Kokemuksia salaisesta osoitteesta
Onko jollain ollut vastaavaa ongelmaa, olen tapaillut mukavaa miestä kahden kuukauden ajan, mutten tiedä missä mies asuu. Kävi ilmi että hänellä on salainen osoite, kun kerran koitin selvittää asiaa. Asumme noin 400 km:n päässä toisistamme ja mies käy aina luonani.
Kommentit (81)
Raiskaaja tai pedofiili mitä todennäköisimmin
Ex-linnakundi, seksuaalirikoksia taustalla. Nimi vaihdettu, osoite salainen, vakiokaava.
Hommaa pippurisumutin ja sähkölamautin
Olisiko ammatin takia? Tai esim. joku suojeluohjelma, kun on todistanut oikeudessa jotain henkilöä vastaan? Ainakin yksi tuttavapiirini ihminen on työnsä takia joutunut salaamaan osoitteensa, joten sitä nyt ainakin tapahtuu Suomessakin.
Kytköksiä järjestäytyneeseen rikollisuuteen, mahdollisesti ex-tappaja joka vasikoinut ylemmän tason pomon/pomoja
Tietääkseni osoitteen pystyy salaamaan itsekin, miehellä hyvä kunnan ammatti.
Mitä tarkoitat salaisella osoitteella? Miten olet yrittänyt sitä selvittää?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni osoitteen pystyy salaamaan itsekin, miehellä hyvä kunnan ammatti.
Ex-vasikoille annetaan aina joku kunnallisen puolen homma osana todistajansuojeluohjelmaa
Mies kertoi siitä itse, en kysellyt enempää.
Jos nyt nuo kauhukuvaiset kommentit unohdetaan, niin mikset kysy häneltä suoraan?
Kuitenkin jo olette tapailleet ja käynyt luonasi, pitäähän toisesta nyt sen verran tietää.
Ainakin hänen reaktionsa kysymykseesi.
Monelle salainen osoite ja numero ihan työn takia.
Toki voi olla toinenkin syy, ota selvää.
Kyselin mieheltä missä asuu niin kertoi vain suurinpiirtein kaupungin nimen, mutta sanoi että osoite on salainen. En silloin kehdannut kysellä enempää.
Mitä tarkoitat salaisella osoitteella? Ei minunkaan osoitetta saa numerotiedustelusta.
Minä olen tehnyt tietojen luovutuskiellon. En halua, että yksi narsisti ilmestyy kutsumatta taas oveni taakse...
Vierailija kirjoitti:
Kyselin mieheltä missä asuu niin kertoi vain suurinpiirtein kaupungin nimen, mutta sanoi että osoite on salainen. En silloin kehdannut kysellä enempää.
Entinen tai nykyinen ammattirikollinen
Jos siltä löytyy myös monta puhelinta, eikä numeroita saa edes nrotiedustelusta, niin seurustelet vissiinkin mun exän kanssa.
Aika yleistä nykyään, tietojen luovutuskielto, ei kannata pelätä kaikkea.
Seksuaalirikollinen kyseessä