Onko muita ihmisiä jotka ei käytännössä tunne yhtä ainutta suomalaista nykyartistia?
Huomaan kuinka törmään uutisjuttuihin joissa jotkut heistä mainitaan nimeltä, en tunne enkä tiedä yhtä ainutta heidän kappaletta. Sama juttu tveestä tuttujen julkkisten kanssa, ei mitään hajua ketä he ovat.
En kuuntele radiota enkä katso televisiota, lisäksi ei ole missään striimauspalvelussa kiinnostanut suomalainen musiikki, koska se on minusta todella huonoa. Rupesin vain miettimään onko muutkin yhtä pihalla noista ihmisistä kuin minä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään/mitään suomalaista nykymusiikkia esittävää henkilöä tai kappaletta.
Mitä vahingossa olen radiota kuullut (Kuuntelen yleensä autossa Radio Nostalgiaa) siellä känisee tai kuiskailee joku
tyttönen.
Kuuntelen ja harrastan 50-70 lukujen iskelmä- pop- tai rockmusiikkia.
Siis tarkoitin sanoa: mitä vahingossa olen muita radiokanavia kuullut.
Tiedän vaikka mitä. Anssi Kela, Jenni Vartia, Cheek, Paula Vesala, Scandinavian music group
Nimetkin ovat niin samanlaisia Elli, Nelli, Ellinoora, Bess, Behm, öhm, köhöm.
Ja "miesten" nimet jotain monimutkaisia väännöksiä.
Mutta eipä tuo minua haittaa, kuuntelen vanhoja vinyylilevyjäni tai cd:ltä jotain Love Recordsin kokoelmia.
Ihan hirveetä paskaahan tuo nyky- ns. "musiikki" on
Kyllä mä Sannin ja Ellinooran pystyn erottamaan. Räppärit on ihan tuntemattomia. Jos pitäisi tietää varmasti kumpi on JVG tai Elastinen niin en osaisi sanoa.
Tiedän Aitanan. Ei kun se olikin espanjalainen. Joo, en tunne minäkään.
Minulle on tyypillistä, että tunnen jonkin biisin, joka soi koko ajan radiossa ja sitten luen siitä artistista jostain sivulta, mutta en osaa yhdistää niitä toisiinsa, koska kaikki tuntuu nykyään niin samalta mössöltä. Olavi Uusivirran tiedän, koska se on söpö ja haluan pussata sitä, mutta yhtään kappaletta en ole tietääkseni kuullut. Kaikki on nykyään sellaista tusinatavaraa, jota tulee koko ajan jostain lisää. En jaksa seurata, kun on parempaakin musiikkia kuunneltavana.
Hämmentävää, että porukka täällä kehuskelee yleissivistyksen puutteella. Kyllä nyt vähän pitää nykyajastakin tietää vaikka olisikin jo henkisesti kangistunut.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää, että porukka täällä kehuskelee yleissivistyksen puutteella. Kyllä nyt vähän pitää nykyajastakin tietää vaikka olisikin jo henkisesti kangistunut.
Montako indonesialaista nykymuusikkoa osaat nimetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako indonesialaista nykymuusikkoa osaat nimetä?
En asu Indonesiassa. Asutko sinä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne ovat samannäköisiä ja "laulavat" samanlaisella honottavalla äänellä, ei, en erota toisistaan!
Ai niin paitsi ne kansanmusiikkia esittävät
Musta taas nuo mieslaulajat kuulostaa samalta. Välillä on kyllä luokatonta. Heti tulee mieleen, että kenen kavereita on radiossa, kun soittavat.
En tiedä eikä kiinnosta. En kuuntele mainosradioita tai edes populaarimusiikkia kuin hyvin harvoin. Mitä olen lukenut lehtijuttuja. Tuntuu fiilistely olevan nykyään tärkeämpää festareilla kuin musiikki.
Eikö edes Tanssii tähtien kanssa -ohjelmasta ole tullut tutuiksi? Mä en edes kovasti kuuntele musiikkia tai haekaan sitä, mutta jostain kumman syystä näitä artisteja putkahtaa eteeni.
Jos mä kuuntelen musiikkia niin se on indie-musiikkia suurimmaksi osaksi.
Tunnen.
Sannin. Annin. Jannan. Illan. Aamun. Jossun. Jassun. Jipun. Hipun ja Ellin sekä Emmin...
Kuka sitä aikuisten esittämää teiniangstia jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkosuomalaisena olen täysin pihalla.
Ulkosuomalaisilla on täysin sama internet kuin sisäsuomalaisilla. Sillä pääset kaikkiin radiokanaviin, kaikkiin uutisiin, kaikille striimauspalveluille.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei tarvitse tietää paljoakaan nykyajasta. Tärkeämpää on tuntea vanhaa musiikkia ja kirjallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
En tunne eikä oikeasti kiinnosta. Sen verran nykymusiikkia olen kuunnelllut, että todennut luokattomaksi roskaksi.
Kuuntelen eppuja, juicea, brucea ja dire straitsia. Rainbow ja muut kasarisukkahousubändit myös ok. Ja dave lindholm ja hassisen kone ja kaikki hyvät.
Nykymusiikki on roskiskamaa
Rainbow kasarisukkahousubändi? :D
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että ne nuoret artistit on klooneja, olen kuullut Bessistä ja Behmistä, mutta en tiedä kumpi on kumpi. Sitten on liuta nuoria nättejä tyttöjä ja kaikilla on vain yksi etunimi, Ilta, Sanni, Ellinoora, jos noita jossain näkee tai kuulee niin sekaisin menee, ovat jotenkin niin personattomia kaikki.
En fanita Katri-Helenaa tai Paula Koivuniemeä, mutta ikinä ei ole tarvinnut miettiä että kumpi tämä nyt on.
Olet vain tullut vanhaksi. Nuoret tietää ja se varmaan riittää, he tuskin tietävät kuka on paula koivuniemi
Kaikki ne ovat samannäköisiä ja "laulavat" samanlaisella honottavalla äänellä, ei, en erota toisistaan!
Ai niin paitsi ne kansanmusiikkia esittävät