Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä?
Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä? Olen siis itse reilu 40 mies ja samaan aikaan monesti salilla on yksi nainen , ehkä joku 25-30 ja aina kun katson häneen päin, hän katsoo minuun. Tämä on tapahtunut jo niin monta kertaa, että ihan nolostuttaa varmasti molempia. Mietin vaan että pitäisikö mennä juttelemaan hänelle? On todella kaunis ja hyvävartaloinen. Eikä itsessänikään mitään vikaa ole, pieni " kaljamaha " jota yritän nyt salilla työstää pois. Jotenkin mielestäni vaan sali ei ole iskupaikka, mutta saahan siellä toisaalta jutella varmasti.
Kommentit (191)
Käyn kuntosalilla ja mutta minulla on pakko-oireita kuten ympäristön tarkkailu jolloin vääjäämättä jollain tasolla saatan tuijottaa ihmisiä niin miehiä kuin naisia. Ihan oikeasti enkä tee sitä tahallaan mutta kun siellä on muita ihmisiä ja kuormitun myös herkästi niin yritän välttää aikoja jolloin siellä on muita ihmisiä koska saatan laskea lamppuja katossa tai ruutuja seinillä jne. Joo kuulosta oudolta mutta en voi näille mitään et toinen vaihtoehto on että jään kotiini enkä liiku missään ettei joku saa väärää käsitystä oireideni takia.
Lähtökohtaisesti saa. Tietysti vähän limainen vaikutelma tulee, jos kaljamahaansa sulatteleva viisikymppinen kyttäilee siellä parikymppistä naista. Voisit katsella oman ikäisiäsi naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilu nelikymppinen on 25v mielestä jo aivan papparainen.
Mutta nainen on hehkeimmillään siinä iässä eikä ole mummoutunut, eikö vaan?
No en ole nelikymppinen, vaan 34-vuotias, mutta minua katselevat salilla naiset aina teineistä lähtien. Tosin näytän ikäistäni reippaasti nuoremmalta ja olen keskiarvoa paljon komeampi.
Yllättävän moni mies ajattelee itsestään näin, vaikka todellisuus olisi jotain aivan muuta.
Nainen saa. Mies ei.
Terveisin vauvapalsta
Moni yksinäinen avautuu tällä palstalla kuinka ei kohtaa ihmisiä ja todella moni saa vastaukseksi ala harrastamaan mm. kuntosali et hieman on ristiriitaa case kuntosalin kohdalla saako sinne mennä kohtaamaan ihmisiä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Moni yksinäinen avautuu tällä palstalla kuinka ei kohtaa ihmisiä ja todella moni saa vastaukseksi ala harrastamaan mm. kuntosali et hieman on ristiriitaa case kuntosalin kohdalla saako sinne mennä kohtaamaan ihmisiä vai ei.
Kyllä saa.
Ei saa.
Terveisin vauvapalsta...
Vierailija kirjoitti:
Aloita moikkaamalla ja katso mikä on reaktio. Jos iloinen hymy niin voit seuraavalla kerralla vaikka vaihtaa pari sanaa, jos pelkka ynähdys tai ei vastausta niin jätä nainen rauhaan.
Mua ei ole ikinä saanut tulla salilla iskemään, menen sinne treenaamaan en etsimään deittikumppaneita tai edes kavereita.
Ohis, mutta kavereita ei ikinä voi olla liikaa. Ja ne vähenevät iän myötä. Ei kannata aktiivisesti vältellä uusiin tutustumista.
Missä tahansa saa lähestyä kun sen tekee asiallisesti ja ottaa vastuun omista tunteistaan eli ei järjestä kohtausta tai ala painostamaan jos toinen sanoo ei.
Itse en haluaisi että kukaan enää ikinä lähestyy missään, mutta ymmärrän toki että ei se satunnainen mies tätä minusta tiedä. Tai että minulla on ihan hirveitä traumoja taustalla ja sitten vielä pari kokemusta siitä että mies ryhtyy tosi ahdistavaksi jos sanon etten ole kiinnostunut kahvittelusta.
Mutta kohteliaasti siis aina sanon ei. Ja useimmiten mies kohteliaasti ilmaisee ymmärtävänsä.
"Mietin vaan että pitäisikö mennä juttelemaan hänelle?"
Mene vaan ja tee ihan omat päätelmät, onko jatkolle aihetta.
Naisten elämä on vaan nykyään niin vaikeaa kaikkina ikäkausina.
Kannattaa varautua kaikkiin kohtaamisen eri vaihtoehtoihin etukäteen. Suotavaa oman mielenterveytesi tähden.
Pakosuunnitelma, vastaisku, hyväksyntä, hylkääminen jne.
Varmista, että voit irtisanoa kuntosalisopimuksesi heti agressiivisen tilanteen jälkeen.
"On todella kaunis ja hyvävartaloinen."
Aloitteentekemisen vaaran momentti piilee juuri tässä, sillä näissä kolmen kaveruksen keskushahmoissa, joille pakkien anto on jokapäiväistä, ei ole maamme tulevaisuus vaan harmaissa taapertajissa, joille kelpaa muutkin kuin "Ken". Pysy siis omassa kastissasi pömppömahoinesi, jos haluat muutakin kuin vain kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Reilu nelikymppinen on 25v mielestä jo aivan papparainen.
Ei ole. 40v mies on vielä poikainen ja sopiva 25v naiselle.
Mulle saa tulla kyllä aina juttelemaan. En oleta, että kyseessä olisi iskuyritys ja jos on, niin osaan kieltäytyä ystävällisesti (naimisissa, mutten tietenkään pidä sormusta treenatessa). Toivon, että kysyjäkin perääntyisi sitten ystävällisesti ilman suuttumusta. Mua on kysytty treffeille niin harrastuksen kuin työnkin keskellä, ja ei se ole onneksi sen kummempaa kuin sanoa kohteliaasti ei kiitos. Kaikenmaailman tuijottelijat ym. nyt on tietysti ihan oma lajinsa..