Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä?
Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä? Olen siis itse reilu 40 mies ja samaan aikaan monesti salilla on yksi nainen , ehkä joku 25-30 ja aina kun katson häneen päin, hän katsoo minuun. Tämä on tapahtunut jo niin monta kertaa, että ihan nolostuttaa varmasti molempia. Mietin vaan että pitäisikö mennä juttelemaan hänelle? On todella kaunis ja hyvävartaloinen. Eikä itsessänikään mitään vikaa ole, pieni " kaljamaha " jota yritän nyt salilla työstää pois. Jotenkin mielestäni vaan sali ei ole iskupaikka, mutta saahan siellä toisaalta jutella varmasti.
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei vaan tarkista että tuijotatko taas?
Tämä mullakin tuli ekana mieleen.
Ei, osa on siellä todellakin vain pakon sanelemana että pysyisi edes jonkunmoisessa kunnossa.
Nainen voi kyllä miestä lähestyä mutta toisin päin saat vain syytteet ahdistelusta ja porttikiellon salille.
Älä tee mitään ja lopeta vilkuilu. Jos lähestyt ja toinen ei ole kiinnostunut, niin se on erittäin kiusallista. Älä pilaa naisen intoa käydä salilla. Suurin osa meistä naisista on kokenut jo ihan tarpeeksi ahdistavia ja kiusallisia tilanteita. Kuntosali ei ole mikään iskupaikka. Pilaat vaan maineesi, jos lähestyt ja nainen ei ole kiinnostunut. Sillä siitä kyllä tulee kuulemaan muutkin asiakkaat ja henkilökunta.
Niinkuin useampi täällä jo sanoi, niin ehkä nainen katsoo sinua takaisin, koska taas vilkuilit. Katseeseen vastaaminen ei yleensä tarkoita mitään, ja sitä miesten on jostain syystä vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sali ei ole mikään iskupaikka läähpuuh miehille! Anna naisten olla rauhassa siellä!
Jos kaikki olisivat tolla asenteella, niin olisi ihmislaji loppunut jo muutamaan sukupolveen.
Hyi v..u. Kävin hiljattain tutun ketjun ei-vakkarisalilla ja siellähän pyöri yllättävän paljon setämiehiä paikkoja tarkastelemassa. Yksi toljotti koko ajan, kun tein käsisarjaa irtopainoilla. Valitettavasti peilin kautta sen näkee. Äijä yksinkertaisesti seisoi paikallaan ja tuijotti.
En ole itsekään mikään nuori enää, mutta ei imartele. Oikeasti salilla käydään treenaamassa. Ei ole baari. Olen käynyt vuosikaudet salilla ja ekan kerran mietin, että pitäisikö kokeilla niitä naisten saleja. Ei varmasti ole ihmisrotu tähän kaatumassa.
Ap, on äärimmäisen epätodennäköistä, että kuntosalinainen katselee sinua flirttimielessä. Kuten muutkin todenneet, niin todennäköisesti se nainen vain vilkaisee, että taasko tai vieläkö tuo hyypiö tuijottelee.
Jos nainen ei selvästi hymyile suullaan ja silmillään kun katsotte toisianne, niin kyseessä ei ole mikään silmäpeli.
Ja edes siinä hyvin epätodennäköisessä skenaariossa, että mimmi olisi sinusta kiinnostunut, niin kesken treenauksen ei kuulu ketään häiritä iskuyrityksillä.
Jos olette samaan aikaan salilta pois lähdössä, niin silloin voit halutessasi lähestyä ja ne todennäköiset pakkisi hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee mitään ja lopeta vilkuilu. Jos lähestyt ja toinen ei ole kiinnostunut, niin se on erittäin kiusallista. Älä pilaa naisen intoa käydä salilla. Suurin osa meistä naisista on kokenut jo ihan tarpeeksi ahdistavia ja kiusallisia tilanteita. Kuntosali ei ole mikään iskupaikka. Pilaat vaan maineesi, jos lähestyt ja nainen ei ole kiinnostunut. Sillä siitä kyllä tulee kuulemaan muutkin asiakkaat ja henkilökunta.
Niinkuin useampi täällä jo sanoi, niin ehkä nainen katsoo sinua takaisin, koska taas vilkuilit. Katseeseen vastaaminen ei yleensä tarkoita mitään, ja sitä miesten on jostain syystä vaikea ymmärtää.
Siis sinusta on parempi antaa olla kokonaan kuin kokeilla onneaan? Mitä kiusallista siinä muka on, jos toinen ei olekaan kiinnostunut? Ikävä juttu mutta parempi minusta katsoa kuin miettiä myöhemmin olisiko kannattanut lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, osa on siellä todellakin vain pakon sanelemana että pysyisi edes jonkunmoisessa kunnossa.
Aika moni on töissä ja koulussakin pakon sanelemana, mutta kyllä sielläkin romansseja syttyy.
Silloin, kun vielä itse kävin salilla, niin kävin ainoastaan naisille tarkoitetulla. Juurikin siitä syystä, että en tykännyt miesten tuijotuksista. Tietysti jotkut naiset on huomionhakuisia ja pyllistelevät trikoissaan ym. ja sitten tekevät numeron siitä, jos heidän makuunsa vääränlainen mies katsoo. Itse en kuulu noihin huomionhakuisiin yksilöihin. Minulle (ja suurimmalle osalle) kuntosali oli/on vain ja ainoastaan liikunnan harrastamista varten.
