Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia salaisesta osoitteesta

Vierailija
09.08.2025 |

Onko jollain ollut vastaavaa ongelmaa, olen tapaillut mukavaa miestä kahden kuukauden ajan, mutten tiedä missä mies asuu. Kävi ilmi että hänellä on salainen osoite, kun kerran koitin selvittää asiaa. Asumme noin 400 km:n päässä toisistamme ja mies käy aina luonani.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan odoitetta muut saa kuin viranomaiset. Suojauduin politiikkaan mennessäni stalkkaajilta. Niin on tehnyt myös veljeni työnsä vuojsi: hän on ison sairaalan johtavia erikoislääkäreitä.

Te olette sekoja 😂

Ap, sä voit ehdottaa miehen luona tapaamista. Jos ei onnistu, sitten on syytä huoleen. 

Vierailija
42/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mijsi ihmeessä jakelet pillua äijälle, josta et tiedä mitään?

Ei normaalia. Jos et kunnioita itseäsi, ei kunnioita hänkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyse tapailuvaiheesta, ei jostain muusta.

Vierailija
44/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että on ollut stalkkaaja perässä tai joku uhka. Silloin saa salaiset tiedot.

Vierailija
45/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on ollut paljon edellisiä suhteita ja jotain exää jäänyt vaivaamaan suhteen loppuminen, niin että on pitänyt kunnolla katkaista välit?

Vierailija
46/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään kummallista. Mulla on maistraatissa tietojenluovutuskielto eli osoitettani ei sieltä saa, puhelinnumero on salainen, lapsillamme samoin. Trafi-tiedotki  salaiset.

Ja miehelläni turvakielto eli vielä järeämpi.

Vierailija
47/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap panee ammattirikollista

nainen ei pane

Vierailija
48/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset kysy ukolta hänen osoitetta?

Vierailija
49/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyi ja ukko ei kertonut. Kuinka moni tervejärkinen antaa persettä äijälle joka sanoo että no mä asun tuolla 400 kilsan päässä mutten kerro tarkemmin missä. Tuun taas viikon päästä panemaan lisää, moikka!

Vierailija
50/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyi ja ukko ei kertonut. Kuinka moni tervejärkinen antaa persettä äijälle joka sanoo että no mä asun tuolla 400 kilsan päässä mutten kerro tarkemmin missä. Tuun taas viikon päästä panemaan lisää, moikka!

Toisaalta, miksi kukaan kysyy toisen TARKKAA osoitetta jostain 400 km päästä, jos ei ole menossa kylään?

On normaalia jutella miten toinen asuu, okt, kt, rt, minkä kokoinen asunto jne. Mutta mitä tekee tarkalla osoitteella?

Vierailija
51/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännetään asia vaikka näin päin. Tapailet 2 kuukautta jotain miestä, ette seurustele ja sitten mies alkaa tivata tarkkaa osoitettasi, ilman syytä tai kyläilytarkoitusta. Annatko mukisematta osoitteesi??

Vierailija
52/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siinä taustalla pitäisi olla joku agenttitarina tai tuomio? Itselläkin on salattu puhelinnumero ihan puhtaasti siitä syystä, että vaikeuttaa kaikenlaisten lehtimyyjien yms. työtä. 

Pointti kai taisi olla, ettei mies suostu kertomaan ap:llekään, missä asuu.

Itsekin kyllä kallistun sen perheellisyyden puoleen, enkä minkään mafiamenneisyyden...

Vierailija
53/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI kysynyt vaan itse etsi tietoa

Vierailija
54/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyselin mieheltä missä asuu niin kertoi vain suurinpiirtein kaupungin nimen, mutta sanoi että osoite on salainen. En silloin kehdannut kysellä enempää."

Vierailija
55/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännetään asia vaikka näin päin. Tapailet 2 kuukautta jotain miestä, ette seurustele ja sitten mies alkaa tivata tarkkaa osoitettasi, ilman syytä tai kyläilytarkoitusta. Annatko mukisematta osoitteesi??

Mieshän käy ap:n luona! Miksi ihmeessä olisi kohtuutonta, että ap:kin tietäisi missä mies asuu?

Vierailija
56/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tarina muuttui. Ensin koitti selvittää ja sitten ei. 😄

Vierailija
57/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tarina muuttui. Ensin koitti selvittää ja sitten ei. 😄

Muuttuiko? Ymmärsin niin, että kysyi asuinpaikkaa, mies ohitti kysymyksen, ja sen jälkeen ap yritti katsoa itse osoitetiedustelusta. Voi olla että arvelin väärin.

Vierailija
58/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalirikollinen kyseessä

Teidänhän.. eikun sori niidenhän tunnetusti kuuluu pitää ääntä itsestään mutta juu, mennään tuolla.

Vierailija
59/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja randojen tuki on että tässä suojautujassa on jotain pelättävää.. :I

Toki se perhe siellä perillä vähän hämää muttei ole aiheena nyt toki.

Vierailija
60/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia nykyään ettei tietoja saa numerotiedustelusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä