Muita joilla omgelmia saada siemensyöksyä yhdynnässä
Ne kerrat jolloin olen saanut siemensyöksyn yhdynnässä voi laskea kahden käden sormilla.
En tiedä onko vika korvien välissä vai sitten että pillu ei vaan purista tarpeeksi kun lasti kuitenkin lentää kun avokki antaa yhdynnän jälkeen käsihoidon jotta saan kassit tyhjennettyä.
onko muita joilla omgelmia saada siemensyöksy yhdynnässä?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, että se löysä pillu on harvinaisempi, kuin iso muna!!! Erektio kuntoon ensin!
Uskokaa jo, että pilkkua ei panna kuin-sanan eteen!
Sinäkin nussit pilkkua, kun pillua et saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, että se löysä pillu on harvinaisempi, kuin iso muna!!! Erektio kuntoon ensin!
Että jotta koska kun jos vaikka kuin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että jotta koska kun jos vaikka kuin!
E N Setälä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on turhaa miettiä onko naisella liian "löysä" tai itsellä liian "pieni" mutta todella harvoin tunnen sellaista kitkaa yhdynnässä että pystyisin laukeamaan vaikka nautinkin rakastelusta. Useiten tähän on löytynyt naiselta ymmärrystä ja antanut lopuksi tulla esimerkiksi hänen päälleen joko hänen tai itseni avustamana.
Itselllä ei ole kokemusta kuin tiukasta puristavasta pillusta, joten vaikea kuvitella, ettei pillussa olisi tarpeeksi puristusta ja kitkaa. Mahdollisessa uusinnassaan ei kestää montaa minuuttia, varsinkaan jos vaimo puristaa ja lypsää kullia voimalla. Ei puristus nyt satu, muttei paljoa puutukaan. Kättelee kumminkin voimalla. Mutta eipä ole käynyt puuduttavaksi, eikä ole tarvinnut laueta runkkaamalla.
Sun vaimosi kuiva pillu ei enää kulliasi ole puristellut 15 vuoteen.
Älä taas puhu paskaa tietämttömänä uunona. Molemmat väitteesi on paskaa. Vaimon pillu ei ole ollut kuiva tähänkään päivään menessä ja puristus on vain lisääntynyt vanhemmiten. Jos ymmärtäisit naisista edes alkeellisesti tietäisit että pillut tiukkenee naisilla vanhemmiten. Kullini taasen ei ole pienentynyt tai pehmentynyt ollenkankaan. Siksi nainut tiukkaan puristavaan pilluun joka viikko tähänkin asti. Sekös sinua v.ituttaa kun jatkuvasti siitä poraat.
Sun vaimo saa orkkunsa nuolemalla. Miten se pillu voi silloin orkun aikana sun kulliasi puristella? Selitäppä tää nyt.
Nainen nyt ei vain ole seksikumppanina yleensä kovin kiihottava. Ei sitä mälli irtoa kaurapuuroa syödessäkään, joten miksi normi naisen kanssakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sun vaimo saa orkkunsa nuolemalla. Miten se pillu voi silloin orkun aikana sun kulliasi puristella? Selitäppä tää nyt.
Siten, että pillu puristanut kullia aina muutenkin. Ottanut kullin heti puristukseen ja otteeseen kun sen pilluun työntää. Näin se on tehnyt aina, kun pillu ollut halukas suuseksi orgasmin jälkeen, vaikkei enää toista ole saanutkaan. Sen lisäksi vaimo puristelee tietoisesti pillua, jotta tulisin nopeammin. Väljä tai puristamaton se ei ole ollut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että pillu puristanut kullia aina muutenkin. Ottanut kullin heti puristukseen ja otteeseen kun sen pilluun työntää. Näin se on tehnyt aina, kun pillu ollut halukas suuseksi orgasmin jälkeen, vaikkei enää toista ole saanutkaan. Sen lisäksi vaimo puristelee tietoisesti pillua, jotta tulisin nopeammin. Väljä tai puristamaton se ei ole ollut koskaan.
Eli pelkkää paskapuhetta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pelkkää paskapuhetta vaan.
Sinä voit puhua paskaa, mutta minä en. Kerroin vain millainen on. Se on sitten toinen juttu riippuuko tuntuma pillusta vaiko kullini koosta vaiko molemmista.
Saan heti orkun kun työnnyn sisää.
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimon kanssa tulin usein liiankin nopeasti. Uusi naisystävä on synnyttänyt neljä kertaa alateitse, hänen kanssaan on vaikeuksia laueta yhdynnässä. Toisaalta hän itse saa orgasmin joka kerta yhdynnässä ja meidän seksisessiot kestävät aina 30-90 min, joten en valita. Jo se, että nainen saa minun kanssani yhdynnässä, toisin kuin ex, antaa minulle valgavasti tyydytystä.
Ihan mielenkiinnosta, onko valgavasti enemmän vai vähemmän kuin valtavasti?
Jos istuu paljon, vaikka työn vuoksi, lantiolihakset voivat kireytyä. Se voi vaikuttaa tuntumaan ja siemensyöksyn tulemiseen, sillä lantiopohjalihaksilla ja alueen kireydellä/rentoudella on vaikutusta. Asiaan voi kuitenkin vaikuttaa! Harjoita syväkyykkyä ja perhosasentoa lattialla istuen kantapäät nivusiin vedettyä.
Ylipäätään suosittelen alapään fysiologian pohtimista. Siihen kun yhdistää mind fullness tyyppisen oman seksuaalisuuden löytämisen, niin se tekee seksistä hurjan nautinnollista. Kannataa myös muistaa esileikki. Myös miesten! Rakastelu toisen kanssa ei ole kuin runkkaus, johonka lähdetään vain paineen poistoon. Tämä kaikki siis minun miehen näkökulmasta.
M
Mun ongelma on ennemminkin se kun miltei aina miehet saa aina nopeasti. Itse tykkäisin kun joskus kestäis pidempään.. nekin miehet kenen kanssa jutellaan etukäteen ja ne kertovat ettei niillä oo sellaisia ongelmia että tulis äkkiä niin tulevat ne kuitenkin.. turhauttavaa
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma on ennemminkin se kun miltei aina miehet saa aina nopeasti. Itse tykkäisin kun joskus kestäis pidempään.. nekin miehet kenen kanssa jutellaan etukäteen ja ne kertovat ettei niillä oo sellaisia ongelmia että tulis äkkiä niin tulevat ne kuitenkin.. turhauttavaa
Eikö miehet osaa valmistella sua tarpeeksi kiimaan ja lähelle orgasmua ennen kuin aloittavat yhdynnän? Siten ehtisit mukaan. Näin olen toiminut vaimon kanssa ja ajoitukset menneet kohilleen. Vaimo ollut tyytyväinen
Liian nopeaan siemensyöksyyn voi siihenkin vaikuttaa lantiolihaksilla. Ne vaan pitää löytää ja opetella käyttämään. Käytännössä jos ei halua vielä laueta, niin supistamalla lantiolihaksia voi pysäyttää laukeamisen ennen sen alkua.
Miehenä löydät etupuolen lantiolihakset, kun pissalla käydessä pysäytät suihkun kiristämällä lihaksia. Se on ihan helppoa. Samaa tekniikkaa voi käyttää, jos haluaa viivyttää laukeamista.
Syvemmät lantiolihakset löydät, kun olet pöntöllä ja sieltä puskee ulos ruskea paksu tolppa. Siihen ulostyöntämiseen osallistuvat ne syvemmät lantiolihakset.
M
Aika jännä, että joku puhuu asiaa lantiolihaksista. Silti alapeukkuja.
Ongelma että tulen alle minuutissa
Vierailija kirjoitti:
Minä en tyydyty lyhyestä "panosta". Yhdyntä on minulle hurjan nautinnollista. Vaikka saisin orgasmin tuollaisessa nopeassa "panossa", niin siitä huolimatta kaipaan pitkäkestoista yhdyntää.
Sun vaimosi kuiva pillu ei enää kulliasi ole puristellut 15 vuoteen.