Jumalauta niinkin yksinkertainen asia kuin vastakkaisen tai miksei saman sukupuolen lähestyminen tutustumismielessä tehty helvetin vaikeaksi ja vain 1-2 paikkaan sallituksi. Menkää helvetti hoitoon koko porukka kun oikeasti alkaa ihan psykoottista touhua olla koko meno.
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluketjusta saa siis vaikutelman, että nainen voi lähestyä miestä.
Mutta miehen ollessa aloitteellinen esim. katsekontaktien jälkeen asia on aina jotenkin "limainen" setä juttu...Tämä tekee miesten aloitteellisuudesta hieman epätoivoista vaikka naiset saattavat juurikin tahtoa sitä itsestään huolehtivaa maskuliinista urosta, joka on aloitteen tekijä eikä sitä hipsuttelijaa joka vain katsoo sivusta, että ompa viehättävä ihminen, mutten (saa) uskalla ottaa kontaktia... no maailma on nyrjähtänyt sovinismi- / feministihöpinän takia sijoiltaan. Eihän meillä ole enää someaikakaudella muutenkaan normaaleja tosimaailman kontakteja.
Vaikka sali on sinänsa paikka, jossa samanhenkiset ihmiset (itsestään edes jollaintavalla huoltapitävät) voivat kohdata toisiaan kuten vaikkapa baarissa, jossa toki ei pääsääntöisesti selvinpäin oteta kontaktia kumminkaan puolin ennen pilkkua, jonka jälkeen kaikki pystyssäolevat ovat poten
Ap:n asetelma oli nelikymppinen ukko kaljamahaansa treenaamassa ja 25-30 v. "oikeasti" hyvännäköinen muija, joten kyllä on aika basic limainen setä -tapaus. Tulkinta muuttuu vain sillä, että muija tekee selkeän aloitteen. Jos on tehdäkseen. Joskus nuorilla naisilla on näitä isä-fixaatioita, joiden seurauksena mahakkaat sedät voi kiinnostaa.
Laita puhelinnumero paperille. Mene luo ja sano, että olet ollut huomaavinasi, että hän voisi olla kiinnostunut. Anna numero. Jatka, että jos on, niin laittaa viestiä. Jos onkin niin että olet kuvitellut koko jutun, niin anna olla vaan ja lupaat ettet häiriköi enää.
Sitten takaisin omiin treeneihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen missä teitä naisia saa oikein lähestyä? Onko oikeasti joku tinder tai ravintolat ainoita paikkoja?
Minua ei haittaisi yhtään jos nainen alkaisi jutella minulle salilla, kaupassa, lenkillä tai muuten vaan kadulla.
Komea mies saa lähestyä missä tahansa. Ruma ei missään. Keskiverto on vähän niin ja näin, mutta yleensä ei.
Komea mies lähestyy kauniita naisia. Muut jäävät lehdellä soittelemaan. Kukaan ei lähesty keskivertoja tai rumia naisia, muuta kuin pilkkaus mielessään.
"Kukaan ei lähesty keskivertoja naisia"
Menee ohi aiheen, mutta tuo nyt on ihan huuhaata, koska suurin osa naisista on kauniin sijasta keskivertoja ja monet keskivertonaisistakin kohtaavat väkisinkin lähestymisiä ainakin tavismiesten taholta.
Tietysti, jos se keskivertonainen odottaa vain niiden komeiden(vähemmistö) miesten lähestymisiä, niin sitten odotuksesta voikin tulla pitkä ja pysyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa, ei ole baari. Mua ällöttää pelkkä tuijottelukin. Salille mennään treenaamaan.
Baariin mennää ryypiskelemään eikä iskemään miehiä
Vierailija kirjoitti:
Laita puhelinnumero paperille. Mene luo ja sano, että olet ollut huomaavinasi, että hän voisi olla kiinnostunut. Anna numero. Jatka, että jos on, niin laittaa viestiä. Jos onkin niin että olet kuvitellut koko jutun, niin anna olla vaan ja lupaat ettet häiriköi enää.
Sitten takaisin omiin treeneihin.
Tätä suosittelen. Etkä jää riippakiveksi jos nainen ei ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa, ei ole baari. Mua ällöttää pelkkä tuijottelukin. Salille mennään treenaamaan.
Baarissa kumminkin valitat jos mies tulee tutustumaan että et ole siellä miehiä katsomassa vaan bilettämässä. Teki niin tai näin nainen löytää valittamista kaikesta mitä mies tekee tai on tekemättä, mies ei saa lähestyä ja sitten taas valitetaan jos mies ei lähesty.
Paina äiteetä vaan, väkisin vaikka.
"Siis tarkoitatko, että kun tuntematon mies tulee juttelemaan niitä näitä, niin siinä pitää sille heti sanoa täräyttää, että olen sinusta kiinnostunut vaikka ei tunne koko ukkoa :D"
No aika heikkoa tulee olemaan, jos kaikkien kanssa pitäisi tutustua vähintään kolme vuotta, että tuota kehtaa tehdä :D
Tuotahan miehiltä odotetaan.