Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia salaisesta osoitteesta

Vierailija
09.08.2025 |

Onko jollain ollut vastaavaa ongelmaa, olen tapaillut mukavaa miestä kahden kuukauden ajan, mutten tiedä missä mies asuu. Kävi ilmi että hänellä on salainen osoite, kun kerran koitin selvittää asiaa. Asumme noin 400 km:n päässä toisistamme ja mies käy aina luonani.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, minulla ollut kahdeksantoista vuotiaasta asti, samoin puhelinnumeron kanssa. Joku hullu sai yhdessä osoitteessa sen selvillä tästä huolimatta, silloin kun olin nuorempi siis. Mutta kannatan pitää nää tiedot salaisina.

Vierailija
62/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että on ollut stalkkaaja perässä tai joku uhka. Silloin saa salaiset tiedot.

Kuka tahansa ne saa pönttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei anna osoitettaan, mitä mies sanoi  ???

Vierailija
64/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osoitetta voi salata, ellei ole tietyssä ammatissa tai suojeluohjelmassa. Puhelinnumeron voi salata kuka tahansa. 

Eli kyseessä on joko poliisi, asianajaja, syyttäjä tms  tai rikoksen uhri tai rikosjutun todistaja, niin silloin osoitteensa voi salata.

Vierailija
65/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osoitetta voi salata, ellei ole tietyssä ammatissa tai suojeluohjelmassa. Puhelinnumeron voi salata kuka tahansa. 

Eli kyseessä on joko poliisi, asianajaja, syyttäjä tms  tai rikoksen uhri tai rikosjutun todistaja, niin silloin osoitteensa voi salata.

Tietojenluovutuskiellon saa kyllä aivan kuka vaan.

Vierailija
66/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietojenluovutuskiellon saa kyllä aivan kuka vaan.

Tämä. Meillä on pienillä lapsillakin tietojenluovutuskielto maistraatissa. Eli kukaan paitsi viranomainen ei sieltä tietoja saa. 

Vierailija
67/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi salata, minulla, miehellä ja lapsilla on, vanhempianikin oon auttanut tässä laittaan salaiseksi siis.

Vierailija
68/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen väkivalta rikosyksikön poliisi rikosylikonstaapeli, tutkin henkirikoksia ja jengi rikoksia sentakia minulla salainen osoite. ja lupakantaa virka asetta myös vapaa aikana välillä. Tosin pidän aseen piilossa se on kainalo kotelossa ei vyöllä.

Tuon tason henkilö osaisi varmasti myös kirjoittaa ml. yhdyssanat. 

Päin vastoin kirjoitusvirheet paljastavat, että hän on aito poliisi. Eikö se yleensä ole niin poliisipartiossa niin, että vain toinen osaa lukea ja toinen kirjoittaa?

Vierailija
69/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselin mieheltä missä asuu niin kertoi vain suurinpiirtein kaupungin nimen, mutta sanoi että osoite on salainen. En silloin kehdannut kysellä enempää.

Entinen tai nykyinen ammattirikollinen

Siskoni mies on poliisi ja hänellä on salainen osoite ja puhelinnumero.

Vierailija
70/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai poliitikko tai toimittaja.

Ei tosiaan ole kyse mistään rikollisesta, vaan että on ammatissa jossa on uhkana, että kotirauhaa häiritään.

Vierailija
71/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselin mieheltä missä asuu niin kertoi vain suurinpiirtein kaupungin nimen, mutta sanoi että osoite on salainen. En silloin kehdannut kysellä enempää.

Entinen tai nykyinen ammattirikollinen

Siskoni mies on poliisi ja hänellä on salainen osoite ja puhelinnumero.

Paljonko siskonmiehellä on käteistä kaivettu pihaan ja peitetty kuorikkeella?

Vierailija
72/81 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä kaikilla on osoite ja numerot salaisia. Taustalla häiriköivä sukulainen, ei missään nimessä haluta että hän löytää kotimme ja ilmestyy vaikka pihaan kun vanhemmat ei ole kotona. 

Vierailija
73/81 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen osoite tai puhelin on ns. tietojenluovutuskielto, jonka voi kuka tahansa itse tehdä

Mutta turvakielto on järeämpi tietojenluovuttamiskielto, siihen pitää olla perusteet, jotta sitä voi hakea!

Vierailija
74/81 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt eivaan halua, ettäilmestyt yllättäen pimpottelemaan ovikelloa, ja oven avaa vaimo, tuoreet kaksoset ja 2, 5 ja 7 vuotiaat lapset kyljessä. Se nyt vaan suojelee omiaan. Pano on vaan pano.

Vierailija
75/81 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on perheellinen. Osoitetiedot voi salata suomi.fi palvelun kautta laittamalla rastin yhteen ruutuun. Silloin niitä ei luovuteta kenellekään. Itsellänikin ollut ainakin 20 vuotta salattu osoite, puhelinnumero ja auton rekkaritiedot työni takia.

Vierailija
76/81 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan niin pitkää matkaa jaksaa ajaa, löytyy kai lähempääkin..

Miksi ihmiset ovat niin sinisilmäisiä! Etkö ymmärrä, että voi valehdella tuonkin. 

Asuu perheensä kanssa, siksi salaa tietonsa sinulta. Voi asua vaikka samassa kaupungissa tai ihan missä hyvänsä.

Vierailija
77/81 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on salainen numero ja osoite tavallista sitkeämmän stalkkerin takia. Tosin ei sekään ole mitään auttanut. Jotakin kautta aina selvittää uuden osoitteen, kännykän sijainnin kautta ilmeisesti, koska yhteisiä tuttuja, jotka tietäisivät yhteystietoni ei ole.

Vierailija
78/81 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut salainen osoite ja puhelinnumero kohta 30 vuotta. Syynä tekemäni työ.

On tavallista, että esim. psykiatriassa ja sosiaalihuollossa ( myös poliisi, päihdetyö ym.) työntekijöillä on salaiset osoitteet, koska työskentelevät vaarallisten asiakkaiden kanssa, jotka uhkailevat työntekijää ja hänen perhettään. En edes muista miten montako kertaa olen tappouhkauksia kuullut työurani aikana tai kuinka monta kertaa minulle on sanottu, että tiedän mitä koulua lapsesi käyvät. Sen osaan osaan sanoa, että niin monta kertaa, että olen seonnut jo laskuissa.

Vierailija
79/81 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha paskaa. Kuka tahansa voi salata osoitteensa. Osoitteen salaaminen ja turvakielto on kaksi eri asiaa.

Vierailija
80/81 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleistä nykyään, tietojen luovutuskielto, ei kannata pelätä kaikkea.

Mullakin on luovutuskielto, mutta kyllä mä itse kerron osoitteen tapailukumppaneille ja kutsun kyläänkin.

Onkohan ap:n miekkosella perhe...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi