Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä?

Vierailija
09.08.2025 |

Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä? Olen siis itse reilu 40 mies ja samaan aikaan monesti salilla on yksi nainen , ehkä joku 25-30 ja aina kun katson häneen päin, hän katsoo minuun. Tämä on tapahtunut jo niin monta kertaa, että ihan nolostuttaa varmasti molempia. Mietin vaan että pitäisikö mennä juttelemaan hänelle? On todella kaunis ja hyvävartaloinen. Eikä itsessänikään mitään vikaa ole, pieni " kaljamaha " jota yritän nyt salilla työstää pois. Jotenkin mielestäni vaan sali ei ole iskupaikka, mutta saahan siellä toisaalta jutella varmasti.

Kommentit (191)

Vierailija
141/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen missä teitä naisia saa oikein lähestyä? Onko oikeasti joku tinder tai ravintolat ainoita paikkoja?

Minua ei haittaisi yhtään jos nainen alkaisi jutella minulle salilla, kaupassa, lenkillä tai muuten vaan kadulla.

Vierailija
142/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla lähestyvälle sanon ei kiitos, mutta jos salilta tuttu tyyppi laittaa somen kautta viestiä tai lähestyy muualla kuin salilla, en pane pahakseni.

Mikä idea tuossa on? 

Mietipä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on todella kaunis kun sitä oppii katsomaan oikein silmin. Paljon antaa energiaa ja jaksamista jos keskittyy elämään elämäänsä niin että osaa nauttia hetkistä ja pysähtyä äärelle.

Vierailija
144/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen siis itse reilu 40 mies" = 50v

Unohda 25v.

Olet ällöttävää hikinen vanha ukko - isolla kaljamahalla.

T. N45

Et osaa lukea? Pienellä kaljamahalla. Mistä tuon ällöttävän ja hien tempaisit?

Eikö tuo ole vähän inhaa ja pervoa katsella +20v tuon ikäisenä setänä (50v).

Mitä te miehet oikein kuvittelette itsestänne. Pappaikäinen katselee jotain lähes teiniä (19 = nineTEEN). Hyi vttu.

Sama N45

Heh, mikä todellisuuspakoinen ihminen. Miehet, katsomatta ikään,  katselevat naisia, se on heihin sisäänrakennettu ominaisuus joka on ollut aikojen alusta asti. Deal with it,

Myös naiset katselevat timmejä miehiä, nainen on katsos ihan yhtä lailla visuaalinen olento.

Vierailija
145/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen missä teitä naisia saa oikein lähestyä? Onko oikeasti joku tinder tai ravintolat ainoita paikkoja?

Minua ei haittaisi yhtään jos nainen alkaisi jutella minulle salilla, kaupassa, lenkillä tai muuten vaan kadulla.

Naisena minua ainakin saisi lähestyä vaikka salilla tai lenkillä. Tinderissä en ole ja ravintoloissa en pahemmin käy. Joskus katselin lenkillä ollessani kun jäät liikkuivat joella ja joku mies tuli viereeni katsomaan ja juttelemaan. Oli ihan mukavaa jutustella hetki, vaikka ei hän ilmeisesti iskuaikeissa ollut. Kunhan ei ole mikään creepy niin ei siinä mitään jos tulee juttelemaan.

Vierailija
146/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla liian ikämiessarjaa parikymppiselle 

Jotta mahiksia olisi tällä asetelmalla niin kyllä miehellä pitäisi ainakin yksi linnatuomio takana olla, paljaat käsivarret täynnä suttusia tatuointeja ja tietenkin kalju, sitten asetelma olisi optimaalinen.

no tällaiseen mieheen ihastuva nainenkaan tuskin mikään valioyksilö on

Vierailija
147/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Hesari niin tiedät eikä tarvitse arvailla.

Vierailija
148/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sali ei ole mikään iskupaikka läähpuuh miehille! Anna naisten olla rauhassa siellä! 

Jos kaikki olisivat tolla asenteella, niin olisi ihmislaji loppunut jo muutamaan sukupolveen.

Vierailija
149/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea mies saa lähestyä missä tahansa. Ruma ei missään. Keskiverto on vähän niin ja näin, mutta yleensä ei.

Vierailija
150/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea mies saa lähestyä missä tahansa. Ruma ei missään. Keskiverto on vähän niin ja näin, mutta yleensä ei.

Komea mies lähestyy kauniita naisia. Muut jäävät lehdellä soittelemaan. Kukaan ei lähesty keskivertoja tai rumia naisia, muuta kuin pilkkaus mielessään.

Vierailija
151/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimurantti juttu. Naiset joutuvat pelkäämään roikkumaan jääviä miehiä, jotka eivät ymmärrä, että naista ei kiinnosta. Tilanne voi mennä ikäväksi ja vaaralliseksi myös.

Vierailija
152/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet average-Joe, saat odottaa auringon sammumiseen asti, että joku täydellä pakalla pelaava nainen lähestyisi sinua arjessa selvinpäin. 

Ja myöskin, jos olet keskiverto-Jamppa, sinun lähestymisesi eivät ole toivottuja lähes missään tilanteissa. 

Vierailija
153/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena minua ainakin saisi lähestyä vaikka salilla tai lenkillä. Tinderissä en ole ja ravintoloissa en pahemmin käy. Joskus katselin lenkillä ollessani kun jäät liikkuivat joella ja joku mies tuli viereeni katsomaan ja juttelemaan. Oli ihan mukavaa jutustella hetki, vaikka ei hän ilmeisesti iskuaikeissa ollut. Kunhan ei ole mikään creepy niin ei siinä mitään jos tulee juttelemaan.

Tai ehkä hän nimenomaan oli niin hienovarainen, että odotti jonkinlaista vastakaiuksi luettavaa, että olisi viitsinyt tehdä jonkinlaisen aloitteen. Tuntuu että vaikka mies tulee jutulle ja käytännössä rikkoo jään, niin vielä senkin jälkeen hänen pitäisi tehdä 80% työstä. 

Vierailija
154/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet average-Joe, saat odottaa auringon sammumiseen asti, että joku täydellä pakalla pelaava nainen lähestyisi sinua arjessa selvinpäin. 

Ja myöskin, jos olet keskiverto-Jamppa, sinun lähestymisesi eivät ole toivottuja lähes missään tilanteissa. 

Suurin osa keskiverto-jampoista on kuitenkin parisuhteessa. Mistä he ovat sen naisen saaneet, taivaaltako se on tippunut?

Vierailija
155/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa keskiverto-jampoista on kuitenkin parisuhteessa. Mistä he ovat sen naisen saaneet, taivaaltako se on tippunut?

Tehneet sata aloitetta ja joku sanoi kyllä? 

Vierailija
156/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehneet sata aloitetta ja joku sanoi kyllä? 

Nykyään sen onnekkaan sadannen vaihtoehdon kanssa yhdessä, kun edeltäviltä tuli hylsy :D

Vierailija
157/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä hän nimenomaan oli niin hienovarainen, että odotti jonkinlaista vastakaiuksi luettavaa, että olisi viitsinyt tehdä jonkinlaisen aloitteen. Tuntuu että vaikka mies tulee jutulle ja käytännössä rikkoo jään, niin vielä senkin jälkeen hänen pitäisi tehdä 80% työstä. 

No jos se ei ole vastakaiuksi luettavaa, että juttelin ja vastailin ystävällisesti, niin en sitten tiedä mitä minun oikein siinä olisi pitänyt sanoa tai tehdä. Mistä minä voin tietää onko jollakin taka-ajatuksia vai ei, jos hän ei asiaa suoraan ilmaise.

Vierailija
158/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se ei ole vastakaiuksi luettavaa, että juttelin ja vastailin ystävällisesti, niin en sitten tiedä mitä minun oikein siinä olisi pitänyt sanoa tai tehdä. Mistä minä voin tietää onko jollakin taka-ajatuksia vai ei, jos hän ei asiaa suoraan ilmaise.

lol, ja mistä sen miehen olisi pitänyt tietää onko sinulla minkäänlaista kiinnostusta, jos sinä et mitään ilmaise? Täältäkin saa aina lukea miten juttelu on vain juttelua, katseet katseita, eleet eleitä, eivätkä ne tarkoita mitään. 

Vierailija
159/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lol, ja mistä sen miehen olisi pitänyt tietää onko sinulla minkäänlaista kiinnostusta, jos sinä et mitään ilmaise? Täältäkin saa aina lukea miten juttelu on vain juttelua, katseet katseita, eleet eleitä, eivätkä ne tarkoita mitään. 

Siis tarkoitatko, että kun tuntematon mies tulee juttelemaan niitä näitä, niin siinä pitää sille heti sanoa täräyttää, että olen sinusta kiinnostunut vaikka ei tunne koko ukkoa :D

Vierailija
160/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, ei ole baari. Mua ällöttää pelkkä tuijottelukin. Salille mennään treenaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän