kukaan voi olla noin sinisilmäinen!

Olen halunnut luottaa mieheen. Ja mies on muutoin ollut mielestäni luotettava. 

Ao

Vierailija
44/97 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen halunnut luottaa mieheen. Ja mies on muutoin ollut mielestäni luotettava. 

Ao

Ei ole syytä luottaa sokeasti.

Vierailija
45/97 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! Tuollaisia  mielisairaita sikoja valitettavasti on, joten ihan mahdollista että kuvaa. Rikos kyseessä ja kertoo aivan helvetin paljon miehen mielenmaisemasta, jos tuollaista tekee. Kuvottavaa.

Vierailija
46/97 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin kuvaa. Kyllä siinä aika Axl Smith saa olla, että jaksaa kuvata sitä omaa ja samaa naista, peruspanoissa aina kerrasta toiseen. Mutta onhan niitä tietty jotain, jotka saavat erikoisista asioista tyydytyksen. Ehkä tekisin kuten täällä on jo neuvottu. Käännät kameran pois. Ei sitä tarvitsekaan tehdä salaa, vaan sanoa että se vie sulta tunnelman.

Vierailija
47/97 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. Etkä tietenkään kerro miehelle, ettei tule tilaisuutta poistaa mahdollisia videoita. 

Vierailija
48/97 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös kännyköissä on kamerat, just saying.

Toki on, mutta miehen kännykän kamera ei osoita sänkyyn koskaan.

Pelkoni on, että mies salakuvaa seksiämme ilman lupaani, koska tietokoneen irtokamera osoittaa suoraan sänkyyn ja sen lisäksi mies on pari kertaa ennen seksiä sanonut laittavansa läppärin pois päältä sekä seksin jälkeen noussut klikkaamaan hiirtä. Näyttö on tällöin ollut pimeä, joten miksi pitää klikata hiirtä?!

En ymmärrä miksi mies kuvaisi? 

Ap

Ymmärrätkö sinä sitten jossain tilanteessa salakuvaamisen??!

Vierailija
49/97 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka kuvaa?

Vierailija
50/97 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota 100% vaistoosi. Jos epäilet miestä tuollaisesta niin hankkuidu välittömästi hänestä eroon keinolla millä hyvänsä. Ei aktin tarvitse olla mitenkään spesiaalia että se ruokkii joidenkin perversioita, varsinkin jos se on tehty vieläpä salaa ja ilman lupaa.

Ja jatkossa älä pane miestä, jota et tunne 100% ja johon et luota 100%. Mielellään vasta aviossa sitten. Tätä mätäpaskaa alkaa olemaan nykyään niin pajlon, että on parempi pitää housut visusti jalassa.

Vierailija
51/97 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkossa älä pane miestä, jota et tunne 100% ja johon et luota 100%. Mielellään vasta aviossa sitten. Tätä mätäpaskaa alkaa olemaan nykyään niin pajlon, että on parempi pitää housut visusti jalassa.

Mies panee, naista pannaan.

Vierailija
52/97 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee suoraan tutkintapyyntö poliisille. Et kerro miehelle, ettei hän poista todisteita. Näin asia selviää.

Siis mitä tarkalleen ottaen kuvittelet, että poliisi tekisi tuollaisen ilmoituksen perusteella?

Oikea vastaus on ei mitään. Eivät he ehdi tutkia oikeitakaan rikoksia, siis sellaisia jotka ihan kiistatta ovat tapahtuneet.

tuo ON oikea rikoa.

Vierailija
53/97 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pikkarit kameran päälle.

Vierailija
54/97 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi puolustautua, että sinä näit kameran olevan sänkyä päin ja hänen klikkaavan kuvauksen loputtua eli hyväksyit asian. 

ei voi 

Vierailija
55/97 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muita aiheita, joita et pysty ottamaan puheeksi? Yhteisen elämän kannalta olisi hyvä juttu, ettei mieltä painavia tabuja olisi olemassa. 

Ketjussa on nyt päädytty siihen, että miesystäväsi joko kuvaa tai ei kuvaa. Kuinka varma sinun täytyy olla kuvaamisesta, jotta kysyt häneltä itseltään? Mitä aiot tehdä, jos hän tosiaan kuvaa herkkiä hetkiänne kertomatta sinulle siitä?

Sinuna kysyisi vaikka huumorin avulla suoraan. Ei tuollainen ole kiva tapa elää.

Vierailija
56/97 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ei tule edes mieleen, jos mies ei kuvaisi. Intuitio kun ei ole vain pelkkä tunne tai vaisto, vaan intuitio on kaiken alitajuntasi keräämän tiedon kokooma. Olet alitajuisesti huomannut outoja asioita miehen käytöksessä ja tieto pulpahti mieleesi "vaistona". Joten jos haluat ensin varmistella, varmistele. Minä lähtisin heti suhteesta.

Vierailija
57/97 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuvaamisen tarkoitus ei ole aina seksuaalinen. Kyseessä on vallankäyttöä, kontrollointia, sadismia. Salakuvaava ihminen ei ole vain vähän perverssi vaan vskavasti persoonallisuushäiriöinen. Henkilö tekee tuota muutenkin, eli tietokoneeltaan löytyy melko varmasti kaikenlaista muutakin vastaavaa materiaalia.

Vierailija
58/97 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut tapauksia kun nainen syyttänyt miestä raiskauksesta. Videomatsku toimii puolustuksena. Parempi katsoa kuin katua.

Peter

Vierailija
59/97 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ollut tapauksia kun nainen syyttänyt miestä raiskauksesta. Videomatsku toimii puolustuksena. Parempi katsoa kuin katua.

Peter

Marginaali-ilmiö, eikä hätävarjelu todellakaan oikeuta salakuvaamista hyvä Peter. Salakuvaaminen on AINA rikos, niin kuin tiedätkin.

Vierailija
60/97 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä