Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä kertoi myyneensä itseään opiskeluaikana

Vierailija
08.08.2025 |

Eli perus seksiä rahaa vastaan. Oli kuulemma tehnyt tätä noin kahden vuoden ajan. Ollaan oltu nyt pari kuukautta yhdessä ja hän halusi kertoa tämän, ettei tule tilannetta, että kuulisin asian jostain muualta. Tästä on nyt noin viisi vuotta, kun on tehnyt tätä. Järkytyin, koska en osannut odottaa mitään tällaista. Jos voisi mennä ajassa taaksepäin, ei kuulemma tekisi niin, mutta mennyt mikä mennyt. Pidän hänestä todella paljon ja tuntuu, että löysin sielunkumppanin, mutta tällaista en odottanut.

Kommentit (479)

Vierailija
161/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ottaa suurimmalle osalle ottaa näin koville jos joku harrastaa seksiä rahasta?

Vierailija
162/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suurin osa naisista sokerideittaili opiskeluvuosina"

Kuvitelmissasi deittaili. Ei noita oikeasti ole kuin jokunen prosentti naisista.

Opiskeluaikana juoruttiin yhdestä tekstiililinjan opiskelijasta, että se myy itseään. Meitä oli siis kymmeniä vähävaraisia tyttöjä suu auki ihmettelemässä, että miksi kukaan tekee niin. Että ei ollut kovin yleistä.

Ei välttämättä anna kokonaiskuvaa koko maan tilanteesta, vai mitä? Kyllä hesoissa opiskeluaikana nussitaan rahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tuntematon mies katsoo virnuillen sua ja tyttöystävääsi tiedät mikä naurattaa.

Vierailija
164/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksi puoleksi ap voi ton kääntää sillä että jos tää tyttis todellakin haluaa olla ap:n kanssa niin ei kannata ainakaan alkaa pihtaamaan... ap:nä voisin kyllä olla parisuhteessa mutta tarkottaisi kyllä aika vilkasta seksielämää ja kaikin tavoin.. enkä hyväksyisi tyttikseltä selitystä nyt ei jaksa tai ei huvita... toki tyttiksen tarpeet tyydyttäisin myös.

Vierailija
165/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten tulisi lopettaa irtoseksi. Nuorten naisten pitäisi älytä pysyä neitsyenä avioliittoon asti.

Tasapuolisuuden nimissä sinunkin olisi hyvä säästää itseäsi avioliittoon asti. Mieshän se suuremmalla todennäköisyydellä, jopa avioliitossa ollessaan, käy maksullisisissa jne. Surullisimmat tapaukset ovat olleet niitä seksituristirysissä käyviä miehiä, jotka tartuttivat vaimoon kupan tai HIV:n. 

Vierailija
166/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ottaa suurimmalle osalle ottaa näin koville jos joku harrastaa seksiä rahasta?

Ei mulle ota koville, mutta ei kuulu omaan arvomaailmaan.

Siksi minä en harrasta seksiä rahasta, vaan puhtaasta halusta, täysin vapaaehtoisesti, enkä myöskään sellaista miestä halua, joka on harrastanut.

Minun valintani.

Vierailija
167/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse jättäisin heti

kiittäisin rehellisyydestä, mutta lopettaisin suhteen heti

minua ei haittaa seksuaalinen aktiivisuus, koska itsekin olen ollut, mutta raja menee prostituutiossa, enkä itsekään ikinä maksaisi seksistä

Tämäpä juuri. Jos on niin vähän moraalia että rahasta antaa, niin ei kiitos.

Onko siis moraali korkeampi jos antaa ilmaiseksi? Mikä on logiikka tämän takana? Terveen heteronaisen pitää kuitenkin kullia saada.

Eikä pidä. Yksikään luontokappale ei kuole siihen ettei pääse parittelemaan.

Mitä sinä siitä tiedät kun selvästi olet frigidi lehmä? Ei siihen kuole mutta kyllä pano silti on aina pano.

Vierailija
168/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi olla miehen kanssa, joka on joskus ostanut seksiä. Se on ihmiskauppaa. Siten ymmärrän myös oikein hyvin, ettei mies halua naista, joka on rahasta antanut tehdä asioita rakkaalle (?) keholleen. Siis hitto vuonna 2025...

Ei se mitään ihmiskauppaa ole jos on vapaaehtoista.

Vierailija
169/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etköhän sinäkin ole ho-roillu ilmaiseksi :D mies jolla ollut 200 kumppania on mielestäni isompi ho-ro kuin nainen joka myynyt 50 ihmiselle sek-siä.

Vierailija
170/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista sokerideittaili opiskeluvuosina. Itsekin myin itseäni. Maailman helpointa rahaa eikä tarvinnut ottaa lainaa. Yllättyisit jos tietäisit kuinka yleistä tuo on. Harvempi sitä kuitenkaan kumppanilleen tunnustaa. En minäkään ikinä aviomiehelleni kertonut. Nyt olemme jo eronneet ja molemmat yli 50-vuotiaita. 

