Kokemuksia salaisesta osoitteesta
Onko jollain ollut vastaavaa ongelmaa, olen tapaillut mukavaa miestä kahden kuukauden ajan, mutten tiedä missä mies asuu. Kävi ilmi että hänellä on salainen osoite, kun kerran koitin selvittää asiaa. Asumme noin 400 km:n päässä toisistamme ja mies käy aina luonani.
Kommentit (81)
Mies käy tyhjentelemässä säkkinsä 400 km päässä ja palaa sitten perheensä luo, aika perussettiä
Tuskin kukaan niin pitkää matkaa jaksaa ajaa, löytyy kai lähempääkin..
Vierailija kirjoitti:
Kyselin mieheltä missä asuu niin kertoi vain suurinpiirtein kaupungin nimen, mutta sanoi että osoite on salainen. En silloin kehdannut kysellä enempää.
Aaahhhahahahaaaaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan niin pitkää matkaa jaksaa ajaa, löytyy kai lähempääkin..
Mies todennäköisesti asuukin lähempänä, ap:lle on syötetty tarinaa. Ei kukaan fiksu paljasta oikeaa asuinpaikkakuntaansa jos on itse perheellinen tai on muuta salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hauskaa näet asiassa???
Sinisilmäisyys
Pointti tässä olinjuuri se, että mitä salattavaa (tai miksi käyttää salaista osoitetta) tässä voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hauskaa näet asiassa???
Sinisilmäisyys
TUskin on hauskaa.
Loppuuko kemia, kun google mapsissa ei olekaan kivikartanoa tms?
Yksi syy voi olla turvakielto https://dvv.fi/turvakielto
Tiedän yhden, jolla oli tällainen työnsä takia. Työskenteli psykiatrisessa vankisairaalassa.
Miksi siinä taustalla pitäisi olla joku agenttitarina tai tuomio? Itselläkin on salattu puhelinnumero ihan puhtaasti siitä syystä, että vaikeuttaa kaikenlaisten lehtimyyjien yms. työtä.
Olen väkivalta rikosyksikön poliisi rikosylikonstaapeli, tutkin henkirikoksia ja jengi rikoksia sentakia minulla salainen osoite. ja lupakantaa virka asetta myös vapaa aikana välillä. Tosin pidän aseen piilossa se on kainalo kotelossa ei vyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen väkivalta rikosyksikön poliisi rikosylikonstaapeli, tutkin henkirikoksia ja jengi rikoksia sentakia minulla salainen osoite. ja lupakantaa virka asetta myös vapaa aikana välillä. Tosin pidän aseen piilossa se on kainalo kotelossa ei vyöllä.
Tuon tason henkilö osaisi varmasti myös kirjoittaa ml. yhdyssanat.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi ammatiltaan
Voi olla samalla väkivaltarikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon tason henkilö osaisi varmasti myös kirjoittaa ml. yhdyssanat.
Eivät välttämättä todellakaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Turvakieltoa ei saa kuka vaan.
Mielisairas ilman dg kyllä saa. Ei ole mikään meriitti.
Olen lähes 60v nainen ja osoitteeni on ollut aina salainen.
Siellä salaisessa osoitteessa asuvat myös vaimo ja lapset.