Tyttöystävä kertoi myyneensä itseään opiskeluaikana
Eli perus seksiä rahaa vastaan. Oli kuulemma tehnyt tätä noin kahden vuoden ajan. Ollaan oltu nyt pari kuukautta yhdessä ja hän halusi kertoa tämän, ettei tule tilannetta, että kuulisin asian jostain muualta. Tästä on nyt noin viisi vuotta, kun on tehnyt tätä. Järkytyin, koska en osannut odottaa mitään tällaista. Jos voisi mennä ajassa taaksepäin, ei kuulemma tekisi niin, mutta mennyt mikä mennyt. Pidän hänestä todella paljon ja tuntuu, että löysin sielunkumppanin, mutta tällaista en odottanut.
Kommentit (479)
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki saa osa-aikatöitä, ja lainan pakottamaan ottaminen mahdollisen työpaikan saadakseen taas on käytännössä ihan yhtä rikollista kuin orjuuttaminenkin.
Opintolainaa otetaan rahoittamaan opiskeluja. Se ei takaa sinulle työpaikkaa, jos sellaisessa käsityksessä olit.
Mitä enemmän luen tätä ketjua niin alan tulla siihen johtopäätökseen, että naisilla ei pitäisi olla äänioikeutta. Mistään mitä teette, ette kanna vastuuta.
Opiskelen ---> olen uhri. Jouduin ottamaan lainaa opiskeluun ---> olen uhri. Joudun käymään töissä opiskellessa ---> olen uhri. Myin itseäni rahoittaakseni elämääni ---> olen uhri. En saanut töitä ---> olen uhri.
Missä teille on oikeasti luvattu, että elämässä ei pitäisi tehdä välillä epämukaviakin asioita selviytyäkseen tai päästäkseen eteenpäin elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Meinaat oikeesti tehdä huo rasta vaimon? Oot aika munaton luuseri 😀
No mitä? Ettekös te miehet aiemmin hehkuttaneet niitä aasiattaria, josta löytyi jopa yleisenä naisina (ei päde toki kaikkiin ja olen kohdannut myös ihan asiallisen oloisia miehiä, jotka ovat löytäneet hyvän vaimon ulkomailta) toimineita naisia. Silloin netissäkin oli miehillä hirveät kitinät suomalaisten naisten epänaisellisuudesta jne. ja suomalainen nainen haukuttiin maan rakoon jo yhden illan jutusta, kun taas ulkomaalaisen naisen useat asiakkaat eivät haitanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse jättäisin heti
kiittäisin rehellisyydestä, mutta lopettaisin suhteen heti
minua ei haittaa seksuaalinen aktiivisuus, koska itsekin olen ollut, mutta raja menee prostituutiossa, enkä itsekään ikinä maksaisi seksistä
Tämäpä juuri. Jos on niin vähän moraalia että rahasta antaa, niin ei kiitos.
Onko siis moraali korkeampi jos antaa ilmaiseksi? Mikä on logiikka tämän takana? Terveen heteronaisen pitää kuitenkin kullia saada.
Ei ilmaiseksi, vaan siksi, että haluaa.
On ilmeisesti vierasta sinulle, että nainen haluaa.
Naisten tulisi lopettaa irtoseksi. Nuorten naisten pitäisi älytä pysyä neitsyenä avioliittoon asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suurin osa naisista sokerideittaili opiskeluvuosina"
Kuvitelmissasi deittaili. Ei noita oikeasti ole kuin jokunen prosentti naisista.
En tunne ketään joka ois sokerideittaillut opiskeluvuosina. Kyllä oltiin ihan normi töissä. Juurikin niissä myymälöissä, ravintoloissa, siivouksissa ja kahviloissa.
Miksi ne olisi sitä sinulle mainostaneet jos ovat niin tehneet? Näistä asioista ollaan hiljaa monestakin eri syystä.
olis saanut minunkin vaimoni opetella miellyttämään miestä, ei prkle edes poskeen ota
Vierailija kirjoitti:
Mä en voisi olla miehen kanssa, joka on joskus ostanut seksiä. Se on ihmiskauppaa. Siten ymmärrän myös oikein hyvin, ettei mies halua naista, joka on rahasta antanut tehdä asioita rakkaalle (?) keholleen. Siis hitto vuonna 2025...
Voisitko deitata miestä joka on käynyt jalkahoidossa ja maksanut siitä? Tai tilannut tavaraa Temusta? Tai ostaa kaupasta ulkomaisia hedelmiä? Tai juo kahvia? Tai ostanut yhtäkään Made in China tuotetta? Kaikkien noiden takana on ihmiskauppaa ja lapsityövoimaa. Täysin sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse jättäisin heti
kiittäisin rehellisyydestä, mutta lopettaisin suhteen heti
minua ei haittaa seksuaalinen aktiivisuus, koska itsekin olen ollut, mutta raja menee prostituutiossa, enkä itsekään ikinä maksaisi seksistä
Tämäpä juuri. Jos on niin vähän moraalia että rahasta antaa, niin ei kiitos.
Onko siis moraali korkeampi jos antaa ilmaiseksi? Mikä on logiikka tämän takana? Terveen heteronaisen pitää kuitenkin kullia saada.
Ei ilmaiseksi, vaan siksi, että haluaa.
On ilmeisesti vierasta sinulle, että nainen haluaa.
Onko sinulle vierasta, että nainen saattaa haluta vaikka ottaakin siitä rahaa? Paneminen saattaa tuntua myös pillussa hyvältä vaikka onkin satasen seteleitä kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voisi olla miehen kanssa, joka on joskus ostanut seksiä. Se on ihmiskauppaa. Siten ymmärrän myös oikein hyvin, ettei mies halua naista, joka on rahasta antanut tehdä asioita rakkaalle (?) keholleen. Siis hitto vuonna 2025...
Voisitko deitata miestä joka on käynyt jalkahoidossa ja maksanut siitä? Tai tilannut tavaraa Temusta? Tai ostaa kaupasta ulkomaisia hedelmiä? Tai juo kahvia? Tai ostanut yhtäkään Made in China tuotetta? Kaikkien noiden takana on ihmiskauppaa ja lapsityövoimaa. Täysin sama asia.
Jalkahoito o.k. mutta nuo muut ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki saa osa-aikatöitä, ja lainan pakottamaan ottaminen mahdollisen työpaikan saadakseen taas on käytännössä ihan yhtä rikollista kuin orjuuttaminenkin.
Opintolainaa otetaan rahoittamaan opiskeluja. Se ei takaa sinulle työpaikkaa, jos sellaisessa käsityksessä olit.
Mitä enemmän luen tätä ketjua niin alan tulla siihen johtopäätökseen, että naisilla ei pitäisi olla äänioikeutta. Mistään mitä teette, ette kanna vastuuta.Opiskelen ---> olen uhri. Jouduin ottamaan lainaa opiskeluun ---> olen uhri. Joudun käymään töissä opiskellessa ---> olen uhri. Myin itseäni rahoittaakseni elämääni ---> olen uhri. En saanut töitä ---> olen uhri.
Missä teille on oikeasti luvattu, että elämässä ei pitäisi tehdä välillä epämukaviakin asioita selviytyäkseen tai päästäkseen eteenpäin elämässä?
Mistä päättelit, että tuo on naisen vastaus? Miehet tuolla "työssä käyminen on orjuuttamistaa" perustelevat h*uorissa käymistään.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista sokerideittaili opiskeluvuosina. Itsekin myin itseäni. Maailman helpointa rahaa eikä tarvinnut ottaa lainaa. Yllättyisit jos tietäisit kuinka yleistä tuo on. Harvempi sitä kuitenkaan kumppanilleen tunnustaa. En minäkään ikinä aviomiehelleni kertonut. Nyt olemme jo eronneet ja molemmat yli 50-vuotiaita.
Suurin osa?! Joo, just. Uskottele vain itsellesi noin, niin tuo oma huo-ran hommasi ei ehkä tunnu sinulle niin pahalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu.
Ei ehkä kulu, mutta vähintään psykologisesti saastuu. Järven lisäksi se koko rannikko siinä ympärillä voi olla aika saastaisen oloinen liian kovan käytön jäljiltä.
Jos tunne on tuo, niin ei siinä vastaan inttäminen auta.
Eikä saastu jos on itsetunto kunnossa kuten ap:n tyttöystävällä vaikuttaa olevan. Ei hän siitä muuten olisi kertonut.
Toosaa nuollessa voit sitä miettiä, että tuonne on sata miestä pumpannut mällinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran huo-ra aina huo-ra.
Jumala on aivan eri mieltä kanssasi. Jumala rakastaa myös sitä h*oraakin, jos tämä tekee parannuksen. Jos h*uora tekee parannuksen, on hän aloittanut uuden alun. Siihen juuri kristinusko perustuu, syntisen rakastamiseen ja tukemiseen sen sijaan, että lyötyä lyötäisiin lisää.
Vierailija kirjoitti:
olis saanut minunkin vaimoni opetella miellyttämään miestä, ei prkle edes poskeen ota
Mitäs jos maksaisit enemmän? Kysy lisäpalvelut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista sokerideittaili opiskeluvuosina. Itsekin myin itseäni. Maailman helpointa rahaa eikä tarvinnut ottaa lainaa. Yllättyisit jos tietäisit kuinka yleistä tuo on. Harvempi sitä kuitenkaan kumppanilleen tunnustaa. En minäkään ikinä aviomiehelleni kertonut. Nyt olemme jo eronneet ja molemmat yli 50-vuotiaita.
Missä ihmeen piireissä tuo on tavallista?!
Ei varmasti tavallista missään piireissä. Siis ainahan sitä on jossain määrin tapahtunut, mutta ei huo*raaminen ole tavallista ollut.
Se on vain helpompi monien perustella moraalitonta käytöstään sillä, että heittää hatusta sen olleen "tavallista" tai "suurin osa teki niin".
Pahempaa kai olisi, jos olisi vain huvin vuoksi harrastanut yhden illan juttuja. Raha on sentään järkevä motiivi.
Vierailija kirjoitti:
Naisten tulisi lopettaa irtoseksi. Nuorten naisten pitäisi älytä pysyä neitsyenä avioliittoon asti.
Raamattu kehoittaa miehiäkin olemaan siveinä, eikä salli pettää. Raamatussa olevat jutut moniavioisuudet kielivät juuri siitä, mitä harmia niistä vain koituu.
Eli, ap jonon hänniltä pääsi polkemaan entistä porttoa.