"Suurin osa"?!! No huh, huh, mikä väite! Itse rahoitin opintoni toimimalla tulkkina sekä tanssi- ja uimaopena. On todella pöyristyttävää päätellä oman h******isen perusteella, että sitähän teki suurin osa.

Sama. Mä olin töissä valokuvausliikkeessä ja kesätorilla mansikoita myymässä. Elämä on valintoja. Itseäni en myisi edes miljoonasta. 

Vierailija
171/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen myynyt itseäni koko ikäni, mutta kauppa vaan ei käy. Ehkä hinnoittelu on ollut monille liikaa. 

Vierailija
172/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista sokerideittaili opiskeluvuosina. Itsekin myin itseäni. Maailman helpointa rahaa eikä tarvinnut ottaa lainaa. Yllättyisit jos tietäisit kuinka yleistä tuo on. Harvempi sitä kuitenkaan kumppanilleen tunnustaa. En minäkään ikinä aviomiehelleni kertonut. Nyt olemme jo eronneet ja molemmat yli 50-vuotiaita. 

"Suurin osa"?!! No huh, huh, mikä väite! Itse rahoitin opintoni toimimalla tulkkina sekä tanssi- ja uimaopena. On todella pöyristyttävää päätellä oman h******isen perusteella, että sitähän teki suurin osa.

Sama. Mä olin töissä valokuvausliikkeessä ja kesätorilla mansikoita myymässä. Elämä on valintoja. Itseäni en myisi edes miljoonasta. 

Entä kahdesta?

Vierailija
173/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla sentään on tyttöystävä. Meille kilteille miehille eivät naiset ole suoneet oikeutta rakkauteen. 🥺

Vierailija
174/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi olla miehen kanssa, joka on joskus ostanut seksiä. Se on ihmiskauppaa. Siten ymmärrän myös oikein hyvin, ettei mies halua naista, joka on rahasta antanut tehdä asioita rakkaalle (?) keholleen. Siis hitto vuonna 2025...

Ei se mitään ihmiskauppaa ole jos on vapaaehtoista.

Minä pidän sitä ihmiskauppana. Siinä ihmisruumis, sen aukot, on kaupan. Siinä voi saada taudin tai tulla raskaaksi.

Jos kunnollinen toimeentulo olisi tarjolla jollain oikealla työllä, tasan varmasti sen valitsisivat.

Vierailija
175/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet yrittää sheimata maksullisia naisia, jotta nämä antaisivat ilmaiseksi. Naiset, älkää menkö tuohon mukaan.

Vierailija
176/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti miehiä aina syyllistetään jos on edes kerrankin maksanut seksistä niin on sitten lopullisesti looseri. Naiset sitten kun toimivat jakorasioina hupakon roolissa niin nainen on sit uhrin asemassa. Hyi helvetti mitä kaksinaismoralismia monilla naisilla.

Aika iso ero myykö itseään saadakseen ruokaa kuin pakottaako toisen myymään itseään saadaksen pillua - minkä puutteeseen ei kuole.

Eli ei ole kaksinaismoralistista. Vaan meis joka rinnastaa seksin ostamisen seksin myymis

Hölö hölö. Suomessa saa ruokaan rahaa sossusta joten ei tarvi pillua myydä sen vuoksi. Kyse on naisen tietoisesta valinnasta joten uhriutuminen ei toimi. Lisäksi on naisia jotka myöntävät seksin myynnissä yhdistävän huvin ja taloudellisen hyödyn kun kumppanit valikoidaan.

Vierailija
177/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahempaa kai olisi, jos olisi vain huvin vuoksi harrastanut yhden illan juttuja. Raha on sentään järkevä motiivi.

Se on siis huono motiivi, että teki mieli? :D

Vierailija
178/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mitään järkyttävää. Kuka nyt miehelle ilmaiseksi antaa.

t. Nainen

Vierailija
179/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti miehiä aina syyllistetään jos on edes kerrankin maksanut seksistä niin on sitten lopullisesti looseri. Naiset sitten kun toimivat jakorasioina hupakon roolissa niin nainen on sit uhrin asemassa. Hyi helvetti mitä kaksinaismoralismia monilla naisilla.

Aika iso ero myykö itseään saadakseen ruokaa kuin pakottaako toisen myymään itseään saadaksen pillua - minkä puutteeseen ei kuole.

Eli ei ole kaksinaismoralistista. Vaa

Hölö hölö. En minäkään asiakkaalle kertoisi, jos ihan kauheaa on. Pitää esittää, että kaikki on hyvin, jotta asiakas on tyytyväinen ja maksaa.

Vierailija
180/479 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan n. 8800 €/kk bruttona ja vaimoni suunnilleen puolet tuosta. Rahat on yhteisiä. Paneskelemme kutakuinkin kerran päivässä, joskus vähän useammin ja hilloviikon aikana ei ollenkaan. Onko tämä moraalisesti hyväksyttävää? Selvästi siis maksan vähän kaikesta, joten myös seksistä. Onko vaimoni huar*a?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi