Muita joilla omgelmia saada siemensyöksyä yhdynnässä
Ne kerrat jolloin olen saanut siemensyöksyn yhdynnässä voi laskea kahden käden sormilla.
En tiedä onko vika korvien välissä vai sitten että pillu ei vaan purista tarpeeksi kun lasti kuitenkin lentää kun avokki antaa yhdynnän jälkeen käsihoidon jotta saan kassit tyhjennettyä.
onko muita joilla omgelmia saada siemensyöksy yhdynnässä?
Kommentit (69)
Eli syy voi siis kuitenkin olla pillussa, vaikka täällä aina toista väitetäänkin.
Jokaisen miehen pitäisi saada edes kerran elämässään kokea tollanen lypsypillu. Loppuisi puheet siitä, että pilluissa ei muka ole eroja!
Myös osa eturauhasen hyvänlaatuiseen liikakasvuun tarkoitetuista lääkkeistä voi viedä siemnsyöksyn kokonaan, vaikka erektion saakin.
Koita muita asentoja. Meritähti on meikäläisin suosikki. Jos ette tiedä niin hakekaa dokumentti kun kaksi meritähteä vaihtaa .....
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen pitäisi saada edes kerran elämässään kokea tollanen lypsypillu. Loppuisi puheet siitä, että pilluissa ei muka ole eroja!
Näyttää olevan vielä harvinaisempi kuin 20cm kulli, kun täälläkään ei kukaan näytä ymmärtävän kuinka hanakoita sellaiset on kullin perään jja miten ne käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevan vielä harvinaisempi kuin 20cm kulli, kun täälläkään ei kukaan näytä ymmärtävän kuinka hanakoita sellaiset on kullin perään jja miten ne käyttäytyy.
No sillä ei ole mitään tekemistä halujen määrän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma. Oma oravapillu on ainakin ollut jatkuvasti kullini tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate. Sulla on kokemusta vaan yhdestä ja siltäkin saat vain kerta viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä tällaisia i.iootteja oikein sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma on ennemminkin se kun miltei aina miehet saa aina nopeasti. Itse tykkäisin kun joskus kestäis pidempään.. nekin miehet kenen kanssa jutellaan etukäteen ja ne kertovat ettei niillä oo sellaisia ongelmia että tulis äkkiä niin tulevat ne kuitenkin.. turhauttavaa
Eikö miehet osaa valmistella sua tarpeeksi kiimaan ja lähelle orgasmua ennen kuin aloittavat yhdynnän? Siten ehtisit mukaan. Näin olen toiminut vaimon kanssa ja ajoitukset menneet kohilleen. Vaimo ollut tyytyväinen
Harva osaa tai viittii. Mutta siltikin pari tai muutama minuuttia on liian vähä. Nautin niin paljon siitä yhdynnästä. Niin paljon ettei mua edes haittaa vaikka en saa pelkässä sanoissa orkkua. Silloin harvoin kun saa pidempää panoa en edes kaipaile orkkua. Se pano on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma on ennemminkin se kun miltei aina miehet saa aina nopeasti. Itse tykkäisin kun joskus kestäis pidempään.. nekin miehet kenen kanssa jutellaan etukäteen ja ne kertovat ettei niillä oo sellaisia ongelmia että tulis äkkiä niin tulevat ne kuitenkin.. turhauttavaa
Minä en tyydyty lyhyestä "panosta". Yhdyntä on minulle hurjan nautinnollista. Vaikka saisin orgasmin tuollaisessa nopeassa "panossa", niin siitä huolimatta kaipaan pitkäkestoista yhdyntää.
Sama. Itse en saa orkkua pelkästään panolla, pitkäkestoisellakaan, mutta nautin niin yhdynnästä että ei se haittaa. Harvoin saa pitkäkestoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimon kanssa tulin usein liiankin nopeasti. Uusi naisystävä on synnyttänyt neljä kertaa alateitse, hänen kanssaan on vaikeuksia laueta yhdynnässä. Toisaalta hän itse saa orgasmin joka kerta yhdynnässä ja meidän seksisessiot kestävät aina 30-90 min, joten en valita. Jo se, että nainen saa minun kanssani yhdynnässä, toisin kuin ex, antaa minulle valgavasti tyydytystä.
Ihan mielenkiinnosta, onko valgavasti enemmän vai vähemmän kuin valtavasti?
Valgavasti kuulostaa virolta tai karjalan kieleltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate. Sulla on kokemusta vaan yhdestä ja siltäkin saat vain kerta viikkoon.
