Kerro enkelikokemuksiasi
? minkä näköinen,? mitä sanoi ? teki, missä tilanteessa ?
Millainen ääni ? ym
Sodassa olijat näki niitä,
näkeekö, kuuleeko kukaan enää niitä jne
Haukkumaan ei tarvitse tulla, please.
Vai tarvitaanko me nyt enkeleitä, kun köyhyys lisääntyy, sekä nuo sodat + väkivalta ?
Kommentit (25)
Miten satuolennosta voi olla kokemuksia? Olen nähnyt kuvan kiiltokuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Miten satuolennosta voi olla kokemuksia? Olen nähnyt kuvan kiiltokuvassa?
Miksi halusit päästä kertomaan asiaa, joita ei kysytty ?
Kerran juuri ex-vaimosta erottuani tapasin lähibaarissa naisen, joka oli juuri muuttanut paikkakunnalle. Humalluimme yhdessä, meillä oli hauskaa ja päädyimme illan päätteeksi asunnolleni. Aamulla heräsin aivan jäätävään krapulaan ja tämä vieressäni nukkunut enkeli tarjosi välittömän helpotuksen antamalla minulle aivan uskomattoman suihinoton, hän imi niin syvään ja huolella että silmäni varmastikin muljahtivat ympäri.
Ei tarvitse tarvita enkeleitä, he ovat olemassa ja kanssamme siltikin.
Näkijä
Näin Saimaalla lähellä Pistohiekkaa kerran merenneidon. Näköjään niitä on sisävesilläkin.
Nilsiässä oli pari lumimiestä pilkillä joku talvi sitten. Aika erikoiset jutut niillä oli.
Vierailija kirjoitti:
Kerran juuri ex-vaimosta erottuani tapasin lähibaarissa naisen, joka oli juuri muuttanut paikkakunnalle. Humalluimme yhdessä, meillä oli hauskaa ja päädyimme illan päätteeksi asunnolleni. Aamulla heräsin aivan jäätävään krapulaan ja tämä vieressäni nukkunut enkeli tarjosi välittömän helpotuksen antamalla minulle aivan uskomattoman suihinoton, hän imi niin syvään ja huolella että silmäni varmastikin muljahtivat ympäri.
Eli ajattelet alapäälläsi.
Mielipide sekin.
Vierailija kirjoitti:
Heräsitkö kurkku kipeänä aamuun ankeaan?
Kerran aamulla tuli lohikäärme vastaan Korson laitamilla. Komeat lieskat päästeli lokakuun pimeydessä.
Yksinäiset miesparat eivät voi olla tekemättä kiusaa,
sen opetti isäsi ?
En tiedä mikä oli, mutta jalkoja oli kahdeksan ja jokaisessa Nokian Kontiot. Siivet onnettomat nysät. Tuskin oli lentokykyinen.
Enkelit voi usein olla ihmishahmossa. Se tuntematon, joka ilmestyy hädän hetkellä ja auttaa, ei välttämättä ole ihminen.
Hirvensalmen Shellillä kerran yksi pelasi pajatsoa joskus 80-luvun alussa. Oli peto vetämään pääpottia.
Vierailija kirjoitti:
Enkelit voi usein olla ihmishahmossa. Se tuntematon, joka ilmestyy hädän hetkellä ja auttaa, ei välttämättä ole ihminen.
Ok. niin voi.
Oinosen Ossi haavoitti yhtä sorsamettällä Puolangalla. Miten voi mies niin erehtyä siivekkäissä. Paikattiin porukalla kuntoon.
Joku sitten sekoitti enkelin ja kankelin?
Yksi vetää aamuisin sätkää Pub Tähkäpään terassin edessä, vaikka paikka ei ole silloin vielä edes auki.
Aamulla viime kesänä istui yksi pääskysten kanssa puhelinlangalla Keuruulla. Oli muuten piuha tiukalla.
Ei taida olla kokemuksia ?