Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä?
Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä? Olen siis itse reilu 40 mies ja samaan aikaan monesti salilla on yksi nainen , ehkä joku 25-30 ja aina kun katson häneen päin, hän katsoo minuun. Tämä on tapahtunut jo niin monta kertaa, että ihan nolostuttaa varmasti molempia. Mietin vaan että pitäisikö mennä juttelemaan hänelle? On todella kaunis ja hyvävartaloinen. Eikä itsessänikään mitään vikaa ole, pieni " kaljamaha " jota yritän nyt salilla työstää pois. Jotenkin mielestäni vaan sali ei ole iskupaikka, mutta saahan siellä toisaalta jutella varmasti.
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen siis itse reilu 40 mies" = 50v
Unohda 25v.
Olet ällöttävää hikinen vanha ukko - isolla kaljamahalla.
T. N45
Reilu 40 on alle 41.
Jos olisi niin olisi sanonut 41v eikä reilu 40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda 25v.
T. N45
Et osaa lukea? Pienellä kaljamahalla. Mistä tuon ällöttävän ja hien tempaisit?
Eikö tuo ole vähän inhaa ja pervoa katsella +20v tuon ikäisenä setänä (50v).
Mitä te miehet oikein kuvittelette itsestänne. Pappaikäinen katselee jotain lähes teiniä (19 = nineTEEN). Hyi vttu.
Sama N45
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Naisia ei saa lähestyä missään. He menevät kuntosalille treenaamaan, kahvilaan chillaamaan, baareissa käydään tyttökavereiden kanssa iltaa viettämässä eikä miehiä etsimässä, harrastuksissa ollaan harrastamassa, kaupassa ollaan ostoksilla, töissä ollaan töissä jne. Ja sitten ihmetellään laskevaa syntyvyyttä.
Juurikin näin! Hyvä! Nyt joku incel oikeastaan tajusi. Naiset eivät mene salille, kauppaan tai busseihin tai vessoihin etsiäkseen miehiä, vaan ihan vaan siksi että sattuvat nyt elämään elämäänsä- kyllä, täysin ilman hartaita toiveita kuolaavista uroksista tai lisääntymisestä. Joten kyllä, lähtökohtaisesti haluamme nimenomaan että meidät jätetään rauhaan.
jos nyt jostain syystä kokee pakottavaa tarvetta tehdä itsensä tykö lisääntymismielessä, niin kannattaa tehdä se edellämainittu ajatus päässä pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Saatat olla liian ikämiessarjaa parikymppiselle
Jotta mahiksia olisi tällä asetelmalla niin kyllä miehellä pitäisi ainakin yksi linnatuomio takana olla, paljaat käsivarret täynnä suttusia tatuointeja ja tietenkin kalju, sitten asetelma olisi optimaalinen.
Siellä setämies taas vähän kuolaa ja haaveilee teinistä 🤮
Naisten/tyttöjen suojaikäraja pitäisi nostaa 21v - 23v tällaisten pervojen takia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda 25v.
T. N45
Mitä te miehet oikein kuvittelette itsestänne. Pappaikäinen katselee jotain lähes teiniä (19 = nineTEEN). Hyi vttu.
Sama N45
Saako teitä viisikymppisiä naisia lähestyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda 25v.
T. N45
Sama N45
Jos salilla on useampi nainen niin millai siellä papparaisen pitäisi kulkea, silmät kiinni vai katse katossa, molemmilla tavoilla on melkovarmasti telonut itsensä ennen kun on saanut treeninsä tehtyä ja olisi se aika koomisen näköistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Naisia ei saa lähestyä missään. He menevät kuntosalille treenaamaan, kahvilaan chillaamaan, baareissa käydään tyttökavereiden kanssa iltaa viettämässä eikä miehiä etsimässä, harrastuksissa ollaan harrastamassa, kaupassa ollaan ostoksilla, töissä ollaan töissä jne. Ja sitten ihmetellään laskevaa syntyvyyttä.
Juurikin näin! Hyvä! Nyt joku incel oikeastaan tajusi. Naiset eivät mene salille, kauppaan tai busseihin tai vessoihin etsiäkseen miehiä, vaan ihan vaan siksi että sattuvat nyt elämään elämäänsä- kyllä, täysin ilman hartaita toiveita kuolaavista uroksista tai lisääntymisestä. Joten kyllä, lähtökohtaisesti haluamme nimenomaan että meidät jätetään rauhaan.
jos nyt jostain syystä kokee pakottavaa tarvetta tehdä itsensä tykö lisääntymismielessä, niin kannattaa tehdä se edellämainittu ajatus päässä pitäen.
Taas, tuo on vain sinun mielipiteesi. Et edusta kaikkia naisia. Kaikki naiset eivät katsos vihaa miehiä :)
Jättäkää ne nuoret tytöt rauhaan!
Saa_tanan per_vot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda 25v.
T. N45
Sama N45
Saako teitä viisikymppisiä naisia lähestyä?
Ei saa. Mene pois
Salilla lähestyvälle sanon ei kiitos, mutta jos salilta tuttu tyyppi laittaa somen kautta viestiä tai lähestyy muualla kuin salilla, en pane pahakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdä itsensä tykö lisääntymismielessä?? Eikö saa tehdä itseään tykö jos ei halua lisääntyä?
Vierailija kirjoitti:
Salilla lähestyvälle sanon ei kiitos, mutta jos salilta tuttu tyyppi laittaa somen kautta viestiä tai lähestyy muualla kuin salilla, en pane pahakseni.
Mikä idea tuossa on?
Nainen vastaa. Selvästi vanhempi mies saa lähestyä vain jos on todella hyvässä kunnossa ja varakkaan oloinen.
Älä tuijota! Aloita ihan viattomalla small talkilla niin, että pidät ne lyhyinä ja lähdet nopeasti pois. Näin nainen ei ahdistu.
Todennäköisesti hän vain katsoo, vieläkö tuijotat. Meidän salillamme on outo tuijottaja, henkilökuntakin tietää, kenestä puhutaan. Usein katseeni kohtaa hänen kanssaan, koska hän tuijottaa. Enkä ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda 25v.
T. N45
Sama N45
Heh, mikä todellisuuspakoinen ihminen. Miehet, katsomatta ikään, katselevat naisia, se on heihin sisäänrakennettu ominaisuus joka on ollut aikojen alusta asti. Deal with it,
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä kaksoisviestintää.. Tuollaisista pysyn kaukana.
Saa lähestyä kohteliaasti, mutta jos vastaus on ei, niin se pitää hyväksyä. Mieluummin kysyt suoraan, kuin tuijotat ja kuolaat perään.
Ensin pitää lämmitellä ettei paikat hajoo. Sitten muutama sarja pienellä vastuksella ja kun rakkauden lihakset ovat lämmenneet niin nostat jo morsiammesi kynnyksen yli.