Mies ei osallistu kotitöihin eikä lastenhoitoon lainkaan.
Lapsia on viisi, vanhin 12v ja nuorin 7kk. Mies ei osallistu kotitöihin, lastenhoitoon tai lastenkasvatukseen lainkaan. Hän sanoo, että "Nehän ovat palvelusväen eli teidän naisten töitä. Me miehet emme niihin osallistu". Eikä hän suostu osallistumaan tekemään mitään kotitöitä, eikä hoida lapsia ollenkaan. Hän ei osoita kiinnostusta lapsiin ollenkaan. Hän ei luultavasti edes tiedä varmasti, että kuinka vanhoja lapsemme ovat!
Kommentit (9)
Ja viisi lasta teit tuollaisen miehen kanssa?
Laita nyt edes vähän yritystä näihin. Olet häpeäksi ammattitrolleille.
Leikin että aloitus ei olisi provo.
Mitä luin: önnönnönnööööö mies önnönnööö mies.
Entä jos katsot peiliin ja mietit omaa roolia? Kuten on jo kysyttykin: miksi olet esim. 5 lasta hänen kanssaan halunnut? Miksi olet edelleen tuon miehen kanssa? Eikö sinulla ole omaa vapaata tahtoa?
Hei tsemppaa nyt provojesi kanssa vähän.
Seuraavaan laita ainakin 10 lasta, ripaus perheväkivaltaa ja hyppysellinen pettämistä myös.
Vähän sama, mutta nainen on se joka ei tee mitään. Mikä neuvoksi?
Mutta edelleen pidät ja kutsut häntä mieheksesi, konka kans haluat varauksetta elää ja olla yvdessä? - Ei vaikuta kovin kadehdittavalta....Sitä vain ihnettelee ikisinkkuna, että miten vakka on "taas" kantensa valinnut?
Kaiken lisäksi mies aina välillä lyö minua ja kaiken lisäksi olen taas raskaana, tällä kertaa tulee kaksoset. Olen rv 18.
Pistä nyt hyvänen aika jalat edes ristiin!