Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä kertoi myyneensä itseään opiskeluaikana

Vierailija
08.08.2025 |

Eli perus seksiä rahaa vastaan. Oli kuulemma tehnyt tätä noin kahden vuoden ajan. Ollaan oltu nyt pari kuukautta yhdessä ja hän halusi kertoa tämän, ettei tule tilannetta, että kuulisin asian jostain muualta. Tästä on nyt noin viisi vuotta, kun on tehnyt tätä. Järkytyin, koska en osannut odottaa mitään tällaista. Jos voisi mennä ajassa taaksepäin, ei kuulemma tekisi niin, mutta mennyt mikä mennyt. Pidän hänestä todella paljon ja tuntuu, että löysin sielunkumppanin, mutta tällaista en odottanut.

Kommentit (479)

Vierailija
181/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi olla miehen kanssa, joka on joskus ostanut seksiä. Se on ihmiskauppaa. Siten ymmärrän myös oikein hyvin, ettei mies halua naista, joka on rahasta antanut tehdä asioita rakkaalle (?) keholleen. Siis hitto vuonna 2025...

Ei se mitään ihmiskauppaa ole jos on vapaaehtoista.

Kun katsoo onlyfansin naisten touhuja, seksitreffien ilmoituksia tai tinderin sugardaddyä etsivien naisten ilmoituksia, niin kyse on nimenomaan naisten omaehtoisesta huoraamisesta.

Vierailija
182/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla huo.ran kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan mitään järkyttävää. Kuka nyt miehelle ilmaiseksi antaa.

t. Nainen

Niin jos pitää valita saako seksiä vai saako seksiä ja rahaa niin mieluummin otan tuon jälkimmäisen vaikka en tarvitsisikaan. N33

Vierailija
184/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista sokerideittaili opiskeluvuosina. Itsekin myin itseäni. Maailman helpointa rahaa eikä tarvinnut ottaa lainaa. Yllättyisit jos tietäisit kuinka yleistä tuo on. Harvempi sitä kuitenkaan kumppanilleen tunnustaa. En minäkään ikinä aviomiehelleni kertonut. Nyt olemme jo eronneet ja molemmat yli 50-vuotiaita. 

"Suurin osa"?!! No huh, huh, mikä väite! Itse rahoitin opintoni toimimalla tulkkina sekä tanssi- ja uimaopena. On todella pöyristyttävää päätellä oman h******isen perusteella, että sitähän teki suurin osa.

Sama. Mä olin töissä valokuvausliikkeessä ja kesätorilla mansikoita myymässä. Elämä on valintoja. Itseäni en myisi edes miljoonasta. 

No jos miljoonan yhdestä kerrasta saisin niin ehkä sitten. :D:D Mutta se ei ole realistista, niin mistään pikkurahasta en tollaisia riskejä ottais. Täysin järjetöntä. Palkkatyössä voi tienata useamman tonnin kuussa, joten no thx mistään satkuista tuollaista.

Vierailija
185/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan n. 8800 €/kk bruttona ja vaimoni suunnilleen puolet tuosta. Rahat on yhteisiä. Paneskelemme kutakuinkin kerran päivässä, joskus vähän useammin ja hilloviikon aikana ei ollenkaan. Onko tämä moraalisesti hyväksyttävää? Selvästi siis maksan vähän kaikesta, joten myös seksistä. Onko vaimoni huar*a?

Olet sinäkin tyhmä. Tienaat tuplasti mitä vaimosi ja rahanne on yhteisiä. Luoja mikä urpo!

Vierailija
186/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

Saako palveluntuottaja itse mitään vastapalveluksia? Niin vähän arvelinkin...

Vierailija
187/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi olla miehen kanssa, joka on joskus ostanut seksiä. Se on ihmiskauppaa. Siten ymmärrän myös oikein hyvin, ettei mies halua naista, joka on rahasta antanut tehdä asioita rakkaalle (?) keholleen. Siis hitto vuonna 2025...

Kun katsoo onlyfansin naisten touhuja, seksitreffien ilmoituksia tai tinderin sugardaddyä etsivien naisten ilmoituksia, niin kyse on nimenomaan naisten omaehtoisesta huoraamisesta.