Katopa huviksesi Finsex tutkimuksesta ihmisen yhdyntämääriä per kuukausi. Me ollaan 67/68v ikäisiä ja seksiä enää 6 krt kk. Meillä on vieläkin enemmän seksiä kuin kaikillla ikäryhmillä nykyisiin, vanhoista ihmisistä puhumattakaan. meillä ei ole koskaan ollut noin vähän seksiä kuin muilla, ikäluokasta riippumatta. Lähde Finsex
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2025/04/43883874-02_sextime…
Mulla on kokemusta vain yhdestä, oravapillusta, kun se on tarjonnut kaiken nautinnon mitä voi saada. Mitään en osaisi kuvitella olevan paremmin. Sen ote ja vastaanotto ollut niin taivaallinen ja se kuinka osoittanut halunsa ja rakkautensa kulliani kohtaan. Ei vain pystynyt vaihtamaan tai irroittautumaan.
"Meillä on vieläkin enemmän seksiä kuin kaikillla ikäryhmillä nykyisiin"
Johan paskapökäleen murjasit!
Vierailija kirjoitti:
Katoitko tuon Finsexin tilaston? Et illmeisesti. Kaikilla ikäryhmillä on nyt 2023 vähemmän seksiä kuin meidän 6 krt kk.
Jos olet sinkku, niin en yhtään ihmettele jos toisten seksit närästää. Lähde finsex:
Sinkuilla, eli ilman parisuhdetta elävillä yhdyntöjä on huomattavasti harvemmin kuin parisuhteessa olevilla. 1954-vuotiaat sinkkumiehet ovat yhdynnässä keskimäärin hieman useammin kuin kerran kuussa. Tuoreimman aineiston perusteella sinkkunaiset olisivat yhdynnässä keskimäärin kaksi kertaa kuussa, mikä on hieman useammin kuin aiempina vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoitko tuon Finsexin tilaston? Et illmeisesti. Kaikilla ikäryhmillä on nyt 2023 vähemmän seksiä kuin meidän 6 krt kk.
Jos olet sinkku, niin en yhtään ihmettele jos toisten seksit närästää. Lähde finsex:
Sinkuilla, eli ilman parisuhdetta elävillä yhdyntöjä on huomattavasti harvemmin kuin parisuhteessa olevilla. 1954-vuotiaat sinkkumiehet ovat yhdynnässä keskimäärin hieman useammin kuin kerran kuussa. Tuoreimman aineiston perusteella sinkkunaiset olisivat yhdynnässä keskimäärin kaksi kertaa kuussa, mikä on hieman useammin kuin aiempina vuosina.
Sä saat pillua kerta viikkoon. Saako kaikki muutkin sua harvemmin seksiä? Älä nyt viitti taas jauhaa paskaa. Kovat on ukolla luulot itsestään.
Saan kyllä orgasmin yhdynnässä mutta en siemensyöksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saat pillua kerta viikkoon. Saako kaikki muutkin sua harvemmin seksiä? Älä nyt viitti taa
Taitaa muuten Pate heittää alapeukun jokaiseen häntä kritisoivaan kommenttiin. Paitsi niihin, joihin liittyy dildo ja miehen peräaukko. Niihin se antaa tammenoksaakin kovemman ylä peukun.
Nuorempana ei ollut ongelmaa. On kaksi alakoululaista lastakin. Nyt pariin vuoteen en ole vaimon pilluun lauennut.
Viime maaliskuussa olin työnantajan järjestämällä kurssilla Tampereella. Illalla ravintolassa tanssittelin tummaa rouvaa, joka oli hyvin avoin, ehkä nousuhumalasta johtuen. Hän kertoi miehestä impotenssista ja jatkuvasta puutteestaan. Minä kerroin sitten omasta pullmastani. Sittenhän sinä olet kestävä, rouva keksi. Onko sinulla huone tässä hotellissa, hän kysyi. Myönsin ja rouva lopetti tanssin siihen paikkaan. Mennään!
Menimme huoneeseeni ja vaatteet lensivät äkkiä pois. Rouva oli todella märkä ja pyysi minut sisäänsä. Muutaman minuutin työnteli niin rouva alkoi vapisemaan ja pillunsa alkoi sellaisen lypsyn, että en ole ennen kokenut. Niinpä minultakin tuli kunnon lasti yhtaikaa hänen orgasminsa kanssa. Olin vähän nolo, kun en ollutkaan kestävä.
Rouvan mielestä ei ollut ongelmaa, kunhan vähän levätään. Reilun parin tunnin kuluttua otimme uusiksi ja kestin vähän kauemmin, mutta tulin kuitenkin ja rouva kahdesti. Sen jälkeen rouva alkoi pukeutumaan. Kysyin hänen nimeään, mutta hän kieltäytyi sanomasta.
Nyt olen miettinyt pian puoli vuotta, miten homma saataisiin vaimon kanssa sujumaan. Rakastan häntä kuitenkin kovasti, enkä haluaisi usein vieraissa käydä.