Tyttöystävä kertoi myyneensä itseään opiskeluaikana
Eli perus seksiä rahaa vastaan. Oli kuulemma tehnyt tätä noin kahden vuoden ajan. Ollaan oltu nyt pari kuukautta yhdessä ja hän halusi kertoa tämän, ettei tule tilannetta, että kuulisin asian jostain muualta. Tästä on nyt noin viisi vuotta, kun on tehnyt tätä. Järkytyin, koska en osannut odottaa mitään tällaista. Jos voisi mennä ajassa taaksepäin, ei kuulemma tekisi niin, mutta mennyt mikä mennyt. Pidän hänestä todella paljon ja tuntuu, että löysin sielunkumppanin, mutta tällaista en odottanut.
Kommentit (479)
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten kannattaisi myydä neitsyytensä netissä eniten tarjoavalle. Hyvällä mainostukaella voisi tienata yhdellä panolla loppuelämänsä rahat.
Kuka haluaa vapaaehtoisesti tuhertaa jonkun neitsyen kanssa ja vielä maksaa siitä? Kyllä neitsyiden kanssa nussimiset ovat olleet ainakin omalla kohdalla enemmän tai vähemmän vaivaannuttavia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienaan n. 8800 €/kk bruttona ja vaimoni suunnilleen puolet tuosta. Rahat on yhteisiä. Paneskelemme kutakuinkin kerran päivässä, joskus vähän useammin ja hilloviikon aikana ei ollenkaan. Onko tämä moraalisesti hyväksyttävää? Selvästi siis maksan vähän kaikesta, joten myös seksistä. Onko vaimoni huar*a?
Olet sinäkin tyhmä. Tienaat tuplasti mitä vaimosi ja rahanne on yhteisiä. Luoja mikä urpo!
Typerä kommentti. Kyllä anteliaat yksilöt on miesten eliittiä naisten silmissä. Parisuhteen pitäisi olla kilpailu siitä kuka saa antaa eniten eikä kuka ottaa eniten, tietysti itsekkäille ihmisille tuo on hankala konsepti ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista sokerideittaili opiskeluvuosina. Itsekin myin itseäni. Maailman helpointa rahaa eikä tarvinnut ottaa lainaa. Yllättyisit jos tietäisit kuinka yleistä tuo on. Harvempi sitä kuitenkaan kumppanilleen tunnustaa. En minäkään ikinä aviomiehelleni kertonut. Nyt olemme jo eronneet ja molemmat yli 50-vuotiaita.
"Suurin osa"?!! No huh, huh, mikä väite! Itse rahoitin opintoni toimimalla tulkkina sekä tanssi- ja uimaopena. On todella pöyristyttävää päätellä oman h******isen perusteella, että sitähän teki suurin osa.
Sama. Mä olin töissä valokuvausliikkeessä ja kesätorilla mansikoita myymässä. Elämä on valintoja. Itseäni en myisi edes miljoonasta.
No jos miljoonan yhdestä kerrasta saisin
Mielummin otan sen miehen roolin. Panostan omiin tienesteihin niin, että olis varaa heitellä tonneja viemäriin. En katso järkeväksi tavoitella pikkurahaa persettä myymällä, vaan miesten tapaan käsiksi niihin isompiin rahoihin. Voi sitten vaikka ostaa toisen ihmisen kehon hetkeksi käyttöönsä.. Eikun. En ostaisin, keksin muutakin.
Vierailija kirjoitti:
En voisi olla huo.ran kanssa.
Minä voisin ja olen ollutkin. Parempaa se on ammattilaisen kuin amatöörin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En voisi olla huo.ran kanssa.
En käytä enkä käyttäs naisesta koskaan tuollaista nimitystä koska pidän naista jotenkin parempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voisi olla miehen kanssa, joka on joskus ostanut seksiä. Se on ihmiskauppaa. Siten ymmärrän myös oikein hyvin, ettei mies halua naista, joka on rahasta antanut tehdä asioita rakkaalle (?) keholleen. Siis hitto vuonna 2025...
Ei se mitään ihmiskauppaa ole jos on vapaaehtoista.
Kun katsoo onlyfansin naisten touhuja, seksitreffien ilmoituksia tai tinderin sugardaddyä etsivien naisten ilmoituksia, niin kyse on nimenomaan naisten omaehtoisesta huoraamisesta.
Niin ja se ei ole ihmiskauppaa.
Seksiä siinä myydään eli ihmiskaupan muotohan se on.
Seksin vapaaehtoinen myyminen ei
No anteeks mut mun mielestä asia ei vaan ole niin mustavalkoinen, vaan kyllä siinä nimenomaan taloudellisesti paremmassa asemassa oleva hyväksikäyttää sitä, että toisella on heikompi taloudellinen asema.
Onko ap tyttöystäväsi peto sängyssä? Osaa varmaan kaikki temput eikä turhaan ujostele. Miksi siis valitat.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on ymmärtäväinen ilmapiiri kun naisesta kyse joka siis vapaaehtoisesti myynyt itseään helpon rahan perässä. Mies sitten jos ostanut seksiä niin POLTA JA JÄTÄ SE SIKA
Mä en lähinnä haluaisi kuulla jos oma mies olisi joskus käynyt maksullisella. Kaikkea ei tarvitse kertoa.
Hyvä kun ei ole myynyt ketään toista, se olisi laitonta. Oman perseen myyminen taas on rehellistä ja laillista liiketoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksin vapaaehtoinen myyminen ei ole ihmiskauppaa.
Ihmiskauppa on vakava rikos, jossa henkilö värvätään, kuljetetaan, siirretään, kätketään tai vastaanotetaan hyväksikäyttötarkoituksessa, käyttäen esimerkiksi uhkailua, pakottamista, petosta, harhaanjohtamista tai haavoittuvan aseman hyväksikäyttöä.
Keskeistä määritelmässä on, että uhri asetetaan alisteiseen asemaan ja altistetaan esimerkiksi seksuaaliselle hyväksikäytölle, pakkotyölle, orjuudelle tai elinten poistamiselle, usein taloudellisen hyödyn tavoittelemiseksi. Alaikäisten kohdalla ihmiskauppa voi täyttyä ilman pakottamista tai muuta suostumuksen mitätöivää keinoa.
Tunnusomaista ihmiskaupalle on, että siinä rikoksentekijä pyrkii hyötymään uhrin riippuvuudesta, haavoittuvuudesta tai turvattomasta asemasta, ja uhrilta viedään valinnanvapaus sekä mahdollisuus irtautua tilanteesta. Ihmiskauppa voi tapahtua maiden rajojen yli, mutta myös kokonaan yhden maan sisällä.
Vastaus: kyllä ja tällä osoitat että suurinosa seksiä Suomessa myyvistä naisista tekevät sitä vapaaehtoisesti ja omaehtoisesti. Kanavia seksin myymiseem on paljon kun on seksideittipalstat, tinder, onlyfans, alastonsuomi jne. Voidaan siis jättää nämä puheet naisista ihmskaupan uhreina pieneen marginaaliin.
Ketään ei näytä kiinnostavan se tärkein asia: Maksoiko verot noista tuloista vai onko epärehellinen kusettaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan mitään järkyttävää. Kuka nyt miehelle ilmaiseksi antaa.
t. Nainen
Niin jos pitää valita saako seksiä vai saako seksiä ja rahaa niin mieluummin otan tuon jälkimmäisen vaikka en tarvitsisikaan. N33
No tuohon vielä pakkoa tarttua. En näe asiaa niin että saan seksiä. Otan sitä jos haluan. Nyt olen ollut useamman vuoden ilman ihan omasta halustani, mitä ei varmaan päälle päin uskoisi. Arvostus miehiin 0. Jos sitä joskus haluan enää keneltäkään niin kyseinen mies saa maksaa kalliisti. Pidän itseäni paljon arvokkaampana kuin nussuttelisin joka viikonloppu eri baarijannun kanssa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on tiukkapipoista jengiä. Tuntuu olevan laupiaita samarialaisia suurin osa.
Ennemminkin naisvihaajia. Jos nainen ymmärtää arvonsa ja hyödyntää sitä, se sapettaa monia miehiä suunnattomasti.
Mutta nainen menettää tässä vaihdossa ihmisarvonsa.
Ihmisarvoa ei voi menettää. Jokainen on arvokas ihminen ja ainoastaan sillä on väliä miten kohtelee muita.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsot tyttöystävääsi voit nähdä ne kymmenet miehet jotka ovat panneet häntä rahasta.
Kannattaako katsoa enää siitä kulmasta? Ei se kuitenkaan ole mikään ratakone!!
Sanot vaan hänelle että te ette sovi arvoiltanne yhteen. Valitettavaa että sinulle kävi näin, mutta maailma on täynnä parempia naisia. Eroja tulee ja naisia menee, mutta jatka eteenpäin ja estä hänet sosiaalisissa medioissa. Hän löytää varmasti itselleen sopivempaa seuraa Onlyfansista ja muista alan palveluista. Tämä käytös ei naisilta lopu ennen kuin me miehet käännymme sitä vastaan.
"No anteeks mut mun mielestä asia ei vaan ole niin mustavalkoinen, vaan kyllä siinä nimenomaan taloudellisesti paremmassa asemassa oleva hyväksikäyttää sitä, että toisella on heikompi taloudellinen asema."
Eli kun menen kohta hakemaan marketista saunaoluset niin olen hyväksikäyttäjä koska minulla on enemmän massia kuin kyseisen K-kaupan kauppiaalla?
Mielestäni tässä keississä on oleellista, että ap pääsee todella sinuksi asian kanssa, eikä asia nouse tulevaisuudessa esiin esim. riitatilanteissa tai mustasukkaisuuspuuskissa. Jeesuksen seuraajissa oli langenneita naisia. On olemassa armo ja anteeksiantamus ja se koskee ihan kaikkia, myös apn tyttöystävää. Enkä ole edes mikään uskis.
Se on jännä kun näiden maailmassa jotka myyvät itseään ja ostavat palveluita ajatus muuttuu siihen suuntaan että kaikkihan näin tekevät. Se toimii ikään kuin moraalisena oikeutuksensa omallekin toiminnalle. Näin ei kuitenkaan ole. Vain hyvin pieni osa myy itseään ja pieni osa ostaa palveluita.
Vierailija kirjoitti:
No anteeks mut mun mielestä asia ei vaan ole niin mustavalkoinen, vaan kyllä siinä nimenomaan taloudellisesti paremmassa asemassa oleva hyväksikäyttää sitä, että toisella on heikompi taloudellinen asema.
Höpsö! Et usko tuohon itsekään. Kyllä näiden naisten kohdalla kyse on vaan helposta rahasta ja ansaintikeinosta päästä paremmille tienesteille kuin oikeassa palkkatyössä.
Kertonee osaltaan opiskelijoiden ahdingosta. Mutta onhan tuo iso juttu, en tiedä miten itse suhtautuisin.