Niin ja se ei ole ihmiskauppaa.

Vierailija
188/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat oikeesti tehdä huo rasta vaimon? Oot aika munaton luuseri 😀

Sellaisesta hyvän saa kun ei enään tarvi lähteä kokeilemaan muita kun jo kokenut.

Saattaa olla kuitenkin hyväluonteinen ja plussana kauniskin.

Vierailija
189/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tienaan n. 8800 €/kk bruttona ja vaimoni suunnilleen puolet tuosta. Rahat on yhteisiä. Paneskelemme kutakuinkin kerran päivässä, joskus vähän useammin ja hilloviikon aikana ei ollenkaan. Onko tämä moraalisesti hyväksyttävää? Selvästi siis maksan vähän kaikesta, joten myös seksistä. Onko vaimoni huar*a?

Olet sinäkin tyhmä. Tienaat tuplasti mitä vaimosi ja rahanne on yhteisiä. Luoja mikä urpo!

On kato varaa. Johonkinhan ne rahat on työnnettävä, ei niistä muuten mitään iloa ole.

Vierailija
190/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yrjönen

Vierailija
191/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

Saa kullia.

Vierailija
192/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä siinä myydään eli ihmiskaupan muotohan se on.

Vierailija
193/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten kannattaisi myydä neitsyytensä netissä eniten tarjoavalle. Hyvällä mainostukaella voisi tienata yhdellä panolla loppuelämänsä rahat.

Vierailija
194/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

Saa kullia.

No mä haluan muutakin ja h*orana en saisi. 

Mutta jokainen toki tyylillään, mä saan rahaa ihan töistä kiitettävästi. Pitäs varmaan alkaa ostaa sillä jotakin....? :D

Vierailija
195/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
196/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten naisten kannattaisi myydä neitsyytensä netissä eniten tarjoavalle. Hyvällä mainostukaella voisi tienata yhdellä panolla loppuelämänsä rahat.

Mä en ainakaan haluais mun ekasta kerrasta tollasta kokemusta. :(

Vierailija
197/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiseksi antaa jollekkin kusipäälle

Vierailija
198/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin vapaaehtoinen myyminen ei ole ihmiskauppaa.

Ihmiskauppa on vakava rikos, jossa henkilö värvätään, kuljetetaan, siirretään, kätketään tai vastaanotetaan hyväksikäyttötarkoituksessa, käyttäen esimerkiksi uhkailua, pakottamista, petosta, harhaanjohtamista tai haavoittuvan aseman hyväksikäyttöä.

Keskeistä määritelmässä on, että uhri asetetaan alisteiseen asemaan ja altistetaan esimerkiksi seksuaaliselle hyväksikäytölle, pakkotyölle, orjuudelle tai elinten poistamiselle, usein taloudellisen hyödyn tavoittelemiseksi. Alaikäisten kohdalla ihmiskauppa voi täyttyä ilman pakottamista tai muuta suostumuksen mitätöivää keinoa.

Tunnusomaista ihmiskaupalle on, että siinä rikoksentekijä pyrkii hyötymään uhrin riippuvuudesta, haavoittuvuudesta tai turvattomasta asemasta, ja uhrilta viedään valinnanvapaus sekä mahdollisuus irtautua tilanteesta. Ihmiskauppa voi tapahtua maiden rajojen yli, mutta myös kokonaan yhden maan sisällä.

Vierailija
199/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hyvä business ja minkälainen kokemus muuten jäi alasta? Monihan tekee tota kumppaninsakin kanssa esim striimaamalla sisältö of:ään. 

Jos on hyvä business niin voi sitten vaihtaa alaa sisällöntuottajaksi. Trendikäs ala nykyään. Ja ei tuo työnä / pariskunnalle varmaan mikään vastenmielinen olisi. Ehkä julkisuuskuva nyt saattaa kärsiä, mutta sekin riippuu piireistä kai.. :D 

Vierailija
200/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillle on se H sana, vaikka miten yrittävät järkeillä tekoaan. Ei säästänyt itseään sinulle vaan möi sen rahalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi